Makkonen
Guest
.Kummasta tykkäät enemmän, mustasta vai valkoisesta? Mustasta.
Haluaisitko mielummin kuolla kuumuuteen vai kylmyyteen? Kuumuuteen.
Onko taivas sininen vai valkoinen? Sininen.
Mitä vittua vai homo?Mitä vittua.
.Kummasta tykkäät enemmän, mustasta vai valkoisesta? Mustasta.
Haluaisitko mielummin kuolla kuumuuteen vai kylmyyteen? Kuumuuteen.
Onko taivas sininen vai valkoinen? Sininen.
Mitä vittua vai homo?Mitä vittua.
Musta, kylmään, sininen ja mitä vittua!Kummasta tykkäät enemmän, mustasta vai valkoisesta?
Haluaisitko mielummin kuolla kuumuuteen vai kylmyyteen?
Onko taivas sininen vai valkoinen?
Mitä vittua vai homo?
Näinpä näin. Vaihtoehdot voisivat olla yhtä hyvin "Olen ylenkatsottu" ja "Olen ylenkatsoja". Itse liityin jälkimmäiseen paskaremmiin.Sekä että. Lööppien ja niitä lukevien ihmisten ylenkatsominen on kertoo enemmän katsojasta kuin sen kohteesta. Samalla vain jää olennainen osa ihmistä ja yhteiskuntaa näkemättä, mutta kukin menköön tavallaan.
Niinpä niin. Kaikki taaplaa tavallaan. Ihan kaikkea ei pidä kuitenkaan olla valmis uskomaan heti otsikoitten perusteella. Aina kannattaa kuitenkin muistaa sekin, ettei savua ilman tulta (yleensä).Sekä että. Lööppien ja niitä lukevien ihmisten ylenkatsominen on kertoo enemmän katsojasta kuin sen kohteesta. Samalla vain jää olennainen osa ihmistä ja yhteiskuntaa näkemättä, mutta kukin menköön tavallaan.
Tälleesti juu. Jonossa tulee vilkaistua, mutta ostopäätökseen se vilkuilu ei johda. Jos näkyy joku erehdyttävästi oikeaa uutista muistuttava juttu, käyn sitten kotona tsekkaamassa uutistoimistojen sivuilta mikä se uutinen on vai onko..Lööpit yleensä kertovat hulvattomasti täysin tarpeettomia uutisia. Esimerkiksi kaupassa käydessä katson lööpit ja jos jonoa on tarpeeksi myös lehtitelineissä olevien lehtien etusivut. Paremmin aika jonottaessa niitä katsellen kuluu.
Eikös tää kuuluisi vittuilutoikkiin?Pitäs sun viksuna hahmona se itekki hoksia.
Ei kai tässä uskomisesta ollut kyse? Vai tarkoittaako laatujournalismi sitä, että siihen pitää ja voi tosta vaan uskoa? En usko.Niinpä niin. Kaikki taaplaa tavallaan. Ihan kaikkea ei pidä kuitenkaan olla valmis uskomaan heti otsikoitten perusteella. Aina kannattaa kuitenkin muistaa sekin, ettei savua ilman tulta (yleensä).
Eikös se olis päiväunien aika?Minusta tuntuu, että olen nykyisin aina väärään aikaan väärässä paikassa ja väärää mieltä. Olenkohan nytkään oikeassa?
Mä en usko alkuunkaan, että sä haluaisit nauttia minkäänlaista jarnan tai kritiikin koskemattomuutta tällä forumilla. Ainakin mä suhtaudun suhun jatkossakin ihan samalla tavalla ja kärkkäästi kuin noihin tyhmeempiinkin.Minusta tuntuu, että olen nykyisin aina väärään aikaan väärässä paikassa ja väärää mieltä. Olenkohan nytkään oikeassa?
Väsyny taitaa olla, kun ottaa kaikki itteensä ja muutenki kiukuttelee.Eikös se olis päiväunien aika?
Olen väärässä paikassa niiden toteuttamiseksi.Eikös se olis päiväunien aika?
Niinpä. Täällä forumilla ei vain uskalla sitä sanoa, koska kuulee olevansa lisäksi huono ihminen. Pyysin juuri lisää liksaa.Väsyny taitaa olla, kun ottaa kaikki itteensä ja muutenki kiukuttelee.
Lisäliksa voi altistaa stressille ja kohta työnnellään letkuja vähän sinne sun tänne.Niinpä. Täällä forumilla ei vain uskalla sitä sanoa, koska kuulee olevansa lisäksi huono ihminen. Pyysin juuri lisää liksaa.
Pidetään jännityksessä.Saitko?
Keski-ikää lähestyvän naisen marttyyritauti.Minusta tuntuu, että olen nykyisin aina väärään aikaan väärässä paikassa ja väärää mieltä. Olenkohan nytkään oikeassa?