JPP
as Quo as possible
Voisin alkajaisiksi koota oman levyhyllyni sisällöstä suosituslistan :ahem:.Pitäisköhän joskus kuunnella kaikki JPP:n suosittelemat levyt läpi.
Ei ehkä.
Voisin alkajaisiksi koota oman levyhyllyni sisällöstä suosituslistan :ahem:.Pitäisköhän joskus kuunnella kaikki JPP:n suosittelemat levyt läpi.
Ei ehkä.
En muistanutkaan kertoa: Puhelimen myötä päivitin puhelinliittymän, kun kerran tuli 4G:tä tukeva puhelin ja SIM.
Nykysessä on 5000 kaikkea (5000 minuuttia puhetta, 5000 minuuttia videopuheluita, 5000 kpl tekstiviestejä ja 5000 kpl multimediaviestejä.) Hintaa 24,90/kk. Lisäks siinä on rajaton netti 4G:nä, nopeus max 100 mbits.
Entisessä oli vain 3G netti ja 3000 kaikkea ja hintaa 55 egee/kk.
Säästin![]()
Sun viimeisin txt on vuodelta 2008. Siinä on kyllä säästöä![]()
En muistanutkaan kertoa: Puhelimen myötä päivitin puhelinliittymän, kun kerran tuli 4G:tä tukeva puhelin ja SIM.
Nykysessä on 5000 kaikkea (5000 minuuttia puhetta, 5000 minuuttia videopuheluita, 5000 kpl tekstiviestejä ja 5000 kpl multimediaviestejä.) Hintaa 24,90/kk. Lisäks siinä on rajaton netti 4G:nä, nopeus max 100 mbits. (Mun sopparin mukaan...jostain syystä Sauniksen sivu väittää että "vain" 50 mbits.)
Entisessä oli vain 3G netti ja 3000 kaikkea ja hintaa 55 egee/kk.
Säästin![]()
:ahem:
Muuten:
"Tarjous on saatavilla 31.7.2013 asti
***Liittymäsopimus ei ole määräaikainen***"
Ei saakeli, en ehdi kyllä tuota ennen
Lähdetkö tuolloin Espikseen?
Mikä on takaraja?
Voisin käydä moikkaamassa nuorta taistelijaa samalla reissulla Santiksessa ja ajaa Frs/Humppilan kautta himaan.
Herättää mielikuvan Racerista tuijottamassa kaivaten, kyynel silmässä viisi vuotta vanhaa tekstaria.Sun viimeisin txt on vuodelta 2008. Siinä on kyllä säästöä![]()
Herättää mielikuvan Racerista tuijottamassa kaivaten, kyynel silmässä viisi vuotta vanhaa tekstaria.![]()
Herättää mielikuvan Racerista tuijottamassa kaivaten, kyynel silmässä viisi vuotta vanhaa tekstaria.![]()
Olen herkkä ja tunteellinen mies![]()
Se on muuten Nokian kommarissa, joka on elossa vain siksi että siinä on mun parhaat ruokareseptit.
Mä muistan sen kommarin vielä!![]()