Lapsena keljutti

SamiJ

Well-known member
Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää.

Turboahti

Well-known member
Sijainti
Tampere
Lapsena keljutti, kun serkkupojat sai aina enemmän joululahjoja ja enemmän palkkaa ruohonleikkuusta:jaska:

Makkonen

Guest
Lapsen keljutti se kun olin serkun luona kylässä niin aina se sai Reissumies-leivästä päälipuolen. Ihan aina.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Se, että olin tyttö. Tytöt on tylsiä.
Se kun isä kesken sadun lukemisen vaihtoi kielen saksaksi. Tai alkoi lukea niinku ärrä vikaiset.
Se kun veli sai aina siistimpiä lahjoja.
Se kun en osannut juosta lujaa ja poliisissa ja roistossa olin aina poliisi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olin semmoinen sinisilmäinen pallopää muksuna, jotten mistään mitään tajunnut. Sen jälkeen aloin tajuta tytöistä ja harmistusta riitti pari vuotta:)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olin semmoinen sinisilmäinen pallopää muksuna, jotten mistään mitään tajunnut.
Kuulostaa tutulta. Esimerikiksi noin 7-vuotiaana minut oli helppoa houkutella pahantekoon, esimerkiksi näyttämään ohikulkijoille keskisormea ja heittelemään lumipalloja asuntojen oviin. Muutenkin olin varsinkin alle 10-vuotiaana tällainen vähän pöhkö välillä, etten tajunnut kaikkea maailman menoa :eek:

Pobeda

Well-known member
Eipä tule paljoa keljutuksen aiheita tule mieleen. Kesäisin kyllä keljutti lähteä kukonlaulun aikaan isän kanssa kokemaan pitkääsiimaa ja verkkoja. Kukaan ei muuten ole parempi huopaamaan kuin meikäläinen. Mustikoiden poimintareissut olivat myös kärsimys hätäiselle nuorukaiselle, sienestys oli jo enempi mun lajini.

Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Olin semmoinen sinisilmäinen pallopää muksuna, jotten mistään mitään tajunnut.
Sama. Varmaan olen sellainen vieläkin...

Alaluokilla harmitti se että kun muut pelasi GTA Vice citejä sun muita K18-pelejä, niin itse jouduin tyytymään iki-ihaniin Hugo-peleihin. Ja samaan aikaan kun kaverit ostivat heti ensimmäiset markkinoille tulleet PS2:set niin itselle vasta sitten ostettiin PS1...

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Eipä tule paljoa keljutuksen aiheita tule mieleen. Kesäisin kyllä keljutti lähteä kukonlaulun aikaan isän kanssa kokemaan pitkääsiimää ja verkkoja. Kukaan ei muuten ole parempi huopaamaan kuin meikäläinen. Mustikoiden poimintareissut olivat myös kärsimys hätäiselle nuorukaiselle, sienestys oli jo enempi mun lajini.
Aikalailla samoja. Verkkokalastusta opetettiin väkisin ja 'souda/huopaa" huuto oli aina älytöntä. Isolta osin jäi vituttamaan koko kalastushomma sen takia, ei tosin ihan kokonaan. Mustikoiden noukkiminen ei kiinnostanut senkään vertaa, paitsi että palkinto oli nopsempi, tuoretta mustikkapiirakkaa pullataikinalla. Se kannusti kyllä. Sienet jäi metsään, niitä ei kerätty lain.

Ihan oikeat itkupotkuraivarit sain sitten kun piikkikorttia ei annettu ajaa syystä että 'sehän tappaa ittensä sillä'. Tosin sehän oli jo hyvinkin teini-ikää, mutta nyt katsoen kylläkin lapsuutta. Ehdottomasti. Ja ainoa kerta kun olin niin suuttunut vanhempiini että todellakin itkin raivosta. Ny se on vaan hauska muisto sekin. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se että oltiin pers'aukisia kun oli asuntolainat päällä. Kaikki vaatteet oli kierrätyskamaa naapurin pojalta.:nope:

Ei ollut just mitään. Leivän päälle ylähuuli. Ikinä en saanut uutta pyörää tai luistimia vaan kaikki oli jotain vanhaa roinaa. :thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Se että oltiin pers'aukisia kun oli asuntolainat päällä. Kaikki vaatteet oli kierrätyskamaa naapurin pojalta.:nope:

Ei ollut just mitään. Leivän päälle ylähuuli. Ikinä en saanut uutta pyörää tai luistimia vaan kaikki oli jotain vanhaa roinaa. :thumbfh:
Vitun juppi, meiltä meni asuntokin monta kertaa, mutta aina vaan uutta putkeen. Koskaan mitään maallista niistäkään töistä iskälle jäänyt. Usein siis omistusasunnosta vuokrakämppään ja ahtaasti asumaan ja sitten taas kovalla työllä takaisin. Onnellisia oltiin silti.