legenda nimeltään Mika Häkkinen

bernie

Guest
tota et kyllä saa anteeksi!

on,mika häkkinen on legenda

Rami

Well-known member
Sijainti
Lohja
Muistan Häkästä ne ekat ja todelliset lausunnot, ainoo kaveri formula piireissä kenellä ei ole edes luottokorttii, ainoa kuka on osanut eksyä matkalla lentokentältä radalle, eikä voinu kysyä edes neuvoa, paikalliset kun ei puhunut suomee eikä häkkinen mitään muuta, tosin tämä ammattikoululainen ei oikein Suomeakaan hallinnut

<small>[ 16-06-2002, 02:01: Message edited by: Rami ]</small>

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Häkkinen edusti juuri sitä mies tyyppiä, jota ei suomesta löydy kuin alle promille. Mies, joka ei kännää, on ystävällinen, sosiaalinen, tunteellinen. Kilpailijana herrasmies, tallikaverina osaaottava jne. Häkkinen aiheutti minulle aikapaljon kylmiä puistatuksia, mutta viimeisenä vuonna ehdin jo miestä hieman kannustaakkin. Legenda? Nojaa, ehkä Suomessa. Hyvä ihminen? Ehdottomasti

bernie

Guest
hyvä ihminen=definitely

hyvä kuski= ei pidä paikkaansa

kaikkien aikojen paras kuski=no,tulihan se sieltä

Kiertokanki

Well-known member
Sijainti
Männän alapuolella
Tuntuis jotenkin siltä että jos Häkkisellä ei enää ajohaluja olis ollenkaan Formuloita kohtaan niin olis se sen jo sanonu eikä tartteis käydä enää mitään neuvoteluja Ronin kanssa. Mutta voihan tietysti kyseessä olla perinteinen median muilutus, eli päätös on jo molempien tiedossa mutta kunhan olevinaan käyvät keskusteluja. Kyllä masentaa jos Häkä ei enää radalle palaa...

Mikko_A

Työtön.
Rami: Ja sekö tekee hänestä huonon kuljettajan jos hänellä ei ollut luottokorttia ja hän on käynyt ammattikoulun....

bernie

Guest
no,eikai se mikan vauhtia laskenut vaikka ukko kävikin amiksen.mika häkkinen on eittämättä loisto kuski,noin niinku kansainvälisessäkin vertailussa.tuplamestaruus käsiin räjähtävällä autolla on tosi kova juttu.siinä missä räkä on pisteissä larenilla siellä vitosen hujakoilla(?)niin mika oli ykkönen.no,okei,räkällä on mersu toiminut vielä huonommin,mutta se ei vähennä yhtään häkän mestaruuksien arvoa.
ja mitä muihin suomalaisiin tulee.no,keke voitti yhden kisan.hieno homma sinänsä.zeizei oli suht lupaava kaveri,mutta ajoi seinään,eikä sen jälkeen kaverilla enää löytynyt sisua ajaa tarpeeksi kovaa(sinänsä ymmärrettävää).sitten on tapaus m.salo.no,kaverin koko f1 uran ajalta laskettuna voimme päätellä paljon hänen saamistaan keskimääräisistä pisteistä per kisa.tilasto on luokattoman huono.on totta että hän ei päässyt koskaan ajamaan huipputalliin,mutta tässäkin on olemassa perustotuus; jos olet tarpeeksi nopea,kannattaa sinut palkata.m.salo ei ollut tarpeeksi nopea.asiaa ei auta sekään,että joka kisan jälkeen syyttää autoa luokattomasta tuloksesta.tämä on ihan vakio; "joo,no,tota me oltais oltu tosi korkeella,mut täll radalla ei oikeen toi daun forse toimi.on ollu vähän ongelmia noiden kanttareiden kanssa.siks me menetetään aikaa niin paljon." mies taisi unohtaa että rata(ja kanttarit)ovat samat kaikille kuskeille.no,mielipiteeni salosta kai tuli pääpiirteissään selväksi.sitten on tapaus kimppa "räkä" räikkönen.nopea kaveri,kieltämättä.teki formuloita aikoinaan ekan kerran kokeilleessaan jopa minuun suuren vaikutuksen.ikävä kyllä taidot larenin ratissa eivät ole olleet ehkäpä kuitenkaan niiden lupauksien arvoisia,mitä kaveriin oli asetettu.hyvä kuski,mutta ei yhtä hyvä kuin m.häkkinen.kukas jääkään sitten jäljelle.no,mika häkkinen.mies jonka menestystä on vaikea sanoin edes kuvata.on mestaruutta vaikka mistä luokasta,aina katu-autopuolelta ähfykkösiin.no,elämä on ironista.

