Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen kuullut, että Bonverissä olisi myös muutkin Star Trek TV-sarjat suomenkielisine teksteineen? Gigantissa olen nähnyt Voyagerin ja Enterprisen suomenkieliset tekstit. Mutta en voi varmistaa, sillä vain Y-tunnuksilla voivat sen tarkistaa.

Olisi ollut tarkoitus ostaa ne sarjat pois kuleksimasta mutta joku perhana ehti ostaa ne molemmat.

Citymarketissa löysin samantyylisen paketin:

star_trek_the_original_series_-_complete_box_23_disc_nordic-13684802-frntl.jpg

Luulin kyseessä olevan Star Trek -kaljalaatikon. Ois voinu kokeilla.

Shoei XR1100 värityksellä nouseva aurinko.
conquerortc-2.jpg

Ovh. lienee jossain 600€ paikkeilla josta maksoin n. 1/4.
Oli jo niin houkuttavan halpa, että piti ostaa vaikka kolmannelle kypärälle ei käyttöä ole. Onpahan varalla.

Tein loogisen päätelmän: Pyryfillä on kaksi päätä.

Kakspäinen mode. Tarujen hirviö.

Shoei XR1100 värityksellä nouseva aurinko.
conquerortc-2.jpg

Ovh. lienee jossain 600€ paikkeilla josta maksoin n. 1/4.
Oli jo niin houkuttavan halpa, että piti ostaa vaikka kolmannelle kypärälle ei käyttöä ole. Onpahan varalla.

Näyttää Kamuilta!:frank:

Laitoin tilaten iloa ja elämänmyönteisyyttä pursuavaa hippamusiikkia:

0ldy3.jpg

Kyseisen levyn saa (ainakin sai aiemmin) toki laillisesti ilmaiseksikin ladattua (kuten aika usein Sun & Moon recordsin julkaisut), mutta pitäähän tuo aarre hyllystäkin löytyä.

Vähän nihkeesti edennyt tää kyseisen levy-yhtiön tuotannon keräily viime aikoina, kun on enemmän ollut tuo punkkirokki pinnalla mun soittimessa ja hankinnoissa.

Tukholman reissun antia, formaatti LP:

Peter Gabriel - Passion; Genesis - The Lamb Lies Down on the Broadway; Jam - Setting Sons
413M1M6KJRL._SL500_AA300_.jpg
cover_125662112008.JPG
517HE3J5XNL._SL500_AA300_.jpg

Talking Heads - Speaking In Tongues; Depeche Mode - Broken Frame; Billy Joel - Turnstiles

talking-heads.jpg
Depeche-Mode-A-Broken-Frame.jpg
61Ltaywk6sL._SL500_AA300_.jpg

Formaatti lasi + neste:

Sauza Gold Tequila

238_sauza_extra_gold_tequila_1173324304.jpg

Vaikka FW08 on tuollainen...tuollainen...niin sille voisin kyllä ulkoistaa tuliaisten tuonnit aika vapaasti :ahem:

Aika herkkuja on matkalaukussa!

5/7 mätsäs!

Mukana saatuja satiaisia en laske "tuliaisiksi" :(

Genesis, Billy Joel ja Jam Alley Stuffista. Gabriel, TH ja DM Vintage Roomista.
Psychedelic Fursin Talk talk talk -levyn ostin viime joulukuussa tuolta Alley Stuffista, oli aika hiljattain avattu liike silloin. Vintage Room on mulle tuntematon paikka. Skivhögen tässä näin on ihan hyvä paikka, vaikka parilla viimeisimmällä kerralla ei mitään ostettavaa ole kyllä löytynyt.

Psychedelic Fursin Talk talk talk -levyn ostin viime joulukuussa tuolta Alley Stuffista, oli aika hiljattain avattu liike silloin. Vintage Room on mulle tuntematon paikka. Skivhögen tässä näin on ihan hyvä paikka, vaikka parilla viimeisimmällä kerralla ei mitään ostettavaa ole kyllä löytynyt.

Vintage Room on viereisellä poikkikadulla Alley Stuffiin nähden. Etuhuoneessa cd:itä ja iso takahuone vinyyliä täynnä. Ok hinnat, tosin Gabrielin Passion hyvässä kunnossa (siis oikeasti, ei Record Collectorin asteikolla) 99 kruunulla oli Löytö.

Alley Stuffissa oli paljon kamaa, monet vaan valitettavan huonossa kunnossa. Toisaalta kaikki levyt olivat -20-50% hintalapun hinnoista. Esim Jam maksoi 40 kr *0,7 =28 kr. Kansi siinä on hieman nuhjuinen, mutta levy soi hyvin.