Porttilan Laki
Well-known member
Ei sovi unohtaa synkkää vappua -94, kun Barrichello Jordanillaan Imolassa liiteli, ja onneksi selvisi hengissä.
Onneksi Jackie Stewart sai F1:iin turvavyöt.Cliff Allison - Monaco 1960:
Patrese Silverstonessa '89.Amjayesin kuviin:
1. Ei hajua kuka. 80-90 luvun vaihteen Williamsilta näyttää.
Zonta taisi lentää tuonne katsomoon asti, sen verran raju ulosajo oli kyseessä. Tosin minulle on aina jäänyt epäselväksi mikä kolarin aiheutti, tekninen vika vai ajovirhe?Ricardo Zonta (BAR) - Silverstone 2000 (testeissä):
Grandprix.comista:Zonta taisi lentää tuonne katsomoon asti, sen verran raju ulosajo oli kyseessä. Tosin minulle on aina jäänyt epäselväksi mikä kolarin aiheutti, tekninen vika vai ajovirhe?
_________________________________________________..another hefty accident when the front suspension collapsed during a test at Silverstone and his car vaulted the safety fences at Stowe.
http://www.grandprix.com/gpe/drv-zonric.html
Mun mielestä on. Mutta esim. kuvat Kyalamista 1977 eivät olisi. Tai se Villeneuven ja Montoyan kolari vuosituhannen alusta Melbournesta. Tai Zolder 1982. Hocke 1982 on kanssa siinä ja siinä...Toivottavasti on vielä hyvän maun rajoissa.
Pakko lainata kuva kun ei ole tekstiäkään.
Pakko lainata kuva kun ei ole tekstiäkään.
Ketkä tuossa oikein ovat? Williams on toinen, ja toinen... Sauber? Tutuilta näyttävät mutta ei tule mieleen sitten millään.
Alberto Ascari Lancia Monaco GP 1955Kuka lentää, missä ja minne?
Tämä tapahtuma, josta MJSkin laittoi kuvia sai muuten alkunsa G. Villeneuven törmättyä R. Petersonin 6-pyöräisen Tyrrelin takapyörään:Jos edellinen postaukseni oli melko matalalentoinen, nin tässä taas korkealla ja kovaa: