Lätkäpolli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Leopard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kiinnostaako peli nimeltä jääkiekko?

• Äänestäjiä yhteensä
    51
Ei sitten yhtään, moottoriurheilu, lentopallo ja futis vievät voiton.

Eipä kauheesti. Sen verta noita mömmönkisoja kattelin, että oon ehkä enemmän helpottunut kun Suomi tippui mitalipeleistä kuin harmistunut. Eipä tarvi enää miettiä, että pitäis olla kiinnostunut ja kattoa noita pelejä. Eli vaihtelevasti siellä vaihtelevamman alalaidalla.

Vaihdan vastaukseni. Vihaan lätkää.

Rakastan futista, siinä ei tartte pettyä arvokisoissa.

Ei vaiskaan kyl lätkä on silti parsain laji....

Tästäkin huolimatta, eiköhän nuo tule loputkin ottelut katsottua. Vituttaa kyllä ankarasti nyt ja tuntuu että vois unohtaa koko homman.. mutta kuten aina ennenkin, jääkiekko kiinnostaa oli siellä omia tahi ei.

Hirveesti harmittaa ku miljonäärit hävis miljonääreille.

Ennen kiinnosti vallan kovasti. Olen pantannut äänestystä ja ennakoinut vaihtoehtoa "Kiinnostaa - Vain jos Suomi pelaa". Nyt huomasin että tv ja Mertaranta huusivat vieressä mutta katselin vain toveittain. Vastasin siis "Ei kiinnosta - Yhdentekevä laji".

Nyt huomasin että tv ja Mertaranta huusivat vieressä mutta katselin vain toveittain. Vastasin siis "Ei kiinnosta - Yhdentekevä laji".
F1-Forum se minullakin voiton vei. Kuuntelin, mutten katsellut kuin ajoittain. Sen verran Mertaranta kuitenkin tuossa vieressä pauhasi, että hengessä olin ihan mukavasti mukana ja tilanteen tasalla myös.