Itse en tuota vielä ole nähnyt.Episode 7:eiskan jäljiltä odotukset olivat korkeat kun uusinta tähtien sotaa menin tänään katsomaan.
Täytyy sanoa, että korkeisiin odotuksiin ei vastattu. Hyvää olivat alkutekstit, se että se kärsimysnäytelmä lopulta loppui ja siinä välissä yksi valomiekan huiskimiskohtaus. Kaikki muu oli paskaa. Kaikki. Rose oli huonosti mukaan työnnetty hahmo ja näyttelijä huono, mutta ymmärrän kyllä, että vähemmistöt ynnä feministit täytyy pitää tyytyväisinä.
Ihmettelin kovin, miten JJ on moisen flopin saanut aikaan edellisen timanttisen rainan jälkeen, mutta eipäs ollutkaan Abraham ohjaajana eikä käsikirjoittajana lain.
Tätä katastrofia eivät olisi tissitkään pelastaneet. - 3/7
Sekin vielä. Pitänee laittaa katsottavaksi.95. Aika ohukainen esitys. Täytti kyllä odotukset, eli arvosanaksi tuollainen 2/5.
Näin kirjoitin pari kuukautta sitten, mutta annoin kuitenkin periksi ja vuokrasin Elisa viihteestä uuden tuntemattoman tänään. Ei tämä turha elokuva ollut, erilainen kuin aiemmat ja itse kirja, mutta mitäs järkeä sitä olisi ollut samaa tehdä kuin aiemmat mutta vain väreissä? Ei kuultu jokaista kuolematonta lausetta, eikä kaikkia vanhoja hyviä kohtauksia ollut, mutta. Hyvä teos, jonka tulkintaan löytyy perusteet alkuperäisteoksesta. Koskela ja Rokka olivat erityisesti mieleenjääviä tulkintoja, kuten tietysti leffan päähenkilö Rokkakin. Vanhalan vakavoituminen sodan aikana saatiin myös paremmin kuvattua kuin aiemmissa versioissa. Päästin kahdet miesitkutkin, ensin Honkajoen iltarukouksen kohdalla ja sitten aivan lopussa. Tämän takia ehkä ihan hyvä, että katsoin elokuvan kotona ja ihan yksin.Olen asettanut sellaisen tavoitteen itsellini, että koitan selvitä elämästä katsomatta uutta Tuntematonta. Vituttaa se joulukuun kouhotus siitä ja kuulemani mukaan Louhimiehen tulkinta.