Liikenneturvallisuustesti

Millaisia tuloksia sait?


  • Äänestäjiä yhteensä
    23

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hiukan vastaava meininki on tuossa Zaikomin postaaman linkin kyselyssä. "Mikä seuraavista pitää paikkansa: a) Sattuu kun laittaa karan pyllyyn. b) kannattaa aina ajaa lujaa ettei ehdi tulla kolareita. c) vieraista autoista saa parhaat karkit." Tolleen hiukan liioitellen.
Näkyy olevan eri kysymykset kuin mulla oli.
Edit : Jaa, nuo todellakin vaihtuvat nuyo kysymykset kun kokeilin aloittaa testin uudelleen. Ihan eri kyssärit nyt.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Alotin, mutta keskeytin ensimmäiseen mutkaan, kun oli niin tylsä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Näkyy olevan eri kysymykset kuin mulla oli.
Edit : Jaa, nuo todellakin vaihtuvat nuyo kysymykset kun kokeilin aloittaa testin uudelleen. Ihan eri kyssärit nyt.
Mulla tuli eka kysymys sama kuin edellisellä kerralla. Taitaa systeemi tunnustella sitä tietokoneen jotain tunnusta tai jotain ja katsoi, että "tää heppu osaa jo kun on ritari" eikä syöttänyt sen kummempaa kierrepalloa sitten lain. Tai jotain.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

OLTRA:n testin palaute:

Vastaustesi perusteella ajotavoissasi on kehittämistä ja lisäksi tavallista suurempi vuotuinen ajomäärä lisää selvästi mahdollisuutta joutua onnettomuuteen. Sinulla on siis paljon kehittämisvaraa. Mieti jatkossa ensinnäkin saamasi palautteen pohjalta, miten voit kehittää ajotapojasi turvallisemmiksi. Toiseksi on syytä miettiä, löytyisikö keinoja, joilla voisit vähentää henkilöautolla ajamista esimerkiksi jättämällä matkoja kokonaan tekemättä tai käyttämällä enemmän joukkoliikennettä, mikä on henkilöautolla liikkumista turvallisempaa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
OLTRA:n testin palaute:

Vastaustesi perusteella ajotavoissasi on kehittämistä ja lisäksi tavallista suurempi vuotuinen ajomäärä lisää selvästi mahdollisuutta joutua onnettomuuteen. Sinulla on siis paljon kehittämisvaraa. Mieti jatkossa ensinnäkin saamasi palautteen pohjalta, miten voit kehittää ajotapojasi turvallisemmiksi. Toiseksi on syytä miettiä, löytyisikö keinoja, joilla voisit vähentää henkilöautolla ajamista esimerkiksi jättämällä matkoja kokonaan tekemättä tai käyttämällä enemmän joukkoliikennettä, mikä on henkilöautolla liikkumista turvallisempaa.
Aika ihmeellisyyksiä monessa kohtaa tosiaan noissa testissä, että ajoa kannattaisi välttää koska se on niin vaarallista. Siitä tuli varmasti miinusta, kun kerroin lähteväni liikkeelle kelistä riippumatta. Ei sen mun mielestä pitäis vaikuttaa siihen millasen arvosanan saa liikennetaidoista. Ennemmin pitäis tulla miinusta niille, jotka pärjäävät niin onnettomasti huonolla kelillä, etteivät edes uskalla ulos. Luulen että saavat plussaa siitä.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
"Vastaustesi perusteella ajotavoissasi on jonkin verran kehittämistä, mutta onneksi et aja enempää, jolloin altistus onnettomuuksille jää melko vähäiseksi."

:eek:
 
Ylös