Tulospalvelu on remontissa sen toimittaneen firman vaihtumisen vuoksi, mutta eiköhän se saada kuntoon ensi kauden alkuun mennessä.MISSÄ MEIDÄN TULOSPALVELU ON? LIIGA!!
Siis mikä vtu tolla Niemisellä oikein viiraa päässä, 2 pelaajaa suihkun puolelle joista toinen törkeästi, ekassa pelissä..... :thumbdown
Piiitkä panna kaverille tai sitten "poliisi" kentällä perään....
Voitto kuitenkin, onnea Ipa!![]()
No oli kauhean törkeä. Vähemmän vauhtia kuin Nordlundin taklauksessa ja kädet alhaalla. Enämpi huonoa tuuria, ja kuten Ville itse kertoi, niin Atte kurotti kiekkoa just viime tipassa.Siis mikä vtu tolla Niemisellä oikein viiraa päässä, 2 pelaajaa suihkun puolelle joista toinen törkeästi, ekassa pelissä..... :thumbdown
Piiitkä panna kaverille tai sitten "poliisi" kentällä perään....
Voitto kuitenkin, onnea Ipa!![]()
Niemiselle tekisi hyvää ottaa joskus itse se useamman kk lepotauko samalla kun taklaaja pääsee suihkukomennuksella.Housuissas poliisi...
Onnea Ipa. Paljon parempi tapa aloittaa kausi kuin 1-7. Ehkä palaset kasassa pitkästä aikaa :thumbup:
Ei silti tartte hypätä. Molemmat terät irti jäästä on turha selitellä yhtään mitään. :thumbdownNo oli kauhean törkeä. Vähemmän vauhtia kuin Nordlundin taklauksessa ja kädet alhaalla. Enämpi huonoa tuuria, ja kuten Ville itse kertoi, niin Atte kurotti kiekkoa just viime tipassa.
Jep.Ei silti tartte hypätä. Molemmat terät irti jäästä on turha selitellä yhtään mitään. :thumbdown