Lancia Delta -kysely

Pitäisikö palauttaa?


  • Äänestäjiä yhteensä
    39
  • Äänestys suljettu. .

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Niin kauan kuin asiassa ei ilmene uutta todistusaineistoa, ei pidä. Kaikki sanottava on jo sanottu moneen kertaan eikä se parane toistamalla. Jos haluaa uusintakierroksen, voi käydä arkistossa lukemassa aika ajoin tuota vanhaa. Rallipuolen B-ryhmäketjussahan tätä on yritetty herätellä henkiin ilman että mitään uutta oltaisiin sanottu. Nyt kun se toivottavasti on hiipumassa, niin ei pidä lietsoa trollia lisää.

-Edit- Todisustus. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Arkistossa se on arvoisellaan paikalla. Samoin kuin kiekkojoukkueet jäädyttävät ansiokkaiden pelaajiensa numeroita, siirretään forumin parhaat toikit arkistoon. Siellä säilöttynä ne eivät huku tuhansien ja taas miljoonien "oho, astuin paskaan" -toikkien sekaan sivulle 107.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jooh, arkisto lienee sille oikea paikka ellei uutta todistusaineistoa tule jostakin....
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Pitäisi herättää henkiin. Kokoan tässä juuri todistuspakettia tuonne nyky B-ryhmäkeskusteluosioon siitä, kuinka nopeita petoja nuo B-ryhmän legendaohjukset oikeasti olivat.

Paketti tulee sisältämään mm. kierrosaikavertailua (Estorilista ylämäkiajoon B-ryhmäläisellä vs. F1-auto), aikalaisten kuljettajien lausuntoja (Airikkalasta Kankkuseen ja Saloseen) sekä kylmiä faktatietoja aerodynamiikasta kiihtyvyysmittauksiin.

Kyllä mun mielestä tuolla olisi ollut vielä paaaaaljon ratkottavaa tuolla Delta-topickissa. Ilmeisesti ainakaan kaikki eivät nimittäin ehtineet vakuuttua siitä, että Toivonen ajoi tosiaan aikanaan kovempaa Lancia Deltalla kuin mitä sen vuoden F1-autot kulkivat, alustana F1-rata.. Aika kovaa valuuttaa. Ei voi kuin kunnioittaa tuon ajan kuljettajia ja mahtiautoja. Sankarit kuljettivat niitä läpi pimeiden korpitaivalten ilman elektroniikkahömpötysapuja ja mehuautomaatteja kabiinissa. Ja kilpailut oli "vähän" vaativampia niin intensiivisyydeltään kuin kisapituudeltaan ja olosuhteiltankin. Upeita autoja!
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ilmeisesti ainakaan kaikki eivät nimittäin ehtineet vakuuttua siitä, että Toivonen ajoi tosiaan aikanaan kovempaa Lancia Deltalla kuin mitä sen vuoden F1-autot kulkivat, alustana F1-rata.
Eivätkä tule vakuuttumaankaan. Sitäpaitsi sen legendankin mukaan Toivonen hävisi F1-autolle siellä. :eek:
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Eivätkä tule vakuuttumaankaan. Sitäpaitsi sen legendankin mukaan Toivonen hävisi F1-autolle siellä. :eek:
Aina on vastarannan kiiskiä olemassa. Aina on niitä, joita ei tosiasiatkaan vakuuta, vaan pitää periaatteesta vängätä vastaan omilla mielikuvillaan. Niinhän se on, että "tyhjät tynnyrit kolisee eniten";)

Joo ei olisi voittanut kaikkien F1-autojen aikoja, mutta toki suurimman osan F1-autoista. Minusta silti "ihan ookoosti" kun huomioi olosuhteet, eli Henkka ei ollut Estorilin rataa aiemmin treenaillut ja autokin säädettiin näytösajoa varten enemmän kuin tosissaan ajamaan kilpaa vaikka toki kovaa menikin jo noillakin säädöillä. Voi vain kuvitella, kuinka kova aika olisi tullut kun olisi Henkan annettu treenata esim pari päivää ko.rataa Lancialla etukäteen..
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
En ole vielä itse päättänyt kantaani debatissa. Haluaisin kuulla lisää argumentteja puolesta ja vastaan. Olkaa hyvät!
 
Ylös