FW08
Registered User of Talent
Enhän vittuillut tuosta aiheesta ollenkaan.Mä kerroin tuolla toisessa topiikissa lukevani Soinivaaran kirjoituksia.
Sä rupesit vittuilleen mulle siitä kuin sinkkiämpäri.
Miksi?
Enhän vittuillut tuosta aiheesta ollenkaan.Mä kerroin tuolla toisessa topiikissa lukevani Soinivaaran kirjoituksia.
Sä rupesit vittuilleen mulle siitä kuin sinkkiämpäri.
Miksi?
Sä et vaan osaa valita sanojasi oikein.Enhän vittuillut tuosta aiheesta ollenkaan.
Nyt ollaan ytimessä. Nyt jos koska.Tää antaa ilmeisesti avoimen valtakirjan vittuilla sinulle. En kyennyt lisäämään sinua ignore-listaan. Johtunee siitä, että kuulut admin-ryhmään.
Onko sinulla munaa potkaista minua vittuun täältä?
Täh, kyllä ne on ihan vittuiluksi tarkoitettu.Sä et vaan osaa valita sanojasi oikein.
Useimmat sun hassutteluksi tarkoitetut nälvinnät ei vaan toimi.
Ja silloin ne muuttuu vittuiluksi, halusit tai et. Et seteraa. Keessaraa se raa.
Taas yksi nollapostaus burbilta. Sorittelisin jos jaksaisin. En.
Vähän erilaisempi kuvaus Iltapuluun nähden. Mainittakoon, että metsästyslaki velvoittaa pitämään koirat kytkettyinä elokuun 20 päivään asti.Mies ampui kaksi karannutta koiraa Tammelassa
Hämeen Sanomat
Tämä artikkeli on osa maksullista Etu24-palvelua.
Kanta-Häme
|
Julkaistu: 10.08.2012
1
Tammelan Teuron kylässä paikallinen mies havaitsi lammasaitauksessaan kolme irrallaan ollutta koiraa torstai-iltana kello 19 jälkeen. Mies yritti tuloksetta häätää koiria lampaiden kimpusta. Mies haki aseen ja ampui varoituslaukauksia. Lopuksi mies ampui kaksi koiraa. Kolmas koira pakeni paikalta.
Ensteks: En ole mode, en kuulu kuvitteelliseen "admin-ryhmään", eikä minulla siksi ole munaa potkaista sinua.Tää antaa ilmeisesti avoimen valtakirjan vittuilla sinulle. En kyennyt lisäämään sinua ignore-listaan. Johtunee siitä, että kuulut admin-ryhmään.
Onko sinulla munaa potkaista minua vittuun täältä?
Jessus!Mitenkäs täällä nyt burbbia ajojahdataan, kun minäkin meinasin kutsua sen kylään!
Burbbi koittaa varastaa mulle kohdistettua viestiä. Sika!Ensteks: En ole mode, en kuulu kuvitteelliseen "admin-ryhmään", eikä minulla siksi ole munaa potkaista sinua.
(Sulla voi olla vanhaa tietoa: olin aiemmin mode.)
Toisteks: En ole kovin hyvä vittuilemaan, joten jos sulla on joku tosi näppärä anekdootti heittää tähän kärkeen niin mää oon tosi heikoilla.
Kokeile.
Ennen poistamistaan siihen oli lainattu burbin viesti ylle. HErra moderaattorin pitäisi se huomata.Burbbi koittaa varastaa mulle kohdistettua viestiä. Sika!
Huomasin kyllä mutta pistin kädettömän lainaamisen piikkiin.Ennen poistamistaan siihen oli lainattu burbin viesti ylle. HErra moderaattorin pitäisi se huomata.
Kerropas nyt ihan suoraan poistitko tosta välistä jonkun viestin.Burbbi koittaa varastaa mulle kohdistettua viestiä. Sika!
Ihan paskaa kun kuvittelin että voisin ton Törnin haastaa, mutta olikin tekninen aikalisä.Tää keskustelu on käymässä melko huisiksi!
En liene ainoa kännissä.
Mikään kerätty viha ei ole turhaa, mutta en poistanut mitään.Kerropas nyt ihan suoraan poistitko tosta välistä jonkun viestin.
Vai keräänkö mä vihaa ihan suotta? Syyttä toki, mutta suotta?
HAA!Mikään kerätty viha ei ole turhaa, mutta en poistanut mitään.
Ps. Kutsu on yhä voimassa
Liekö salama iskenyt sen ainoan kerran?HAA!
Ehkä se olikin hahmo Törni joka kerrankin älyttyään aivopierunsa osaa manipuloida viestihistoriaansa. Loisteliasta!
P.P.S. hukkasin kutsun, mistä on kyse? Saanko tulla teille ryypäämään?