Lewis Hamilton, McLarenin kullan vuolija?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

öö ruz

Speed for ever
Bleu sanoi:
Kolmas, Monacossa tänä vuonna. Toki voi huomioida, että Hamilton on vasta neljä kertaa lähtenyt muualta kuin kahdesta ensimmäisestä rivistä. Paras tulos sieltä on Espanjan kolmas sija tänä vuonna (viides lähtöruutu)
Minusta nuo ynnä muut lähtöpaikat pitää huomioida jo senkin takia että miksi se lähtee sieltä, koska auto jolla se on ajanut "oikeuttaa" normisuorituksella paikoille 1-4 ja ainakin 1-6 sijoille. Pari kertaa olen kelannut Kimin kohtalaisen värittömiä suorituksia noilta lähtöpaikoilta. Kuitenkin se on noussut pisteille. Ehkä ne ei niin tylsiä suorituksia ole ollutkaan.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Mä meinasin lähinnä sitä, että noita startteja on niin vähän, eli hirveästi mahdollisuuksia nousta huonoilta sijoilta ei vielä ole ollut.

öö ruz

Speed for ever
Bleu sanoi:
Mä meinasin lähinnä sitä, että noita startteja on niin vähän, eli hirveästi mahdollisuuksia nousta huonoilta sijoilta ei vielä ole ollut.

Joo joo. Mun pointti on lähinnä se että aina kun kaikki ei ole sitä kun on oletettu niin tulee virheitä.

Nicole

Well-known member
JPP sanoi:
Ei sentään kertonut lähettäneensä ystävälleen tuollaista tekstiviestiä. Sinänsä ihan kivasti kannustettu ystävän taholta. Mikäs muuten on kaukaisin lähtöruutu, josta Hamilton on kisan voittanut?

edit. Kolmosruudusta näkyy kaukaisimmillaan voittaneen. Asiaan tietysti vaikuttaa sekin että on ajanut vain kausilla, jolloin ohittaminen on ollut "hankalahkoa". Eikä siellä muutkaan tuon kummempia nousuja ykköspallille ole viime ja tänä vuonna tehneet.
Mutta samaa mieltä oli asiasta ystävänsä kanssa ja mielellään antoi tämän haastattelun mutta kilpailun jälkeen kun samat haastattelijat oli seurannut oli ainoa kommentti "I'm cool. I'm cool". Mikä tietty voi tarkoittaa kahta asiaa - oma mielipide itsestään (I'm even cooler than the Iceman ennen Brasiliaa 2007) tai on tyytyväinen (mitä en usko).

ITV:n kommentaattorit oli alkanut vihjailemaan tiimityöskentelystä kun Kimi päästi Massan ohitse mutta kun Kovalainen aika selvästi antoi tietä Hamiltonille oli reaktio "WOW" :confused:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Minkä kullan vuolija? Korkeintaan katinkullan.. Hamilton pystyy ajamaan kyllä mestariksi. Tällä hetkellä on vaan joitakin asioita joiden pitää olla paremmassa kunnossa jotta mestaruus irtoaa. Ensinnäkin paineidensietokyky mikä on vielä lähes olematon. Hyvä näyte tästä saatiin viime kauden 2 viimeisessä kisassa. Varmalta näyttänyt mestaruus mureni alta aivan käsittämättömällä tavalla. Tälläkin kaudella tullut, ainakin omasta mielestäni, helpommissa tilanteissa ihmeellisiä virheitä. Bahrainissa melkoista tunarointia, Kanadasta nyt puhumattakaan. Bahrainissa kiukuttelee puimalla nyrkkiä kuskille jonka kanssa ajaa sijasta. Taisi olla Hami vähän ihmeissään kun ei annetakaan tietä kuin valtiovieraalle punaisella matolla. Eikä tänäänkään mitään häikäisevää. Toinen vielä että asenne saisi olla vähän toinen. Näkee että on noussut suomeksi sanottuna kusi päähän jos Kanadan kisan jälkeen toteaa vain ylimielisesti että "Tyrmäsimme kaikki muut tänä viikonloppuna. Meillä on tällä hetkellä sellainen auto, ettei kukaan voi pysäyttää meitä."

Nicole

Well-known member
Black Leopard sanoi:
Hamilton tekee varsin komeaa sarjaa: virhe/kisa.
Paras tai pahin, miten sen ottaa, on se että Kimiltä ei voinut pyytää julkisesti anteeksi mutta oli eilen antanut julkisen lausunnon missä sanoi pyytäneensä McLarenilta anteeksi aika-ajossa tekemiä virheitään.

Aion ottaa kaiken ilon irti ennenkuin älyävät palkata PR-henkilön antamaan julkisia lausuntoja Hamiltonin puolesta :)

öö ruz

Speed for ever
Teme-84 sanoi:
Minkä kullan vuolija? Korkeintaan katinkullan.. Hamilton pystyy ajamaan kyllä mestariksi. Tällä hetkellä on vaan joitakin asioita joiden pitää olla paremmassa kunnossa jotta mestaruus irtoaa. Ensinnäkin paineidensietokyky mikä on vielä lähes olematon. Hyvä näyte tästä saatiin viime kauden 2 viimeisessä kisassa. Varmalta näyttänyt mestaruus mureni alta aivan käsittämättömällä tavalla. Tälläkin kaudella tullut, ainakin omasta mielestäni, helpommissa tilanteissa ihmeellisiä virheitä. Bahrainissa melkoista tunarointia, Kanadasta nyt puhumattakaan. Bahrainissa kiukuttelee puimalla nyrkkiä kuskille jonka kanssa ajaa sijasta. Taisi olla Hami vähän ihmeissään kun ei annetakaan tietä kuin valtiovieraalle punaisella matolla. Eikä tänäänkään mitään häikäisevää. Toinen vielä että asenne saisi olla vähän toinen. Näkee että on noussut suomeksi sanottuna kusi päähän jos Kanadan kisan jälkeen toteaa vain ylimielisesti että "Tyrmäsimme kaikki muut tänä viikonloppuna. Meillä on tällä hetkellä sellainen auto, ettei kukaan voi pysäyttää meitä."
Juurikin näin! Nyt varsinkin kun olen huonolla tuulella toistaisin sen että Hamiltonista ei ole mestariksi, niikuin ei ole Massastakaan. Kyllä sieltä nousee Kimin jälkeenkin mies joka näyttää närhen munat.

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World

talakem

Iltalehden toimitus
Nicole sanoi:
Paras tai pahin, miten sen ottaa, on se että Kimiltä ei voinut pyytää julkisesti anteeksi mutta oli eilen antanut julkisen lausunnon missä sanoi pyytäneensä McLarenilta anteeksi aika-ajossa tekemiä virheitään.

Aion ottaa kaiken ilon irti ennenkuin älyävät palkata PR-henkilön antamaan julkisia lausuntoja Hamiltonin puolesta :)
Yks Sorainen pelle on vapaana...

Lewis kellariin ja kypäräpäässä varikolle/pois. Muu elämä ei ole tärkeätä...

neos

Well-known member
Nicole sanoi:
Paras tai pahin, miten sen ottaa, on se että Kimiltä ei voinut pyytää julkisesti anteeksi
No tuota nyt en näe niin kovin oleellisena, pyysihän kimikin sutililta anteeksi tekstiviestillä. Ja omasta mielestäni henk koht anteeksi pyytäminen on ehkä jopa fiksumpaa. Ei tarvitse asiaa puida sitten myöhemmin enää julkisuudessa.

Nicole

Well-known member
talakem sanoi:
Yks Sorainen pelle on vapaana...

Lewis kellariin ja kypäräpäässä varikolle/pois. Muu elämä ei ole tärkeätä...
Siinä olisi ideaa... Toisaalta britti-lehdistö pyörii McLaren-tallin ympärillä ja Hamilton selvästi nauttii huomiosta, voisi tuupata Soraisen tieltään niinkuin Nicon ja Heidfeldin palkintopallilta ;)

Oli ennen kisaa katsonut suoraan kameraan ja puhunut faneille, etteivät uskoisi sitä sontaa mitä lehdistö hänestä kirjoittaa. Viisas veto - taas kerran:thumbup:

Nicole

Well-known member
neos sanoi:
No tuota nyt en näe niin kovin oleellisena, pyysihän kimikin sutililta anteeksi tekstiviestillä. Ja omasta mielestäni henk koht anteeksi pyytäminen on ehkä jopa fiksumpaa. Ei tarvitse asiaa puida sitten myöhemmin enää julkisuudessa.
Kimi kuitenkin julkisesti myönsi tehneensä virheen ja julkisesti myös pyysi monta kertaa anteeksi Sutililta. Hamilton taas sanoi ettei omasta mielestään (tietenkään) tehnyt mitään erehdystä.

Siksi ottaa päähän ettei siitä ole kuin pari kuukautta kun Hamilton kertoi lehdistölle "Kaikki tietävät että jos minä teen virheen olen heti ensimmäinen joka sen myöntää ja myös pyytää anteeksi".

neos

Well-known member
Nicole sanoi:
Kimi kuitenkin julkisesti myönsi tehneensä virheen ja julkisesti myös pyysi monta kertaa anteeksi Sutililta. Hamilton taas sanoi ettei omasta mielestään (tietenkään) tehnyt mitään erehdystä.

