Lancer
Realisti
Hyvinhän tämä päättyi kun kummatkin valkuista on tyytymättömiä lopputuloksiin. :frank:
Siinä tilanteessa naistoimittaja sanoi Tammisen arvostelleen mm. vastapuolen valmentajia. Kun Tami kysyi mitä hän on sanonut, toimittaja ei vastannut. Valitettavasti Tami jatkoi itse puhumista ja päästi toimittajan pälkähästä. Tämä alkoi sitten tivata että te hävisitte, olisiko peiliin katsomisen paikka? Ämmä munasi siinä vielä enemmän kuin Tami, jolla oli sentään vielä kierrokset ja pettymys päällä. Olisi kiva tietää toimittajan nimi.Sama jatkui myöhemmässä lehdistötilaisuudessa jossa tarjosi useampaan kertaan takkiaan Urheiluruudun(?) naistoimittajalle ja sama egoilu jatkui, että tulkaa tänne penkin toiselle puolelle :nope:
s**tanan hiiri, nyt riitti tai revin sulta pään irti, totesi Tamminen Ässien valmentajalle. Naistoimittaja tivasi ihan asiallisesti, että pitäisikö Herran katsoa peiliin kun tappio tuli. Syy löytyisi sieltä, eikä koko maailman haukkumisesta vääryydestä. Ehkä sarjapaikka olisi pitänyt saada puhumalla?Siinä tilanteessa naistoimittaja sanoi Tammisen arvostelleen mm. vastapuolen valmentajia. Kun Tami kysyi mitä hän on sanonut, toimittaja ei vastannut. Valitettavasti Tami jatkoi itse puhumista ja päästi toimittajan pälkähästä. Tämä alkoi sitten tivata että te hävisitte, olisiko peiliin katsomisen paikka? Ämmä munasi siinä vielä enemmän kuin Tami, jolla oli sentään vielä kierrokset ja pettymys päällä. Olisi kiva tietää toimittajan nimi.
Tamin olisi toki pitänyt kestää tappio paremmin sen etukäteisuhoamisen jälkeen.
Oli ensimmäinen peli tällä kaudella jonka näin, oli niin surkeeta että olisi saanut jäädä sekin väliin.
Yhtä hyvin voi kysyä, miksi playoffeissa annetaan paremmin sijoittuneelle kotietu? Miksei suosita sarjasijoitukseltaan heikompaa? Kertokaapa kuinka monessa lajissa toimitaan päin vastoin? Pelkkää Tami T.A.:n mediapeliä koko hämmennys.Sen sijaan voisin yhdessä Tamin kanssa kysyä, että miksi ihmeessä kotietu annettiin Ässille? Miksi karsinnassa ylipäänsä annetaan kaikki mahdolliset ilmaisedut sille suurelle, 2-kertaisella budjetilla ja 2,5 kertaa paremmilla pelaajilla huseeraavalle, perinteikkäälle organisaatiolle kun Mestis-mestarin paikkakunnalla on huikea buumi ja mahdollisuus kerätä yhden kotiottelun verran lisää rahaa kirstuun?
Sen videon alussa jota katsoin, naistoimittaja sanoi Tamin arvostelleen mm. vastapuolen valmentajia. Tami kysyi mitä hän on sanonut, erittäin asiallisesti, mutta toimittaja ei pystynyt vastaamaan. En tiedä mitä kaikkea Tami on vastapuolen valmentajasta sanonut, perustin edellisen kirjoituksen vain siihen videoon, ja siinä toimittaja riiteli tavalla jota ei juuri julkisesti näe. Hävinneiden joukkueiden halmentajilta ei ole tapana kysyä olisiko syytä katsoa peiliin. Valmentaja voi tehdä loistavan työn vaikka joukkue häviää. Ne Tamin väitteet pitää katsoa asia kerrallaan pitääkö paikkansa eikä mitätöidä niitä käskemällä katsomaan peiliin.s**tanan hiiri, nyt riitti tai revin sulta pään irti, totesi Tamminen Ässien valmentajalle. Naistoimittaja tivasi ihan asiallisesti, että pitäisikö Herran katsoa peiliin kun tappio tuli. Syy löytyisi sieltä, eikä koko maailman haukkumisesta vääryydestä.
