Josko Jorma ei ajattele jormallaan ekä päällään vaan sydämellä? Tällöinhän aivotkin on sydämessä.Minulla on niin vähäiset nuo lääketieteen opinnot, etten oikein saanut selvää tuosta uutisesta. Kohtauksia tulee siellä ja täällä.
Josko Jorma ei ajattele jormallaan ekä päällään vaan sydämellä? Tällöinhän aivotkin on sydämessä.Minulla on niin vähäiset nuo lääketieteen opinnot, etten oikein saanut selvää tuosta uutisesta. Kohtauksia tulee siellä ja täällä.
On siinä ollu melkoinen kohtaus. Kolme yhden hinnalla. :eek!:Minulla on niin vähäiset nuo lääketieteen opinnot, etten oikein saanut selvää tuosta uutisesta. Kohtauksia tulee siellä ja täällä.
M'oon kyllä kuullut että 'sydänkohtaus' on yleiskäsite, mutta että se kattaa aivokohtauksetkin. :doubtful: Kaikkea sitä.Minulla on niin vähäiset nuo lääketieteen opinnot, etten oikein saanut selvää tuosta uutisesta. Kohtauksia tulee siellä ja täällä.
Kreisi-wau-haukotus.Näin Mikael Jungner kertoo keskusteluistaan Nasima Razmyarin kanssa keskiviikkoyönä. Pari bongattiin yhdessä jatkoilta ravintola Teatterissa.
- Olimme neuvotelleet koko päivän Säätytalolla ja päätteeksi Sdp lensi hallitusneuvotteluista ulos. Lähdimme Jouni Backmanin kanssa Ravintola Kappeliin puimaan tapahtunutta. Sieltä siirryimme puoluetoimistoon analysoimaan tilannetta Jutan (Urpilainen) ja Eeron (Heinäluoma) kanssa.
- Aika vierähti puoleen yöhön. Sen jälkeen lähdin yksin Teatteriin, sillä tiesin monen poliitikon olevan siellä. Paikalla oli sattumalta myös eduskunta-avustajani Nasima, jolle selostin Säätytalon tilannetta ja joka esitteli minulle ystäviään.
Jungnerin mukaan hän kulki illan aikana ravintolassa ja jutteli parinkymmenen eri tutun kanssa.
- Illan päätyttyä poistuimme Nasiman kanssa yhtä aikaa jatkoimme Mikonkadulle, jossa söin kebabin. Syödessäni yöateriaa Nasima raportoi eduskunnan tapahtumista. Keskustelu kesti vartin, jonka jälkeen Nasima otti taksin kotiinsa ja minä kävelin keskustan kotiimme.
Nasima Razmyar vahvistaa IS:lle täsmälleen saman kertomuksen illan kulusta.
-IL-
Hyvin on tiennyt jotta missä Jugner liikkui ennen heidän tapaamista.Nasima Razmyar vahvistaa IS:lle täsmälleen saman kertomuksen illan kulusta.
Jungner ei sentään ole nainut broidinsa vaimoa 8 vuotta tämän selän takana...kai? PS.Ihme jos Giggsin veli ei tapa sitä.Mikael Jungner, tuo Arkadianmäen Ryan Giggs. Tosin siinä missä Giggs pistää palloa vähän joka pussiin niin Mikael tyytyy -ainakin vielä- lähinnä selittelemään.
Kreisi-wau-haukotus.
..ja yrittänyt livauttaa broidin vaimon äitiäkin siinä samalla. No ei sentään, mutta edustajakausihan on vasta alussaan.Jungner ei sentään ole nainut broidinsa vaimoa 8 vuotta tämän selän takana...kai?
No jopas. Ehdin jo luulla, että tämäkin juttu lakaistiin maton alle, koska *maan tapa*Ilkka Kanervalle vaaditaan vankeutta
julkaistu tänään klo 00:51, päivitetty tänään klo 14:13
Kansanedustaja Ilkka Kanervan (kok.) lahjussyytteen käsittely on alkanut tänään valmisteluistunnolla Helsingin käräjäoikeudessa. Kanervan epäillään saaneen yli 50 000 euron arvosta etuja yhtiöiltä, jotka suunnittelivat suuria kauppakeskuksia Varsinais-Suomeen.
