FW08
Registered User of Talent
Itse olen ollut aina kategorisesti ja systemaattisesti sitä mieltä, että kaikkien mielipiteet ja näkemykset kaikkien asioiden suhteen ovat aina olleet vääriä ja/tai väärin ilmaistuja. Itseni mukaanlukien.
Tuo lihavoitu vaihtoehto on sikäli jotenkin sellainen jonkinlainen, että kun ilmaisee väärän mielipiteen väärin ilmaistuna, on lopputulos silleen ikäänkuin "oikea". Tilanteen voi onneksi pelastaa viestin vastaanottaja sopivalla väärinlukemisen ja/tai -ymmärtämisen yhdistelmällä.Itse olen ollut aina kategorisesti ja systemaattisesti sitä mieltä, että kaikkien mielipiteet ja näkemykset kaikkien asioiden suhteen ovat aina olleet vääriä ja/tai väärin ilmaistuja. Itseni mukaanlukien.
Aivan totta. Olen varma, että ainoa syy millä tämä paikka on näinkin pitkään pystyssä pysynyt on tuo ihmisen rajaton kyky ymmärtää kaikki mahdolliset asiat väärin.Tuo lihavoitu vaihtoehto on sikäli jotenkin sellainen jonkinlainen, että kun ilmaisee väärän mielipiteen väärin ilmaistuna, on lopputulos silleen ikäänkuin "oikea". Tilanteen voi onneksi pelastaa viestin vastaanottaja sopivalla väärinlukemisen ja/tai -ymmärtämisen yhdistelmällä.
No höh, se toinen tietenkinKumpi?
Ajattelin, mutta sitten tuli mieleen että liian kova juttu. Vähän liian kova riski ottaa ja avautua. Xenut.Tom Cruisen ja Katie Holmesin ero on ollut myös valtava shokki. Voisiko joku perustaa siitä oman topiikin?
Onhan toi kuitenkin valtava homma. Se vaikuttaa meidän kaikkien elämään.Ajattelin, mutta sitten tuli mieleen että liian kova juttu. Vähän liian kova riski ottaa ja avautua. Xenut.
Jos jouluun mennessä toivun järkytyksestä. :eek!:Tom Cruisen ja Katie Holmesin ero on ollut myös valtava shokki. Voisiko joku perustaa siitä oman topiikin?
Sitä pitäis varmaan kysyä siltä edelliseltä vaimolta.Jos jouluun mennessä toivun järkytyksestä. :eek!:
-Ehtiköhän pari toteuttaa kaikki Eyes Wide Shutin fantasiat?
Siis oliko se Katie Holmes vai Eulalia?Sitä pitäis varmaan kysyä siltä edelliseltä vaimolta.
-Who the f... is Eulalia?Siis oliko se Katie Holmes vai Eulalia?
Xenun jalkavaimoKidmanin kanssa ehti varmaan hyvinkin kokeilla kaikkea, olihan pari naimisissa Hollywood-olosuhteissa poikkeukselliset 11 vuotta (1990-2001). Tompan parisuhdeliemi yleisesti ottaen melkoinen Cocktail.
-Who the f... is Eulalia?
Who the fuck is juttu josta me puhutaan?Kidmanin kanssa ehti varmaan hyvinkin kokeilla kaikkea, olihan pari naimisissa Hollywood-olosuhteissa poikkeukselliset 11 vuotta (1990-2001). Tompan parisuhdeliemi yleisesti ottaen melkoinen Cocktail.
-Who the f... is Eulalia?
No fucking idea. Eulalia nimen olen kuullut kerran aikaisemmin ja se oli Kyllä Jeeves hoitaa sarjan jossakin jaksossa. Muistaakseni fasistijohtaja Spode yritti valtaan, mutta Eulalia sanana ja nimenä oli joka kampitti. Ei liity tähän. Mutta jopas oli kiva televisiosarja.Who the fuck is juttu josta me puhutaan?
http://www.hs.fi/kotimaa/Enkeli-Elisan+tarina+herättää+epäilyksiä/a1305581044102HS sanoi:Lauantaina ilmestyneen Kuukausiliitteen laajasta kirjoituksesta käy ilmi, että ainoa yhteys heihin on Vettenterä. Ja tämä kertoo, etteivät vanhemmat halua kommentoida asiaa. Eivät edes nimettöminä. Eivät, vaikka kaikki tunnisteet voisi jutusta häivyttää. Itse asiassa heiltä ei voi saada edes lyhyttä vahvistusta siitä, että tapaus on totta.
Jäljelle jää vain kysymyksiä: Onko perhettä olemassa? Onko Elisan tarina totta?
Nämä nuoret naiskirjailijat taitavat olla kekseliäitä mainoskikkojen keksijöitä. Vastahan oli juttua yhden kirjailijan "kidnappauksesta". Tämä Vettenterä on aiemminkin päässyt iltapäivälehteen kirjaansa mainostamaan.
Mikä toi kidnappausjuttu oli?Nämä nuoret naiskirjailijat taitavat olla kekseliäitä mainoskikkojen keksijöitä. Vastahan oli juttua yhden kirjailijan "kidnappauksesta". Tämä Vettenterä on aiemminkin päässyt iltapäivälehteen kirjaansa mainostamaan.
Kidnappaus oli väärä sana. Tarkoitin Katja Kettuun kohdistunutta sieppausyritystä.Mikä toi kidnappausjuttu oli?