Legendaariset F1-kuvat

Häkäbest

Member
minulla on, mutta en osaa vaan laitaa sitä tänne :nope:

Hups! Se oli laitettu, no aika hyvä juttu

Viimeksi muokattu:

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Sijainti
Maranello
Observer sanoi:

Jo onnistuit kuvan valitsemaan. Tämä lähentelee jo taidetta. Olen melkein sanaton. Eikö jokainen tuon kuvan henkilöistä ole ..........................? Nyt on tipaton tammikuu tiukilla.

Observer

Well-known member
MaranelloRed sanoi:
Jo onnistuit kuvan valitsemaan. Tämä lähentelee jo taidetta. Olen melkein sanaton. Eikö jokainen tuon kuvan henkilöistä ole ..........................? Nyt on tipaton tammikuu tiukilla.
Ehkä tämä miellyttää enemmän:

:)

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Sijainti
Maranello
Eikös siinä ole Massa ja Rosberg Bahrainin startissa ?? :eek!:

Siis viestissä nro. 45

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Sijainti
Maranello
Taitaa siinä Häkkinen kysellä että miksi sun mittarissa on asteikot 370 ja mulla vaan 320. Näin muistan tarinan kertoneen.

*wruuum*

Well-known member
Kylläpä tuli naurettua Observerin ja MaranelloRedin toisilleen antamista kuva kommenteista, huumorintajua ennen kaikkea, aikamoisia velikultia :D :thumbup:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Jonkki sanoi:
:O
Kiinnostais kyllä tietää tarina tämän takaa...
Tapahtumapaikka Unkari 1995 ja menossa GP.Taki Inouen Footwork-Hartista pettää tekniikka.Kone savuaa keskeyttämisen jälkeen ja toimitsijat tulevat sammuttimien kanssa -> Inoue ottaa toimintaan osaa -> Seuraavassa toimitsijat porhaltavat autolla paikalle -> törmäten suoraan Inoueen joka lentää pahannäköisen ilmalennon.Miehelle ei kuitenkaan tilanteessa (ihme kyllä) käy pahemmin.

mrj-fin

Banned
Sijainti
Helsinki
Inoue joutui kokemaan myöskin kovia järjestäjien osalta samalla kaudella Monacossa, kun turvauto teilasi hänen Footworkinsa katolleen uima-altaanmutkassa Warm-Up:issa ajamalla suoraan perään.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
mrj-fin sanoi:
Inoue joutui kokemaan myöskin kovia järjestäjien osalta samalla kaudella Monacossa, kun turvauto teilasi hänen Footworkinsa katolleen uima-altaanmutkassa Warm-Up:issa ajamalla suoraan perään.

Selvisköhän se äijä hengissä siitä kaudesta :D Onkohan isoin osa japanilaisista kuskeista tollasia kamikazeja :D