Siksi ottaa päähän ettei siitä ole kuin pari kuukautta kun Hamilton kertoi lehdistölle "Kaikki tietävät että jos minä teen virheen olen heti ensimmäinen joka sen myöntää ja myös pyytää anteeksi".
Oot ihan oikeassa kyl, pitäs olla paljon kriittisempi itselleen. Pidän jollain tavalla kyllä kaverin luonteesta ja varsinkin ajotyylistä (siis silloin kun kulkee), mutta kieltämättä aikamoisen pr-pellen maineen on tässä itselleen kasaillut kuluneen vuoden aikana.

Nicole

Well-known member
neos sanoi:
Oot ihan oikeassa kyl, pitäs olla paljon kriittisempi itselleen. Pidän jollain tavalla kyllä kaverin luonteesta ja varsinkin ajotyylistä (siis silloin kun kulkee), mutta kieltämättä aikamoisen pr-pellen maineen on tässä itselleen kasaillut kuluneen vuoden aikana.
Sorry neos, ei ollut tarkoitus loukata, itse odotin viime vuonna sen tuloa innolla mutta kahden haastattelun jälkeen totesin, ettei ole luonteeltaan sellainen jota minä taas arvostan. Mutta arvostan sinun mielipidettä vaikken itse olekaan samaa mieltä :)

neos

Well-known member
Nicole sanoi:
Sorry neos, ei ollut tarkoitus loukata, itse odotin viime vuonna sen tuloa innolla mutta kahden haastattelun jälkeen totesin, ettei ole luonteeltaan sellainen jota minä taas arvostan. Mutta arvostan sinun mielipidettä vaikken itse olekaan samaa mieltä :)
Juu enhän minä puolustellut tuon enempiä, silloin tietysti kritiikki paikallaan kun sen ansaitsee. :) Aika näyttää miten kausi jatkuu, olen kuitenkin aika varma että monaco ei jäänyt kauden viimeiseksi voitoksi. Mutta pikkuhiljaa alkaa massasta kehittyä se ainut todellinen uhka kimin mestaruudelle.

Nicole

Well-known member
neos sanoi:
Juu enhän minä puolustellut tuon enempiä, silloin tietysti kritiikki paikallaan kun sen ansaitsee. :) Aika näyttää miten kausi jatkuu, olen kuitenkin aika varma että monaco ei jäänyt kauden viimeiseksi voitoksi. Mutta pikkuhiljaa alkaa massasta kehittyä se ainut todellinen uhka kimin mestaruudelle.
Toivon, että käy niin, Massa ainoa uhka Kimin mestaruudelle mutta uskomatonta ajatella, että viime vuonna Kimi oli 26 pistettä jäljessä!

Nyt menen hakemaan huomista päivää, hyvää yötä ja kauniita unia :)

nuti

Well-known member
Ei Bernie varmaan enää kauan halua tuollaista mestaria? Maine katoaa nopeasti, sellaista se on kun kusi ei pysy alhaalla. Viime vuonna meinasi nousta mestariksi, Alonson ansiosta ja kimin vikojen vuoksi. Eli tuurilla ja muiden avuilla. Tänä vuonna on tilanne ollut vähän toinen. Viime vuonnakin mokasi jo "varman" mestaruuden ja tänä vuonna virheitä tulee pikkuisen enemmän. Massa tulee olemaan pitkään Hämyn edellä. Nyt varsinkin kun pää on kunnossa. Kubica varmaan nousee ohi, jos saa edes melkein yhtä hyvän auton. Ei näytä tulevaisuus Hämylle hyvältä. Taitaa jäädä ikuiseksi lupaukseksi, joka muistetaan yhdestä kauden. Eli one-hit-wonder.

nuti sanoi:
Ei Bernie varmaan enää kauan halua tuollaista mestaria? Maine katoaa nopeasti, sellaista se on kun kusi ei pysy alhaalla. Viime vuonna meinasi nousta mestariksi, Alonson ansiosta ja kimin vikojen vuoksi. Eli tuurilla ja muiden avuilla. Tänä vuonna on tilanne ollut vähän toinen. Viime vuonnakin mokasi jo "varman" mestaruuden ja tänä vuonna virheitä tulee pikkuisen enemmän. Massa tulee olemaan pitkään Hämyn edellä. Nyt varsinkin kun pää on kunnossa. Kubica varmaan nousee ohi, jos saa edes melkein yhtä hyvän auton. Ei näytä tulevaisuus Hämylle hyvältä. Taitaa jäädä ikuiseksi lupaukseksi, joka muistetaan yhdestä kauden. Eli one-hit-wonder.
Uusi Button :D :ahem:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.