Balthazar
Luonnollisesti.
- se, ettei ihmisellä ole (enää) häntää
Ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä.
Ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä.
Joillakin muuten on! - Lisää löytyy Googlettamalla vaikkapa hakusanalla "vestigial tail".- se, ettei ihmisellä ole (enää) häntää
Onpas se ruma! Kuvittelin mielessäni jotain kissamaisempaa, pitkää ja karvapeitteistä.Joillakin muuten on! - Lisää löytyy Googlettamalla vaikkapa hakusanalla "vestigial tail".
Mä oon vieläkin tuollainen.Olin semmoinen sinisilmäinen pallopää muksuna, jotten mistään mitään tajunnut.
Juu..tukka vielä harventunut lapsuudesta:thumbfh:Mä oon vieläkin tuollainen.
Itseänihän ne/he ovat harmittaneet vielä vähän pidempään.Olin semmoinen sinisilmäinen pallopää muksuna, jotten mistään mitään tajunnut. Sen jälkeen aloin tajuta tytöistä ja harmistusta riitti pari vuotta
Kuulostaa tutulta. Esimerikiksi noin 7-vuotiaana minut oli helppoa houkutella pahantekoon, esimerkiksi näyttämään ohikulkijoille keskisormea ja heittelemään lumipalloja asuntojen oviin. Muutenkin olin varsinkin alle 10-vuotiaana tällainen vähän pöhkö välillä, etten tajunnut kaikkea maailman menoaOlin semmoinen sinisilmäinen pallopää muksuna, jotten mistään mitään tajunnut.
Tämä uusi telefooni kaikki toiveet täyttää.Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää.
Sama. Varmaan olen sellainen vieläkin...Olin semmoinen sinisilmäinen pallopää muksuna, jotten mistään mitään tajunnut.
Aikalailla samoja. Verkkokalastusta opetettiin väkisin ja 'souda/huopaa" huuto oli aina älytöntä. Isolta osin jäi vituttamaan koko kalastushomma sen takia, ei tosin ihan kokonaan. Mustikoiden noukkiminen ei kiinnostanut senkään vertaa, paitsi että palkinto oli nopsempi, tuoretta mustikkapiirakkaa pullataikinalla. Se kannusti kyllä. Sienet jäi metsään, niitä ei kerätty lain.Eipä tule paljoa keljutuksen aiheita tule mieleen. Kesäisin kyllä keljutti lähteä kukonlaulun aikaan isän kanssa kokemaan pitkääsiimää ja verkkoja. Kukaan ei muuten ole parempi huopaamaan kuin meikäläinen. Mustikoiden poimintareissut olivat myös kärsimys hätäiselle nuorukaiselle, sienestys oli jo enempi mun lajini.
Vitun juppi, meiltä meni asuntokin monta kertaa, mutta aina vaan uutta putkeen. Koskaan mitään maallista niistäkään töistä iskälle jäänyt. Usein siis omistusasunnosta vuokrakämppään ja ahtaasti asumaan ja sitten taas kovalla työllä takaisin. Onnellisia oltiin silti.Se että oltiin pers'aukisia kun oli asuntolainat päällä. Kaikki vaatteet oli kierrätyskamaa naapurin pojalta.:nope:
Ei ollut just mitään. Leivän päälle ylähuuli. Ikinä en saanut uutta pyörää tai luistimia vaan kaikki oli jotain vanhaa roinaa. :thumbfh: