Latinojen lehdistökatsaukset

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
"- Fernando Alonsolla on voittajan asenne. Hän on maailman paras kuljettaja ja hän on osoittanut sen varsinkin vaikeimpina aikoina. Hän ei antanut missään vaiheessa periksi, vaan auttoi Ferraria taistelemaan mestaruudesta viimeiselle kierrokselle .

- Lisäksi Stefano Domenicali on formula ykkösten paras tallipäällikkö ja Ferrari lajin historian paras automerkki. Luca di Montezemolo on suuri johtaja ja yksi hienoimmista liikemiehistä, joita olen elämässäni tuntenut, Botín jatkoi.

Santanderin mukaan pankki on hyötynyt jo yhden kauden aikana F1-sponsoroinnista 270 miljoonaa euroa, eli enemmän kuin viisivuotisen Ferrarin sponsorisopimuksen arvo on."

Jotenkin tulee vaan mieleen Kim Jong Il ja Pohjois-Korea.:alppu:
No hei, et kai sä kyseenalaista Botinin asiantuntemusta ja objektiivisuutta?

Santanderin mukaan pankki on hyötynyt jo yhden kauden aikana F1-sponsoroinnista 270 miljoonaa euroa, eli enemmän kuin viisivuotisen Ferrarin sponsorisopimuksen arvo on.

Tuota sopii epäillä.
He he. Wincapita lupasi 400% tuottoja vuodessa. Santander peesaa. Uskottavaa?

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/11/1224997

- Kierros toisensa jälkeen Alonso näki otteensa mestaruudesta karkaavan. Hän mietti varmasti, miksi oli pudonnut ensimmäisen mutkan jälkeiseltä neljänneltä sijalta keskikastiin jahtaamaan Renault-autolla ajavaa aloittelijaa, joka on mukana isänsä ruplien ansiosta. Espanjalaisella oli puolitoista tuntia aikaa mietiskellä: selitys oli olemassa, ratkaisua ei. Varikolla tehtiin kohtalokas taktiikkavirhe, eikä mitään ollut enää tehtävissä.
HÄHHÄHHÄHHÄHHÄÄÄÄÄ!!!! Maksukuski ei pärjännyt toiselle maksukuskille! Oh the irony! (wittu mä tikahdun kohta!)
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
Joo, esim Brasiliassa varmasti rulettaa jossa Alonso tarvitsi extra-turvaa. Eikä tuo saksankielinenkään markkina-alue pieni ole ja ovat innoissaan esim auttamassa Kreikkaa.

Kohtahan me maksetaan pankkitukeakin Espanjaan kunhan irlanti on nostanut tukensa ensin. Joten ihan hyvin menee.
Eikä saa unohtaa, että samalla maksetaan Räikkösen rälläysuraa rallin parissa.

Mä olen tälläinen punainen pe*kele, ja olen aina vihannut yksityispankkeja. Mulle se ei oikein vain mene jakeluun, että pankeilla on mahdollisuus kilpailutukseen ja omiin markkinointivoittoihin. Verot ja korot ne vain nousee kun yksi jos toinenkin EU-valtio kellahtaa kumoon kuin kajakki läskin seurassa.

Mulla ei tosin ole vaihtoehtoa. Kuinkahan kauas mun pitäisi avata tilini, jos haluan sen voittoja tavoittelemattomaan valtion pankkiin? Sveitsiin? Monacoon? Pohjois-Koreaan?
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Jompikumpi tai molemmat käsitetään nyt väärin :D

Siis nimenomaan tarkoitin että vaikka Sontander ajoikin huonosti, ei italiaslais- ja espanjalaismedia löydä hänestä mitään vikaa vaan syy oli tallin. Kuten aina.
Samaa tarkoitin myös minä.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Petroville 8, Alonsolle 5

Turun Sanomat 16.11 2010 21:45:19

Lähellä Ferraria toimiva Auto Sprint -lehti rankkasi Vitali Petrovin suorituksen Abu Dhabin Grand Prix -kisassa kahdeksikon arvoiseksi, kun venäläisen ’’vaihdelaatikossa’’ lähes koko ajan kärkkynyt Fernando Alonso sai vain viitosen.

– Petrov ajoi kuin leijona käytettyään erinomaisesti turva-autotilannetta alussa hyödykseen,ja pystyi pitämään Alonson koko ajan kontrollissa, vaikka Ferrari seurasi kuin varjo kuului arvostel Renaultin venäläiskuskista.

– Ei ollut Ferrari ajan tasalla superpehmeiden renkaiden kestämisestä, mutta eipä ollut Alonsokaan. Ajoi koko ajan kuin ylämäkeä Vetteliin ja McLareneihin verrattuna, lehti kiteytti Alonson finaalipäivän.

Heikki Kovalainen sai Auto Sprintilta Abu Dhabin arvosteluna kuutosen ja kiitokset tasavarmasta ajostaan.

TS/Rooma
 

JamesHunt

Well-known member
Liittynyt
16.1.2010
Viestit
260
Vitalista tehdään nyt jotain sankaria, vaikka hän ei tehnyt mitään epätavallista. Ei edes ajanut ulos, koska rata on niin iisipiisi. :rolleyes:

Olen todella pettynyt yhteen asiaan: en nähnyt tifosojen myöntävän, että Alonso ei pystynyt samaan kuin Kimi, tämä EI OLE REILUA, EI OLE REILUA!!1!! :nope:
 
Ylös