Mangelo
Well-known member
Ihanko itse Haavisto vai aisankannattajansa teki?
Lähikuva on vielä julmempi.
Ihanko itse Haavisto vai aisankannattajansa teki?
Lähikuva on vielä julmempi.
Kertaallen olen käynyt Visulahden vahakabinetissa. Siellä nimikyltit ovat varsin hyödyllisiä, koska muuten ei tietäisi keitä teokset esittävät. Ero on aika huima verrattuna Madame Tussaud'siin.Lähikuva on vielä julmempi.
Olen käynnyt Lontoon ja Nykin Madame Tussussa, eikä salamavalo tee hyvää nuken samannäköisyydelle verraten oikeaan immeiseen.Kertaallen olen käynyt Visulahden vahakabinetissa. Siellä nimikyltit ovat varsin hyödyllisiä, koska muuten ei tietäisi keitä teokset esittävät. Ero on aika huima verrattuna Madame Tussaud'siin.
Käväisepä vielä Visulahdessa, niin huomaat, ettei mikään valaistus siellä kuin pahenna tilannetta. Samannäköisys siellä olisi suht hyvä pimeässä.Olen käynnyt Lontoon ja Nykin Madame Tussussa, eikä salamavalo tee hyvää nuken samannäköisyydelle verraten oikeaan immeiseen.
Olen käynyt eikä ole häävejä. Parhaiten tunnistaa vaatteista jollei kylttiä lue.Käväisepä vielä Visulahdessa, niin huomaat, ettei mikään valaistus siellä kuin pahenna tilannetta. Samannäköisys siellä olisi suht hyvä pimeässä.
Sitä pitää näköjään ottaa oma pullo terminaaliin kun ei tiedä kauanko siellä joutuu torstaina odottelemaan.
Viikonloppuna pitäis kanssa Finnairin palveluja käyttää.
Finnairin tekniikan työtaistelu keskeytyyEns keskiviikkona pitäis lähteä Legolandiin.
Ei mulla muuta.Aamulehti sanoi:Ei löytänyt hotellille: Puistonpenkille nukahtanut mies raiskattiin Tukholmassa
Turistina Tukholmassa vieraillut mies joutui raiskauksen uhriksi, uutisoi Aftonbladet.
Mies oli ollut juhlimassa ja oli vahvassa humalassa. Illan päätteeksi mies ei löytänyt hotellia, jossa hänen oli määrä majoittua.
Sen sijaan mies nukahti penkille Kronobergin puistossa, joka sijaitsee Kungsholmenin kaupunginosassa.
Mies heräsi vasta siihen, kun toinen mies raiskasi häntä. Uhri ei tuntenut raiskaajaa.
Uhri meni sairaalaan, josta ilmoitettiin poliisille. Tapaus sattui varhain lauantaina aamulla.
Hyviä esimerkkejä on mm. Afganistan ja jenkeille Vietnam. Sissisotaan siirtyvä kansa on mahdoton vastus.Sodankäyntikin on pikkasen muuttunut sitten toisen maailmansodan. Ilmavoimien merkitys on hiukka erilainen. Jotta Suomi voi pistää kunnolla kampoihin itänaapurille ilmavoimien koko pitäisi viisinkertaistaa.
Aluepuolustuksella voidaan toki valloitus tehdä kalliiksi, mutta onko Venäjällä siitä ennenkään kovin paljon välitetty?
Virolainen nukke + virolainen meikkitaiteilija, jaa-a.- Tämä raakaversio tuskin tyydyttää Niinistöä itseäänkään. Meikkaajat työskentelevät nuken kanssa vielä tämän päivän, lisäksi paikan päällä nähtynä nukke tulee olemaan paljon autenttisemman näköinen, kun valaistus on oikea.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288474900408.html
Elastisella ja Loreenilla on suhde!
Suomi-rappari Elastinen ja ruotsalainen euroviisuvoittaja Loreen viihtyvät yhdessä, kertoo 7 päivää -lehti.
Kaksikko on lehden tietojen mukaan pitänyt yhtä ainakin kuukauden päivät.
- He käytännössä seurustelevat, lähipiiri paljastaa 7 päivää -lehdelle.
Lehti uutisoi hiljattain Elastisen lomamatkasta tumman mysteerikaunottaren kanssa. Nyt tuo brunette on lehden tietojen mukaan paljastanut Loreeniksi.
Loreen toi Ruotsiin euroviisuvoiton Euphoria-kappaleella toukokuun lopulla.
Kaksikko tutustui tiettävästi The Voice of Finland -ohjelmassa, jossa Elastinen toimi tähtivalmentajana. Loreen vieraili ohjelmassa esittämässä viisukappaleensa. Elastinen teki jo tuolloin vaikutuksen naapurimaan kaunottareen.
- Elastinen! Tapasin hänet vieraillessani Suomessa, hän oli aivan ihana. Meillä synkkasi hyvin. Pidän hänestä todella, Loreen ylisti Iltalehdelle toukokuussa.
Elastisen parisuhde missikaunotar Marita Alatalon kanssa päättyi kesken kykyohjelman.
Lähde: 7 päivää
IL
Onkohan ko. viini suosimaani Cabernet Savignoota?EU hoputtaa Irania ydinsopimukseen
Euroopan unioni vaati tänään Irania
allekirjoittamaan sopimuksen Kansain-
välisen atomienergiajärjestö IAEA:n
kanssa. Sopimus sallisi YK:n alaisen
valvontaryhmän tutkia Iranin epäilyksiä
nostattaneet ydintoimet.
IAEA aloittaa uudet keskustelut Iranin
kanssa Viinissä perjantaina. IAEA
haluaa pääsyn Teheranin kupeessa
sijaitsevaan Parchinin tukikohtaan,
jossa IAEA epäilee räjähteiden
testaamisen tapahtuneen.
Iranin lähettiläs Ali Asghar Soltanieh
toivoo, että Iran ja IAEA voisivat pian
sinetöidä kehyssopimuksen Teheranin
kiisteltyjen ydintoimien tutkimuksesta.
Räsäsen vois lähettää Iraniin kertomaan kristillisen uskon pelastuksista!Ei kai kukaan selvin päin jaksa Iranin kans neuvotella.