Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / 2022

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
Sama tuntuu vaivaavan formuloissakin. Mennään maihin jossa ihmisoikeudet ja vähemmistö oikeudet ovat olemattomat ja mennään kaikesta kohusta huolimatta ja vaikka onkin FIA:n johtoportaassa tiedossa diktatuuri maiden olosuhteet niin mennään vaikka väkisin rahan perässä.
Vain miellyttäkseen paikallisia sheikkejä. Surullista että jalkapallossakin on menty saman suuntaan, ilmeisesti raha on puhunut kisat Qatariin järjestettäväksi formuloiden tapaan.
Itse en vihaa kyseisiä maita suinkaan, vaan vihaan miten niissä maissa vähemmistöjä sorretaan:(
Mutta kaipa seuraan tylsyyden vuoksi joitakin otteluita, kuten itselläni on ollut tapana seurata jalkapalloa.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4567
Tämä Jenkit - Wales peli on ihan viihdyttävä. Ei oo mitään bussia peruutettu 16 rajalle.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4385
Sijainti
Salo
Ei sillä, etteikö edelliset isännät Venäjä, Brasilia ja Etelä-Afrikka olisi myös olleet arveluttavalla pohjalla. Mutta Qatarin ero näihin on, ettei maalla myöskään ole mitään historiallista kiinnekohtaa itse lajin kanssa.
Kaikki on tehty tyhjästä matchaamaan FIFAn vaatimuksiin, eikä stadioneilla pelata otteluakaan kisojen jälkeen.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
Politiikasta tiedä, mutta jotenkin väärin että jalkapallon mm-kisat on talvella. Alkueriä en ainakaan jaksa seurata, mutta ehkä tässä vielä lämpenee peleille kun uutisia seuraa.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4385
Sijainti
Salo
Paljon on liikkeellä kolmansien ja neljänsien käsien arvailuja kiinnioton syistä. Itse en jaksa spekulointeja edes lukea, tutkijat tehköön työnsä ja vain objektiivisella näytöllä on merkitystä.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4567
Noi on just niitä luusereita, jotka ei pääse poliisikouluun ja pitäisi päästä vähän muksimaan ihmisiä. Siis vartijat.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
Tänään alkoi Teollisuusliiton ja Teknologiateollisuuden lakko, iltalehden mukaan yli 7 000 on mennyt lakkoon joka kestää 3 päivää eli 1.2-3.2 välisen ajan!
Nyt hän voi jopa suuret kaupatkin mennä pian lakkoon kanssa lehtien mukaan ja se olisikin yhteiskunnan kannalta painajais-skenaario.
Lakon syitä ovat kuulemma vaikean taloudellisen tilanteen aiheuttama Inflaatio,palkankorotus kiistat työnantajien ja valtion välillä.
Ei voi muuta todeta että onpa jumalattoman hankalat ajat menossa niin maailmassa kuin maassamme.
Kukapa olisi voinut uskoa vuonna 2013 mitkä ajat olivat tulossa siihen aikaan😞
Mutta pidetään pää kylmänä ja sydän lämpimänä☀❤
Yli 7 000 työntekijää lakkoon huomenna (iltalehti.fi)
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4567
Hallitus suunnittelee suomalaisten lihansyönnin vähentämistä. Selänne älähti: "Ei Tsiisus valtio päättää mitä ihmisten pitäis syödä niinkö? Kommaritouhua parhaimmillaan.. P.s. just oon tilaamassa waguhärkää, Selänne kirjoitti Twitterissä."

Teemu Selänne kommentoi uutista lihansyönnistä – ”Kommaritouhua parhaimmillaan” - Urheilu - Ilta-Sanomat
Itse olen vähentänyt reilusti. Johtuu sekä kolesterolista, että ei ole rahnaa ostaa laadukasta lihaa. 😅🤯
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
Itse olen vähentänyt reilusti. Johtuu sekä kolesterolista, että ei ole rahnaa ostaa laadukasta lihaa. 😅🤯
Itsekin syön vain edullista lihaa lisukkeena. Kanaa, sikaa ja nautaa. En mitään waguhärkää. Toivottavasti ei tule mitään lihaveroa...
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4385
Sijainti
Salo
Mieluiten riistaa, jos sitä on saatavilla. Kerralla tilattiin iso satsi poroa ennen joulua ja paikallisessa Cittarissa on hirvenlihaa ajoittain tarjolla.

PS: tuota selänteen twiittiähän Ville Niinistö kommentoikin, että "kommaritouhuille" paras piste olisi kun lihantuotannon tuet lopetettaisiin ja ihmiset saisivat ostaa lihansa oikeaan markkinahintaan.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
PS: tuota selänteen twiittiähän Ville Niinistö kommentoikin, että "kommaritouhuille" paras piste olisi kun lihantuotannon tuet lopetettaisiin ja ihmiset saisivat ostaa lihansa oikeaan markkinahintaan.
Jos maataloustuet Suomessa lopetettaisiin, sitten kasvisten lisäksi lihakin tuotaisiin ulkomailta. Se siitä argumentista.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4567
Jos maataloustuet Suomessa lopetettaisiin, sitten kasvisten lisäksi lihakin tuotaisiin ulkomailta. Se siitä argumentista.
Tuskin se Selänteen wagyu-härkä on kotimaan tuotantoa. Veikkaan japanialaista alkuperää.
 
Ylös