Lätkä mm-11, Suomi - Saksa, live on F1-forum.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suomella on loistavat mahdollisuudet menestymättömyyteen:

paska ylivoimapeli
paska maalivahtipeli
paska maalintekotaito

Lisätään tuohon vielä paska puolustuspeli. Nätisti jätkät peruutteli Lassilan päälle tuossa neljännessä maalissa.

Jos olisi varapelaajia laittaisin vilttiin Lepistön, Salmelan, Ruudun ja Aaltosen. Etenkin kaksi ekaa ovat täysin pihalla (NHL miehet :D). Ruutu ei osu edes tyhjään maaliin ja Aaltonen on itsekäs mulkku joka haluaa aina ratkaista itse. Liian taiteilija. Pilaa samalla Koivun ja Rudin pelin.

Lisätään tuohon vielä paska puolustuspeli. Nätisti jätkät peruutteli Lassilan päälle tuossa neljännessä maalissa.

Jos olisi varapelaajia laittaisin vilttiin Lepistön, Salmelan, Ruudun ja Aaltosen. Etenkin kaksi ekaa ovat täysin pihalla (NHL miehet :D). Ruutu ei osu edes tyhjään maaliin ja Aaltonen on itsekäs mulkku joka haluaa aina ratkaista itse. Liian taiteilija. Pilaa samalla Koivun ja Rudin pelin.

Mä kokeilisin Granlundia Aaltosen tilalla.Ei nähdä kaveria enää Hifkissä Dev.:(

Tulos olisi ilman Suomen tuurimaaleja 4-1, joten siihen nähden hyvä tilanne.

Jos Suomi tämän pelin häviää,niin haluan toimittajien edes joskus kysyvän vaikeita kysymyksiä.Miksi peluutit Jukka Jalonen kakkostason maalivahtia 6 pisyeen joukkuetta vastaan? Miksi Granlundin kenttä ei ole ykköskenttä?

"Saksa ei edes yritä pelata.." ja samalla kehikot kolisee. On maagista jos tätä ei saada väännettyä edes jatkoajalle.

Jaa-a. Onneton ylivoima ja typerä jäähy päälle.

Ei tuu taaskaan mitään.

Moon aina ollu sitä mieltä, että huitominen on sellanen jäähy, että jos on riittävän tyhmä sellaisen ottaakseen, niin AINA pitää huolehtia, että vastustaja loukkaantuu. Muuten se on turha jäähy.

Toistan taas.. no, te tiedätte.. ei tarvinne quoteta tahi linkittää.. :alppu:

No ei ne kyllä yritä. Siis jos "pelaaminen" mielletään tarkoittamaan kiekkokontrollia.

Jees, mutta eipä toisaalta tarvitsekaan, käy nakkaamassa pari epätoivoista ajokoiraa häkkiin per erä niin se riittää.

Jahas, ja tasoihin. Lähdenpä tästä Suomi-tangoissa keskustan suihkulähteeseen julistamaan että se on siinä, se on siinä.

Nyt ei voi sanoa, että kiekko ei pompi Suomelle. :D