Eikä maitua ilman elämää.Ilman maitua ei ole elämää.
Ilman maitua ei ole elämää.
Eikä maitua ilman elämää.
Kyllä mä limpparia juon, mutten ihan joka viikko. Pari kertaa kuussa. Sama kuin alkoholin kanssa, emmä sitäkään kehtaa itse tehdä, vaan käyn kaupasta ostamassa.
Lempparilimu: Pepsi Max
Tulevaisuuden kokkailujani ajatellen keittiössä nyt sammutuspeitto.
Tulevaisuuden kokkailujani ajatellen keittiössä nyt sammutuspeitto.
Sammutuspeite hankittiin tähän taloon heti kun muutettiin. Palotarkastaja vaati pannuhuoneen edustalle vaahtosammutinta. Toki sen hommasin, muttei ole tullut käytettyä vuosittain leimalla.Sammutuspeitteiden pitäisi olla pakollisia joka taloudessa. Kumma ettei Suomessa ole sellaisesta päätetty.
80 pulloa kaljaa. Pitäis huomenna käydä Postista hakemassa. Olivatteen tänään käyneet (jos siis ovat käyneet) ovella koputtelemassa juuri silloin, kun satuin olemaan sen reilun tunnin pätkän koululla. :doubtful:
Katottiin kanssa täällä Skyfall. Itselle toinen kerta ja pojalle jo kolmas.
Hyvä vilimi.
Kuuluu varmaan modeosastolle tämä.
Sammutuspeitteiden pitäisi olla pakollisia joka taloudessa. Kumma ettei Suomessa ole sellaisesta päätetty.
Maltaalla maustettuna vai ilman?
Ei Sodastreamissa tai veden hapottamisessa mitään vikaa ole. Siitä vaan. Ja voi sen veden maustaa ihan millä haluaa. Sodastreamin omissa mauissa on joitain ihan ok ja joitain paskoja.
Ei ne oikeat limut kummoisia ole nekään. Tottumiskysymys. Oikeesti virvoitusjuomat on kaikki paskaa.
Sodastreamilla sulla on kuitenkin mahdollisuus säätää itse. Vaikka vähemmän makua tai vähemmän kuplia. Eikä se suomalainen kraanavesi ole mikään huono lähtökohta juomalle.
En mä niistä ss:n toniceista itselleni keeteetä vääntäis kuin pakon edessä. Mutta joku jack and coke menee jopa ennemmin kuin baarin postarista valutettuun oikeaan kokikseen.