Kanervaa syytetään törkeästä lahjuksen ottamisesta ja virkavelvollisuuden rikkomisesta tai tuottamuksellisesta virkavelvollisuuden rikkomisesta.
Törkeästä lahjuksen antamisesta syytetään liikemiehiä Kyösti Kakkosta, Arto Merisaloa, Toivo Sukaria ja Tapani Yli-Saunamäkeä.
Kaikki epäillyt ovat kiistäneet syytteet. Heidän mielestään kyse on ollut sallitusta poliittisen toiminnan tukemisesta.
Syyttäjä: Kanerva pyysi itse tukea
Ilkka Kanervalla oli luottamustoimi Varsinais-Suomen liiton hallituksen puheenjohtajana. Syytteiden mukaan Kanerva on tahallisesti ottanut vastaan, hyväksynyt ja pyytänyt etuja toimiessaan liiton puheenjohtajana.
Kanervan epäillään pyytäneen muun muassa vaalitukea Toivo Sukarilta vuoden 2006 lopussa tai vuoden 2007 alussa.
Kanervalle vaaditaan vankeutta
Syyttäjä vaatii Kanervalle vähintään kahden vuoden vankeusrangaistusta. Liikemies Toivo Sukarille syyttäjä vaatii vähintään vuoden ja neljän kuukauden vankeusrangaistusta.
Syyttäjä vaatii sekä Merisalolle että Yli-Saunamäelle vuoden ja kahdeksan kuukauden vankeusrangaistusta ja Kakkoselle seitsemän kuukauden vankeusrangaistusta.
Syyttäjän mukaan Kanerva on tapahtumahetkellä ollut esteellinen maakunnan liiton puheenjohtajan toimessaan lahjus- ja virkarikosepäilysten vuoksi.
YLE Uutiset tavoitti Kanervan aamupäivällä.
- En halua kommentoida asiaa tässä vaiheessa. Asianajajani kertoo oman kantani tähän rikossyytteeseen oikeuskäsittelyssä, Kanerva kertoo.
Syytteen nosti apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske. Käräjäoikeudessa syytettä ajaa valtionsyyttäjä Jukka Rappe.
YLE Uutiset
Turun Lehti 12.1.1895 sanoi:Alkoholin käyttäytymisen surulliset seuraukset. (Amerikkalainen uutinen). Eräs nuori mies, asuwa Nelson kadun warrella, suuteli tässä eräänä päiwänä, olematta siihen pakotettu, anoppiansa: hän oli silloin päihtyneenä.
Kumpiko? Mies vai anoppi oli tillintallin?Voi tätä nykynuorisoa.
Uusi *maan tapa* on että ensin vähän uhkailua leikitään ja sitten vasta lakaistaan. Saadaan näennäinen rangaistus medialta sentäs vallan kolmiyhtälössä. Kulissit edelleen kasassa. Huolta ei.No jopas. Ehdin jo luulla, että tämäkin juttu lakaistiin maton alle, koska *maan tapa*
Teinityttö loukkaantui torstai-iltana Kuopiossa Petosella saatuaan yksityisasunnossa luodin jalkaansa nuorukaisen varomattoman aseenkäsittelyn seurauksena. Käsiase oli laiton.
14-vuotias tyttö loukkaantui torstai-iltana Kuopiossa Petosen kaupunginosassa, kun kerrostaloasunnossa ammuttiin käsiaseella yksi laukaus iltayhdeksän aikoihin. Luoti osui tytön reiden ulkosyrjään, mutta aiheutunut vamma jäi lieväksi.
Tyttö pääsi itse poistumaan asunnosta kävellen. Lääkäri tarkasti vamman, eikä se vaatinut hoitotoimia.