sanan ironia vedän tähän litanniaan tarkoituksenmukaisesti mukaan.välillä tuntuu että se tuominen ei siellä studiossaan muita kuskeja tunne kuin mika salon.ihan ku jotain kiinnostais(ehkä olen väärässä)mitä joku salo taas säheltää.loppusijoitus on kuitenkin se viimeinen tai toka vika.alkukauden hekemonia kadottua näemme todellisen tilanteen.minardienkin voittaminen on tuskan takana.eikä siinä auta selittelyt daun forsesta.jotkut vain ovat syntyneet voittamaan tuplamestaruuden,ja jotkut taas potkimaan taksin ovia turhautuneina stadin yössä.ironista siis kokonaisuutena sksi,että miksi salolle pitää tuhlata niin paljon huomiota ja palstatilaa..kyllähän hänen aiemmat vuotensa(tämäkin kausi)ovat meille osoittaneet mikä mies salo on ratin takana.mika häkkinen on toistamaata.

asiasta toiseen.olen suureksi ilokseni todennut tämän topicin tulleen tarpeeseen.mika häkkinen siis kiinnostaa edelleen,vaikka kaikenmaailman nousukauden tähdet(hm..)formuloissa nyt narisevatkin.se on oikein se.henkilökohtaisesti minua jäi riipimään tuo kolmen huntin rajapyykin missaaminen.siitä huolimatta,pitäkäämme näin tärkeä topicci listalla vielä pitkään.kauan eläköön mika häkkisen legenda!

loppusatoksi,olen empiristi,ja näin ollen olen myös päätökseni tehnyt: mersua en osta ikuna.

Leeds

Well-known member
Sijainti
Espoo
Hyvä bernie,

varmasti juttusi on hyvä, mutta jää kyllä lukematta kun kirjoitat niin raskaan näköisesti.

Jos viitsisit aloittaa lauseen isolla kirjaimella ja jakaa tekstin silloin tällöin kappaleisiin, niin lukeminen olisi huomattavasti helpompaa.

Lisäksi voisit lyödä välilyönnin pisteiden ja pilkkujen perään.

Ei millään pahalla, vaan kyseiset asiat ainoastaan helpottaisivat tekstiesi lukemista.

:)

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
bernie:
ja mitä muihin suomalaisiin tulee.no,keke voitti yhden kisan.hieno homma sinänsä.
Tarkoittanet 1 kpl MM:iä. Voittoja saavutti 5. Muistan seuranneeni natiaisena Keken ajoja ja silloin sen leuhka asenne ei oikein iskenyt, mutta kun nyttemin on tullut luettua kaverin urasta ja miten se yksinäisenä suomalaisena raivasi tietään ja teki töitä eteenpäin päästäkseen niin kyllä Kekeä arvostaa ihan eri tavalla. Mutta se olisikin ihan eri otsikon juttua.

bernie

Guest
leeds: et ole ensimmäinen joka valittaa asian tiimoilta.no,ei se mitään.olen vain todennut että on paljon helpompaa ja nopeampaa jättää nuo pakolliset äidinkielen opettajan arvossa pitämät symbolit pois tekstistä. kai tästäkin selvän saa,vaikka kaikki kirjaimet olisivatkin pienellä.

joo,totta,sattui pieni asiavirhe.keke siis voitti yhden kisan mm-mestaruuskaudellaan.kyllä,kyllä,keke oli hyvä kuski.mika taas aikansa paras.

Rami

Well-known member
Sijainti
Lohja
Minäs vuonna se Silverstonen sadekisa ajettiin, ei tosin ollut GP mutta kumminki ihan oikee F1 kisa, no saattaa olla että olen seurannut vähän pidempään ja jotenki muistan kaiken näköisiä höpöjä

Henni

Well-known member
Sijainti
Espoo, Suomi
Mä oon myös sitä mieltä, että on tosi hienoa nähä että tän forumin lukijat eivät ole unohtaneet oikeaa legendaa Mika Häkkistä!!!!! Jatkakaa kirjoittelua tähän: "legenda nimeltään Mika Häkkinen"!!!

Mickey

Well-known member
Formulanomi:
Mikko Ainonen:
Lyhyesti: Mika Häkkinen on paras, Mika Häkkinen on nopein, Mika Häkkinen on tarkin, Mika Häkkinen on ovelin, Mika Häkkinen on viisain.

Mika Häkkinen on kuningas. Go Mika GO!!!
Mutta onko Mika Häkkinen Legenda ? doubtful
On.