Bukko
mielikuvitusukko
Nuoriso väkivaltaisesti kaljavarkailla Lappeenrannassa...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/289772e1-4c64-4c61-afc7-fb8afa401390
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/289772e1-4c64-4c61-afc7-fb8afa401390
Lonkero- ei kaljavarkailla.Nuoriso väkivaltaisesti kaljavarkailla Lappeenrannassa...
Pieni mutta olennainen kysymys: olihan kyseessä aito lonkero, ei käymisteitse tehty 4,7 kiljulonkku?Lonkero- ei kaljavarkailla.
Teinivissy!Pieni mutta olennainen kysymys: olihan kyseessä aito lonkero, ei käymisteitse tehty 4,7 kiljulonkku?
Sitä ihmettelen miksi lehdessä on uhrin, eikä tekijän kuvaa.Lonkero- ei kaljavarkailla.
Ei alle 15 vuotista voi kuviin laittaa.Sitä ihmettelen miksi lehdessä on uhrin, eikä tekijän kuvaa.
Pitäisi voida jos tekee rötöksiä.Ei alle 15 vuotista voi kuviin laittaa.
Ööö mikä hyöty? Että voi jeesustella et tuon värinen tukka ja ohuet huulet ja muutenkin kaikki nuo ovat just konnia?Pitäisi voida jos tekee rötöksiä.
Häpeäpaalu.Ööö mikä hyöty? Että voi jeesustella et tuon värinen tukka ja ohuet huulet ja muutenkin kaikki nuo ovat just konnia?
Toimi joskus sata vuotta sitten.Häpeäpaalu.
Näinhän se on. Julkisilla paikoilla sekoilijoita ei saa kuvata someen, koska se loukkaa heidän yksityisyyttä. Paitsi että sekoilijat itse saavat kuvata kaikkia YouTubeen niinkuin tämä yksi lööpeissä ollut sankari tekee.Toimi joskus sata vuotta sitten.
Se joka on täysin synnitön, niin kättä ylös.
Jeps. Samalla logiikalla kaikkien kannattaa ajaa väkijoukkoon autolla, kun muutama muukin näin tekee.Näinhän se on. Julkisilla paikoilla sekoilijoita ei saa kuvata someen, koska se loukkaa heidän yksityisyyttä. Paitsi että sekoilijat itse saavat kuvata kaikkia YouTubeen niinkuin tämä yksi lööpeissä ollut sankari tekee.
Ehkä olen sitten semivammainen, jos niin sanot.Jeps. Samalla logiikalla kaikkien kannattaa ajaa väkijoukkoon autolla, kun muutama muukin näin tekee.
Koraanistako sä näitä silmä silmästä-juttuja kaivat? Shangria-laki Suomeen?
Missä niin on sanottu?Ehkä olen sitten semivammainen, jos niin sanot.
Luin rivien välistä, että olen apina.Missä niin on sanottu?
Luulis hävettävän niitä Kokoumus ja kristillisiä, jotka äänesti luottamuksen puolesta eduskunnassa. Vasta kun ulkomaat ja Sale ärähti, niin ymmärrettiin ettei kaveri vaan yksinkertaisesti sovi virkaan.Natsisympatioista tunnettu elinkeinoministeri Junnila erosi Niinistön jyrähdettyä:
Pääkirjoitus: Pitikö Niinistön jyrähtää ennen kuin Purra ja Orpo ymmärsivät yskän? (iltalehti.fi)
Vähän tulee mieleen Kummeli Kultakuume, kun seppä koittaa selittää että kaapissa on natsi, mutta kundit eivät hiffaa.Luulis hävettävän niitä Kokoumus ja kristillisiä, jotka äänesti luottamuksen puolesta eduskunnassa. Vasta kun ulkomaat ja Sale ärähti, niin ymmärrettiin ettei kaveri vaan yksinkertaisesti sovi virkaan.