Tuon IS:n videon kun katoin, niin mun mielestä toimittaja on juuri aikeissa alkaa luettelemaan Tamin sanomisia, kun Tami alkaa puhumaan päälle.Sen videon alussa jota katsoin, naistoimittaja sanoi Tamin arvostelleen mm. vastapuolen valmentajia. Tami kysyi mitä hän on sanonut, erittäin asiallisesti, mutta toimittaja ei pystynyt vastaamaan.
Nyt näin tuon videon alusta, se eilen näkemäni alkoi naistoimittajan kysymyksestä. Kauanko Tamin olisi pitänyt odottaa toimittajan vastaamista? Tuossa käydään kovilla kierroksilla ja Tamilla on paljon sanotavaa. Toimittaja olisi voinut kertoa ne asiat mutta hän alkoi kysellä Tamilta itseltään pariinkin kertaan nauttiiko tämä arvostusta ja kunnioittaako muita. Erittäin asiaton ja vihamielinen toimittaja joka halusi mitätöidä Tamin puheet sillä, että pitää katsoa peiliin koska Sport hävisi.Tuon IS:n videon kun katoin, niin mun mielestä toimittaja on juuri aikeissa alkaa luettelemaan Tamin sanomisia, kun Tami alkaa puhumaan päälle.
Tuskin siinä kiire minnekään oli, että jos Tami tosiaan olisi halunnut kuulla vastauksen niin olisi voinut odottaa sen sekunnin, tosin taisi jo itse muistaa mitä oli tullut sanottua niin vaihtoi puheenaihetta.Nyt näin tuon videon alusta, se eilen näkemäni alkoi naistoimittajan kysymyksestä. Kauanko Tamin olisi pitänyt odottaa toimittajan vastaamista? Tuossa käydään kovilla kierroksilla ja Tamilla on paljon sanotavaa. Toimittaja olisi voinut kertoa ne asiat mutta hän alkoi kysellä Tamilta itseltään pariinkin kertaan nauttiiko tämä arvostusta ja kunnioittaako muita. Erittäin asiaton ja vihamielinen toimittaja joka halusi mitätöidä Tamin puheet sillä, että pitää katsoa peiliin koska Sport hävisi.
Juuri niin pitäisi tehdä.Tami kertoo miten asiat maailmassa makaa. Ja "argumentoikaa sitten faktoilla", älkääkä millään väsyneillä virsillä.
Kyllä Tami halusi kuulla vastauksen koska ei ilmeisesti ole arvostellut vastapuolen valmennusta ja kiire siinä oli, Tami kävi kovilla kierroksilla ja hänellä oli paljon sanomista.Tuskin siinä kiire minnekään oli, että jos Tami tosiaan olisi halunnut kuulla vastauksen niin olisi voinut odottaa sen sekunnin, tosin taisi jo itse muistaa mitä oli tullut sanottua niin vaihtoi puheenaihetta.
Oli tosiaan ihmeellisiä kyymyksiä ja riidan haastamista. Toi paksunnos on taas tyypillistä ja häpeällistä olkiukon rakentamista.... aika erikoisia kysymyksiä naistoimittajalta, ...
Toimittaja halusi tietää näkikö Tami omassa toiminnassaan yhtään parantamisen varaa, vaikko vain pelaajissa, tuomareissa, liigajohdossa, mediassa jne. Riidan haastamistahan se oli.
Ei kuulu asiaan, ei rakenneta olkiukkoja.Jos se Tamminen on niin hyvä ja täydellinen vaativaisuudessaan, niin miksi se ei saa läskejään poltettua pois? Onko se lyhytjänteinen, heikolla itsekurilla varustettu vai mikä siinä on?
