Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Teen itse muovikassini.

Sama. Iltaisin eritän erikoisvahvaa seittiä rauhasistani ja punon siitä kivoja talousmuovitavaroita ja kumidildoja. Virka-aikana taistelen rikollisuutta vastaan upeissa ihonmyötäisissä "miesten legginsseissä".

Sama. Iltaisin eritän erikoisvahvaa seittiä rauhasistani ja punon siitä kivoja talousmuovitavaroita ja kumidildoja. Virka-aikana taistelen rikollisuutta vastaan upeissa ihonmyötäisissä "miesten legginsseissä".

Kuinka pitkiä nämä sun 'punomissessiosi' ovat? 14 tuntia?:doubtful:

Tämä kamera sopis puolestaan kurskille, jotta saataisiin foorumille pykälän verran kouriintuntuvampaa kuvamateriaalia herkutteluhetkistä.

Cool-Camera-Holga-3D.jpg

Pyydä vaikka pukinkonttiin!

Perskules, pitäiskö käydä ostamassa nuoruusmuistoja. Mun kirja ollu lainassa rixulaisella koulukaverilla jo vuodesta 1984. Tuskin enää palauttaa, en oo hemmoo tavannu sit vuoden 1985...

Itsekin tuon tilasin nuoruusmuistojen vuoksi. En oo ikinä tota omistanut, mutta Riksun kirjastosta oon sen lainannut ja lukenut hyvin monta kertaa aikoinaan.

Levykasa kaipasi korotusta.

Atomic Swing - Broken Habanas, Atomic Swing - In Their Finest Hour, Kristofer Åström - From Eagle to Sparrow ja I Are Droid - Winter Ward

428336.jpg
263548.jpg
from_eagle_to_sparrow-17684168-frnt.jpg
the_winter_ward-21461585-frnt.jpg

Tosin Broken Habanasin cdonni näemmä laittanut jälkitilaukseen, niin tiedä sitten milloin tulee, jos tulee. Ja I Are Droidkin julkaistaan vasta tammikuussa.

Lipsahti..

yahoox.jpg

Juuri nyt vielä hymyilyttää, mutta saas nähdä onko tunnelma enään sama kun tuota rupeaa rakentelemaan. :rolleyes: