Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄkausi 2012

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Itse olen ollut aina kategorisesti ja systemaattisesti sitä mieltä, että kaikkien mielipiteet ja näkemykset kaikkien asioiden suhteen ovat aina olleet vääriä ja/tai väärin ilmaistuja. Itseni mukaanlukien.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Itse olen ollut aina kategorisesti ja systemaattisesti sitä mieltä, että kaikkien mielipiteet ja näkemykset kaikkien asioiden suhteen ovat aina olleet vääriä ja/tai väärin ilmaistuja. Itseni mukaanlukien.
Tuo lihavoitu vaihtoehto on sikäli jotenkin sellainen jonkinlainen, että kun ilmaisee väärän mielipiteen väärin ilmaistuna, on lopputulos silleen ikäänkuin "oikea". Tilanteen voi onneksi pelastaa viestin vastaanottaja sopivalla väärinlukemisen ja/tai -ymmärtämisen yhdistelmällä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tuo lihavoitu vaihtoehto on sikäli jotenkin sellainen jonkinlainen, että kun ilmaisee väärän mielipiteen väärin ilmaistuna, on lopputulos silleen ikäänkuin "oikea". Tilanteen voi onneksi pelastaa viestin vastaanottaja sopivalla väärinlukemisen ja/tai -ymmärtämisen yhdistelmällä.
Aivan totta. Olen varma, että ainoa syy millä tämä paikka on näinkin pitkään pystyssä pysynyt on tuo ihmisen rajaton kyky ymmärtää kaikki mahdolliset asiat väärin.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Tom Cruisen ja Katie Holmesin ero on ollut myös valtava shokki. Voisiko joku perustaa siitä oman topiikin?
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tom Cruisen ja Katie Holmesin ero on ollut myös valtava shokki. Voisiko joku perustaa siitä oman topiikin?
Ajattelin, mutta sitten tuli mieleen että liian kova juttu. Vähän liian kova riski ottaa ja avautua. Xenut.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Kidmanin kanssa ehti varmaan hyvinkin kokeilla kaikkea, olihan pari naimisissa Hollywood-olosuhteissa poikkeukselliset 11 vuotta (1990-2001). Tompan parisuhdeliemi yleisesti ottaen melkoinen Cocktail.

-Who the f... is Eulalia? :confused:
Xenun jalkavaimo
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Kidmanin kanssa ehti varmaan hyvinkin kokeilla kaikkea, olihan pari naimisissa Hollywood-olosuhteissa poikkeukselliset 11 vuotta (1990-2001). Tompan parisuhdeliemi yleisesti ottaen melkoinen Cocktail.

-Who the f... is Eulalia? :confused:
Who the fuck is juttu josta me puhutaan?
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Enkeli-Elisan tarina herättää epäilyksiä

HS sanoi:
Lauantaina ilmestyneen Kuukausiliitteen laajasta kirjoituksesta käy ilmi, että ainoa yhteys heihin on Vettenterä. Ja tämä kertoo, etteivät vanhemmat halua kommentoida asiaa. Eivät edes nimettöminä. Eivät, vaikka kaikki tunnisteet voisi jutusta häivyttää. Itse asiassa heiltä ei voi saada edes lyhyttä vahvistusta siitä, että tapaus on totta.

Jäljelle jää vain kysymyksiä: Onko perhettä olemassa? Onko Elisan tarina totta?
http://www.hs.fi/kotimaa/Enkeli-Elisan+tarina+herättää+epäilyksiä/a1305581044102

BS.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Nämä nuoret naiskirjailijat taitavat olla kekseliäitä mainoskikkojen keksijöitä. Vastahan oli juttua yhden kirjailijan "kidnappauksesta". Tämä Vettenterä on aiemminkin päässyt iltapäivälehteen kirjaansa mainostamaan.
Mikä toi kidnappausjuttu oli?
 
Ylös