Livesätin ilmoitustoikki (sis. sät. lok.)

Knoukka

Well-known member
Itse asiassa sun kiinnostus Jonin asioihin lähestynee agendapostaamista, että kehottaisin näin rivikäyttäjänä banniherkkyyttä tarkemmin tuntematta suuntaamaan kiinnostuksesi johonkin toisaalle. Kaikki tosiaan tarttee, jonku itseään huonomman.
Älä yllytä. Seuraavaksi alkaa sortaa mua. Ja tollasesta yllyttämisestä voi kans saada banjoa!

Mickey

Well-known member
En ihan ymmärtäny että miks Jonin taloudellinen tilanne piti laittaa muiden luettavaksi, tai sit edes tehdä siihen liittyviä laskelmia... Joskus porukalla on rahaa, joskus ei.

No ei kai se muiden vika ole, jos olen oikein ymmärtänyt, on Joni itse huudellut tuloistaan?

FO110K

Banned
Itse asiassa sun kiinnostus Jonin asioihin lähestynee agendapostaamista, että kehottaisin näin rivikäyttäjänä banniherkkyyttä tarkemmin tuntematta suuntaamaan kiinnostuksesi johonkin toisaalle. Kaikki tosiaan tarttee, jonku itseään huonomman.
Kyllähän esim. koulutuksen aloituksesta onnittelin miestä työnhakutopikissa. Ja parta-osiossa ihan asiallisia kommentteja ja vinkkejä annettu myös.
Ja F1-puolella Jonin kirjoitukset on ihan asiallisia kanssa.
Jos nyt itse kopsaa tänne irc-logia jossa ei ole vakavuudesta tietoakaan niin ihmekö tuo jos siihen ei tartuta?

Mitä taas tulee etädiagnosointiin niin laitoin sulle privan, saat bannien suhteen sitten siellä diagnosoida vähän vapaammin jos siltä tuntuu.

Mangelo

Well-known member
Vai että sellaista tänään.. Eipä jaksa yllättää.