no,eikai se mikan vauhtia laskenut vaikka ukko kävikin amiksen.mika häkkinen on eittämättä loisto kuski,noin niinku kansainvälisessäkin vertailussa.tuplamestaruus käsiin räjähtävällä autolla on tosi kova juttu.siinä missä räkä on pisteissä larenilla siellä vitosen hujakoilla(?)niin mika oli ykkönen.no,okei,räkällä on mersu toiminut vielä huonommin,mutta se ei vähennä yhtään häkän mestaruuksien arvoa.
ja mitä muihin suomalaisiin tulee.no,keke voitti yhden kisan.hieno homma sinänsä.zeizei oli suht lupaava kaveri,mutta ajoi seinään,eikä sen jälkeen kaverilla enää löytynyt sisua ajaa tarpeeksi kovaa(sinänsä ymmärrettävää).sitten on tapaus m.salo.no,kaverin koko f1 uran ajalta laskettuna voimme päätellä paljon hänen saamistaan keskimääräisistä pisteistä per kisa.tilasto on luokattoman huono.on totta että hän ei päässyt koskaan ajamaan huipputalliin,mutta tässäkin on olemassa perustotuus; jos olet tarpeeksi nopea,kannattaa sinut palkata.m.salo ei ollut tarpeeksi nopea.asiaa ei auta sekään,että joka kisan jälkeen syyttää autoa luokattomasta tuloksesta.tämä on ihan vakio; "joo,no,tota me oltais oltu tosi korkeella,mut täll radalla ei oikeen toi daun forse toimi.on ollu vähän ongelmia noiden kanttareiden kanssa.siks me menetetään aikaa niin paljon." mies taisi unohtaa että rata(ja kanttarit)ovat samat kaikille kuskeille.no,mielipiteeni salosta kai tuli pääpiirteissään selväksi.sitten on tapaus kimppa "räkä" räikkönen.nopea kaveri,kieltämättä.teki formuloita aikoinaan ekan kerran kokeilleessaan jopa minuun suuren vaikutuksen.ikävä kyllä taidot larenin ratissa eivät ole olleet ehkäpä kuitenkaan niiden lupauksien arvoisia,mitä kaveriin oli asetettu.hyvä kuski,mutta ei yhtä hyvä kuin m.häkkinen.kukas jääkään sitten jäljelle.no,mika häkkinen.mies jonka menestystä on vaikea sanoin edes kuvata.on mestaruutta vaikka mistä luokasta,aina katu-autopuolelta ähfykkösiin.no,elämä on ironista.
sanan ironia vedän tähän litanniaan tarkoituksenmukaisesti mukaan.välillä tuntuu että se tuominen ei siellä studiossaan muita kuskeja tunne kuin mika salon.ihan ku jotain kiinnostais(ehkä olen väärässä)mitä joku salo taas säheltää.loppusijoitus on kuitenkin se viimeinen tai toka vika.alkukauden hekemonia kadottua näemme todellisen tilanteen.minardienkin voittaminen on tuskan takana.eikä siinä auta selittelyt daun forsesta.jotkut vain ovat syntyneet voittamaan tuplamestaruuden,ja jotkut taas potkimaan taksin ovia turhautuneina stadin yössä.ironista siis kokonaisuutena sksi,että miksi salolle pitää tuhlata niin paljon huomiota ja palstatilaa..kyllähän hänen aiemmat vuotensa(tämäkin kausi)ovat meille osoittaneet mikä mies salo on ratin takana.mika häkkinen on toistamaata.
asiasta toiseen.olen suureksi ilokseni todennut tämän topicin tulleen tarpeeseen.mika häkkinen siis kiinnostaa edelleen,vaikka kaikenmaailman nousukauden tähdet(hm..)formuloissa nyt narisevatkin.se on oikein se.henkilökohtaisesti minua jäi riipimään tuo kolmen huntin rajapyykin missaaminen.siitä huolimatta,pitäkäämme näin tärkeä topicci listalla vielä pitkään.kauan eläköön mika häkkisen legenda!
loppusatoksi,olen empiristi,ja näin ollen olen myös päätökseni tehnyt: mersua en osta ikuna.