Renngeist
Soldiers of Antisthenes
No pitää ne 107 000 osaa sieltä kuitenkin käydä hakemassa.Pelastuksellista näkökulmaa ei onneksi tarvinne juuri pohtia kun kone matkustajineen on vuoren seinämässä 107 000 osassa.
No pitää ne 107 000 osaa sieltä kuitenkin käydä hakemassa.Pelastuksellista näkökulmaa ei onneksi tarvinne juuri pohtia kun kone matkustajineen on vuoren seinämässä 107 000 osassa.
Pannaan pilvelle hopeareunus:No pitää ne 107 000 osaa sieltä kuitenkin käydä hakemassa.
Tai pikemminkin 90 prosenttia niistä osista, koska osa paloista jää takuuvarmasti löytämättä sekä vaikeakulkuisen maaston että pienimpien palojen koon takia.No pitää ne 107 000 osaa sieltä kuitenkin käydä hakemassa.
Vissiin toinen kuskeista poistunut ohjaamosta eikä päässyt takaisin.
Voi olla matkustajilla ns. jännän paikka, kun kippari hakkaa oveen koneen syöksyessä ja ohjaamon puolella porukka on älyt ämpärissä jonkun paine-/happijutun takia.:thumbfh:
Niin luulis. Josko niillä on oma systeemi koppiin ja matkustamoon. Ei muuten selity toi koputtelu ja ovenrikkoamisyritykset.Luulisi että kaikki ovat tajuttomia siinä tapauksessa.
Turma: Pilotti poistui ohjaamosta
Germanwings-yhtiön turmakoneen lentäjä
poistui koneen ohjaamosta ennen
onnettomuutta, uutisoi New York Times.
Lentäjä yritti myöhemmin turhaan päästä
takaisin sisälle ohjaamoon.
Asia selviää ohjaamon ääninauhasta,
josta lehdelle kertoi tutkinnassa
mukana oleva sotilaslähde. Nauhan
perusteella lentäjä yritti koputtaa
oveen ja lopulta hajottaa sen. Sisältä
ei koskaan kuulunut vastausta.
Lähteen mukaan on epäselvää, miksi
toinen lentäjä poistui ohjaamosta.
Ennen onnettomuutta ohjaamossa oli vain
yksi lentäjä.
Vai voiskos olla sairauskohtaus (Voikohan autopilotille asettaa laskevan kurssin?) tai sitten edelleen happiongelmat ja happi riittänyt pitempään matkustamon puolella?Todennäköisin syy lienee lentäjän itsemurha. Niitähän ollu ennenkin.
Eilen sanoi asiantuntija että matkustamon puolella se happi nopeammin loppuu. Poikkeuksellisen huono tuuri ollut jos sairauskohtaus tullu just ku toinen poistunu ohjaamosta. Eihän ne noin lyhyillä lennoilla yleensä ohjaamosta poistu. Lento-onnettomuustutkijan mukaan sen turvaovenkin pitäis saada auki. Oliko toinen lentäjä estäny murtautumisyritykset sen jälkeen ku pyytäny kolleegaa käymään "vähä tuolla noin". Jotenkin noinhan kävi sillä yhdellä lennolla joka loppu Atlanttiin. Tosin siinä lentäjä oli viime sekunnit huutanu moneen kertaan "allahin haltuun".Vai voiskos olla sairauskohtaus (Voikohan autopilotille asettaa laskevan kurssin?) tai sitten edelleen happiongelmat ja happi riittänyt pitempään matkustamon puolella?
Suattaapi olla niin, että onnettomuuksia sattuu harvemmin hyvällä tuurilla. Jopa teknikkaan liittyvissä turmissa saattaa kyse olla yhdestä pultista tms. Ja kyllähän ne saattavat vierailla useampaankin otteeseen cabinin puolella.Eilen sanoi asiantuntija että matkustamon puolella se happi nopeammin loppuu. Poikkeuksellisen huono tuuri ollut jos sairauskohtaus tullu just ku toinen poistunu ohjaamosta. Eihän ne noin lyhyillä lennoilla yleensä ohjaamosta poistu. Lento-onnettomuustutkijan mukaan sen turvaovenkin pitäis saada auki. Oliko toinen lentäjä estäny murtautumisyritykset sen jälkeen ku pyytäny kolleegaa käymään "vähä tuolla noin". Jotenkin noinhan kävi sillä yhdellä lennolla joka loppu Atlanttiin. Tosin siinä lentäjä oli viime sekunnit huutanu moneen kertaan "allahin haltuun".
Kyllä. Esim. Venäjän-toikissa kirjoittajilla ollut happi loppu jo vaikka kuinka kauan, mutta vielä jaksaa haukkua toisia kirjoittajia.Mutuilen myös, että hapen puute saattaa vaikuttaa ihmisiin eri tahtia.
Kyllä. Esim. Venäjän-toikissa kirjoittajilla ollut happi loppu jo vaikka kuinka kauan, mutta vielä jaksaa haukkua toisia kirjoittajia.
Siltähän tuo näyttäisi.Kyllä. Esim. Venäjän-toikissa kirjoittajilla ollut happi loppu jo vaikka kuinka kauan, mutta vielä jaksaa haukkua toisia kirjoittajia.
Kyllä. Esim. Venäjän-toikissa kirjoittajilla ollut happi loppu jo vaikka kuinka kauan, mutta vielä jaksaa haukkua toisia kirjoittajia.