Asunnossa oli tapahtumahetkellä viisi henkilöä. Epäilty 19-vuotias ampuja oli käsitellyt asetta varomattomasti ja tähtäillyt sillä ympäriinsä. Ase laukesi yllättäen ja luoti osui tytön jalkaan.
Epäilty ampuja oli saanut aseen haltuunsa asunnon haltijalta. 42-vuotias asunnon haltija on poliisikuulustelussa myöntänyt hankkineensa aseen itselleen laittomasti.
Poliisi tutkii tapausta törkeänä vammantuottamuksena, ampuma-aserikoksena ja vaaran aiheuttamisena.
YLE Uutiset
Tämä on niin tärkeä uutinen, että pakko oli laittaa tänne. Sori.Ampiainen pisti alastonta Vesa Keskistä alapäähän: "Olin todella miehen mitoissa"
Vesa Keskinen odottaa jo kuumeisesti Tuuriin ex-tyttöystäväänsä Nataliaa.
Vesa Keskisen Natalia on nyt 23-vuotias.
Keskinen kertoo, että se on brasilialaisella mittakaavalla jo lapsentekoikä. Nainen on jopa miettinyt olevansa jo hieman iäkäs ensisynnyttäjäksi. Onko Tuuriin siis tulossa perillisiä?
- Kaupalla henkilökunta jo patistelee, mutta minua mietityttää vastuu. Pieni ihminen vaatii sitoutumista. Jos työni ei olisi tällaista, olisin valmis isäksi. Itse sanon, että hyvin harjoiteltu on puoliksi tehty, Keskinen sanoo.
Kyläkauppiaan kesänalkuun on mahtunut kuumia öitä ja pieniä onnettomuuksia.
- Yölläkin on niin lämmin, että nukun nakuna ikkunat auki. Tuossa yhtenä yönä ampiainen pisti haaroväliin. Vuorokauden olin todella miehen mitoissa, kyläkauppias kertoo.
Vesa Keskinen on ainoa 4-kymppinen mies jolla on 6-kymppisen silmäpussit.Tämä on niin tärkeä uutinen, että pakko oli laittaa tänne. Sori.
Sporttilalla 8-kymppisen?Vesa Keskinen on ainoa 4-kymppinen mies jolla on 6-kymppisen silmäpussit.
Kyllä näin on. Ja täysin kyvytön näkemään itseään peilistä. Ihan luonnollistahan se on että nuorista naista tykkää, niin tykkäävät kaikki, mutta mitään realismia häiskän tekemisissä ei ole. Kukaan lahopää ei seurustele kuukausi kaupalla pelkän muutaman poskipusun voimalla. Varmaan joka jätkä tajuaa jo aikaisemmin että kemiaa ei ole, jokin muu tässä vie. Ja Vesaa on viety kuin litran mittaa. Noloa.Vesa Keskinen on ainoa 4-kymppinen mies jolla on 6-kymppisen silmäpussit.
Iltalehti sanoi:Hurjaa ilkivaltaa hotelli Flamingossa - vesimassat kastelivat useita kerroksia
On joo Vesa -pojalta unohtunut että pitäis hengailla ikäistensä kanssa. Mutta onhan se tietenkin hauska juttu että on henkisesti nuori vaikka onkin 8-kymppisen silmäpussitKyllä näin on. Ja täysin kyvytön näkemään itseään peilistä. Ihan luonnollistahan se on että nuorista naista tykkää, niin tykkäävät kaikki, mutta mitään realismia häiskän tekemisissä ei ole. Kukaan lahopää ei seurustele kuukausi kaupalla pelkän muutaman poskipusun voimalla. Varmaan joka jätkä tajuaa jo aikaisemmin että kemiaa ei ole, jokin muu tässä vie. Ja Vesaa on viety kuin litran mittaa. Noloa.
Näin tähän hirveän tärkeään ampiainen pisti munaan uutiseen kommentoiden. Aarne Tanninen, Washington.