Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikate - Petäjäveräjät (ennakkotilaus)
Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (Discovery edition)

Paskoja varmaan molemmat, mutta tulipahan tuhlattua taas 35 euroa.

Viimeksi muokattu:
OoPeen laittama Harry Potter-lootakuvan olen nähnyt siellä Citymarketissa. Hintaa en muistanut katsoa.

scorseseonscorsesejatar.jpg

Paljonko kustansi? Tuo Scorsese on Scorsese oli aikanaan (about 15v sitten) varsin hintava harvinaisuus.

Tosin löysin omani aikoinaan (viime vuosituhannella) silti alle 50mk:n.
4 euroa per kirja. Ei lainkaan paha hinta, pikemminkin päinvastoin. 110 markan hinta on kirjoitettuna tuon Scorsese-kirjan sisäkannessa.

Muita tuon sarjan kirjoja mulla on noiden kahden lisäksi Cronenberg on Gronenberg, Ed Wood on Ed Wood, Lynch on Lynch ja Tarant... hups, mulla on toi Tarantino on Tarantino näköjään jo ennestään :o :). No näkyvät olevan eri painosta kuitenkin. Ainakin Corman on Corman pitäisi jostain saada hankituksi vielä, lukenut olen sen toki, mutta on sen verran über-hauskaa tekstiä, että omaan hyllyynkin kelpaisi.

4 euroa per kirja. Ei lainkaan paha hinta, pikemminkin päinvastoin. 110 markan hinta on kirjoitettuna tuon Scorsese-kirjan sisäkannessa.

Muita tuon sarjan kirjoja mulla on noiden kahden lisäksi Cronenberg on Gronenberg, Ed Wood on Ed Wood, Lynch on Lynch ja Tarant... hups, mulla on toi Tarantino on Tarantino näköjään jo ennestään :o :). No näkyvät olevan eri painosta kuitenkin. Ainakin Corman on Corman pitäisi jostain saada hankituksi vielä, lukenut olen sen toki, mutta on sen verran über-hauskaa tekstiä, että omaan hyllyynkin kelpaisi.

Ei paha lain. Mulla on mainitsemiesi lisäksi myös Burton on Burton, Kieslowski on Kieslowski, Harlin on Harlin (heh) ja Hawks on Hawks ainakin. Eli jollen ihan väärässä ole, niin tuo Corman on ainoa puuttuva (viimeksi kun näin, niin SE oli kallis, about 25€). Kaikki ovat mielestäni laatukirjoja kyllä.

Menopaluu Roomaan kuun taitteeseen siskoa moikkaamaan. Ihan liian kauan siitä kuin viimeksi olen ollut Italiassa.

Mies teki kaupat Suzuki Swiftistä, terveisiä vaan Puolipöhkölle. :)

AISSSAATANA - tulin housuun kun näin nuo Tolen KISS -jutskat.......aaaaaah!

Mitä kustansi alelaarissa ja mistä kaupasta?

Luettavaa:
oshimaonoshimaostos.jpg

Kuunneltavaa. The Rutles: The Rutles ja Jukka Gustavson: ...jaloa ylpeyttä yletän....ylevää nöyryyttä nousen
rutlesjajukkagustavsson.jpg

AISSSAATANA - tulin housuun kun näin nuo Tolen KISS -jutskat.......aaaaaah!

Mitä kustansi alelaarissa ja mistä kaupasta?

9 euroa per setti paikallisessa Prismassa. Kumpaakin oli kaks kappaletta jäljellä.

Vol. ykkönen oli aika kova setti, koska kuten niin monen muunkin bändin kohdalla, Kissin parhaat ajat mun mielestäni olivat ihan alkuajat. Sitten ku papat (Kissin tahi muun bändin) vetävät samoja biisejä rutiinilla neljättä-viidettä-kuudetta vuosikymmentä, on jotain oleellista poikkeuksetta jäänyt matkan varrelle. Itselle tosin eniten nostalginen lienee toi vol. kakkonen, joka ajoittuu niihin aikoihin, kun itse aktiivisemmin Kissiä kuuntelin.

Ei pystynyt olemaan... Just painoin viimeset enterit. Toukokuinen Barcelona tähtäimessä. Naapurikylässä ajetaan formulaa sattumoisin samana viikonloppuna :o

Heikkona hetkenä ostin eilen taas VIP:in. Iski hätä, kun avatar katosi. Onneksi foorumi ei toiminut kisan aikoihin. Ehkä se just tällä mun rahalla alkaa jatkossa toimimaan.