Örfil
Guest
Lenkkiasuni lisävaruste tähän aikaan vuodesta ja takuulla näkyy! Voittaa muumiheijastimen.
... ja kyllä Tampereella tätä ongelmaa olen havainnut usein, koko Suomessa jossain määrin mutta eritoten Tampereella.
Lenkkiasuni lisävaruste tähän aikaan vuodesta ja takuulla näkyy! Voittaa muumiheijastimen.
Ja höpöhöpö!
Eniten ärsyttää just tyypit jotka ei osaa sovittaa autonsa kulkunopeutta muun liikenteen mukaisesti vaan ajavat joko mettään tai kiilaavat toisen vasemmalle kaistalle, vaikka liittymää olisi kilsakaupalla. Pakko vaan päästä just siihen tiettyyn kohtaan, missä on jo toinen auto :nope:
Pitääkö juosta sotkubaarista sipsiä ja kal.. kolaa?
Ja muista heijastin!
Ei minullakaan ole koskaan tampereella ongelmia ollut koska liikenne oli niin harvaa, mutta eiköhän ne jostain sieltäpäin ole jotka tuolleen täällä ajaa. Eli yrittävät selvitä ajostaan ilman kaistanvaihtoja. Vättävät joutumasta itse menemään mihinkään väliin, eivätkä myöskään halua päästää ketään 'etuiliaa' eteensä. Moottoritiellä siirtyvät vasemmalle jonoon ohittamaan kilometrin päässä olevaa rekkaa vaikka voisi ajaa oikealla siihen asti että tarvii itse ohittaa.En ole noteerannut sen suuremmaksi ongelmaksi tuota kaistan vaihtamista Tampereella...
Voitko silti ylittää kadun varomatta mopedeja? Vai kenelle haluat näkyä?Ja kyllä. Kyllä mulla on heijastimet jokapuolella kun lenkkeilen.
Tyypillinen paikka jossa testataan tämän toimivuus, on että liikennevalojen yli kaks kaistaa, ja valojen jälkeen ne yhtyvät. 'Tamperelaisittain' ajaessa kaikkien pitäisi siirtyä jatkuvalle kaistalle jo ennen valoja, joka on tietenkin täysin älytöntä.Ei minullakaan ole koskaan tampereella ongelmia ollut koska liikenne oli niin harvaa, mutta eiköhän ne jostain sieltäpäin ole jotka tuolleen täällä ajaa. Eli yrittävät selvitä ajostaan ilman kaistanvaihtoja. Vättävät joutumasta itse menemään mihinkään väliin, eivätkä myöskään halua päästää ketään 'etuiliaa' eteensä. Moottoritiellä siirtyvät vasemmalle jonoon ohittamaan kilometrin päässä olevaa rekkaa vaikka voisi ajaa oikealla siihen asti että tarvii itse ohittaa.
Voitko silti ylittää kadun varomatta mopedeja? Vai kenelle haluat näkyä?
Ei minullakaan ole koskaan tampereella ongelmia ollut koska liikenne oli niin harvaa, mutta eiköhän ne jostain sieltäpäin ole jotka tuolleen täällä ajaa.
Pesussa
Minulla ei ole mitään tarvetta puolustella paikkakuntalaisten ajotapoja. Mut tietyt tamperelaiset ovat tällä palstalla ja eräällä uutissivustolla antaneet jyrkästi ymmärtää, ettei heidän edestään ainakaan löydy tilaa. Joten tuollaista ärsyttävää liikennetilannetta voi keventää panemalla sen tamperelaisuuden piikkiin. Minkäs ihminen värilleen mahtaa.Annan heti arvioni siitä paikallisesta liikenteestä kun tämä Mankelin paikkakunta selviää :ahem:
Minulla ei ole mitään tarvetta puolustella paikkakuntalaisten ajotapoja. Mut tietyt tamperelaiset ovat tällä palstalla ja eräällä uutissivustolla antaneet jyrkästi ymmärtää, ettei heidän edestään ainakaan löydy tilaa. Joten tuollaista ärsyttävää liikennetilannetta voi keventää panemalla sen tamperelaisuuden piikkiin. Minkäs ihminen värilleen mahtaa.