Luulis maailman parhaalla ihmisellä olevan myös maailman paras itsekuri ja pitkäjänteisyys.
Olen kuullut hänen kehuvan joukkuettaan yhtä fanaattisesti kuin arvostelevan suoraan niitä joita katsoo olevan syytä arvostella.Toki olisi myös hienoa joskus kuulla miten hän kehuisi JOUKKUETTAAN eikä vain omaa koutsaamistaan.:rollereyes:
Hei Pobeda, älä ota tätä liian "seriously", kyllä mäkin oon osaksi "on Tami's side", oli sillä ihan "good points to make". Oli vaan niin legendaarista tuo monologi ja se "presentation as only Tami knows how" että se asia valitettavasti saattaa hukkua kaiken sen alle.Oli tosiaan ihmeellisiä kyymyksiä ja riidan haastamista. Toi paksunnos on taas tyypillistä ja häpeällistä olkiukon rakentamista.
Olen varmasti viimeisiä puolustelemaan Tamia, olen sitä epäasiallista naistoimittajaa vastaan ja otan asian kerrallaan. Ja vaikka en Tamin linjasta tykkääkään niin Summasta inhoan vielä monin verroin enemmän.
Mestis-voittaja on karsinnassa kuitenkin haastajan asemassa, sillä se yrittää pudottaa korkeammalla sarjatasolla pelaavan joukkueen. Mun mielestä kotietu kuuluu ihan selkeästi sen aikaisemmilla esityksillään (vaikka ne olisivatkin vuoden takaa) ansainneelle joukkueelle.Tami puhui paljon myös asiaa. Hyvä kysymys on esim. se, miksi kotiedun pitää karsinnoissa kuulua SM-Liigan runkosarjan häviäjälle (=liigan huonoimmalle joukkueelle) eikä Mestis-voittajalle?
Alkuhan on kaikilla hankalaa, mutta jos tasoero todella on huomattava, niin miksi karsinnoissa sitten tahkottiin täydet seitsemän peliä ja Sport oli yhden maalin päässä liigasta, Ässien taas vuorostaan pelastaessa paikkansa yhdellä onnistuneella flipperillä?Ja sanon vielä sen, että Sport olisi ollut ensi kaudella todellinen heittopussi liigassa. Toki vahvistuksia olisi hommattu, mutta kyllä silti olisi tullut lunta tupaan. Ranskalaiseksi visiitiksi olisi jäänyt.
On se tasoero liigan ja divarin välillä iso, mutta tulevina vuosina luultavasti pienenee.
Ymmärrän tuonkin, mutta periaatteessahan karsinnoissa pitäisi lähteä liikkeelle puhtaalta pöydältä.Mestis-voittaja on karsinnassa kuitenkin haastajan asemassa, sillä se yrittää pudottaa korkeammalla sarjatasolla pelaavan joukkueen. Mun mielestä kotietu kuuluu ihan selkeästi sen aikaisemmilla esityksillään (vaikka ne olisivatkin vuoden takaa) ansainneelle joukkueelle.
En nähnyt sarjasta kuin viimeisen pelin, mutta kuulemma Ässät ei ihan jokaiseen otteluun asennevamman tai vastaavan vuoksi syttynyt. Tästä huolimatta Sport lopulta hävisi niukasti, joten voisi pikaisesti pohtien kuvitella, että motivoituneempia ja materiaaliltaan vielä kovempia vastustajia vastaan kyyti voisi pitkässä runkosarjassa olla lopulta aika kylmää.Alkuhan on kaikilla hankalaa, mutta jos tasoero todella on huomattava, niin miksi karsinnoissa sitten tahkottiin täydet seitsemän peliä ja Sport oli yhden maalin päässä liigasta, Ässien taas vuorostaan pelastaessa paikkansa yhdellä onnistuneella flipperillä?