Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄkausi 2012

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Pääsisköhän miespuolinen sarjamurhaaja vapaaksi parin vuoden jälkeen?

Kahdeksan vauvaa surmannut äiti vapautettiin Ranskassa
3.8.2012 7:17 | 2 |
STT–AFP

Lille. Ranskassa kahdeksan omaa vauvaansa surmannut äiti on päässyt vapaalle vankilasta, oikeuslähteet kertoivat torstaina. Vapautumisen syytä ei kerrottu.

Viisikymppinen Dominique Cottrez sai lähteä ilman valvontaranneketta, mutta hänen edellytetään jatkavan psykiatrista hoitoa, jota hän sai ollessaan vangittuna.

Pieni Villers-au-Tertren kylä järkyttyi pahasti vuonna 2010, kun poliisi löysi kahdeksan pientä ruumista muovipusseihin kätkettynä. Cottrez tunnusti piilottaneensa vauvat.

Cottrez kertoi myöhemmin oikeudelle, että hänen oma isänsä oli raiskannut hänet useita kertoja sekä lapsena että aikuisena. Cottrez sanoi pelänneensä, että surmatut lapset saattoivat olla hänen isänsä jälkeläisiä.

Viime lokakuussa tutkijat saivat selville, että ainakin seitsemän kahdeksasta vauvasta oli syntynyt vähintään kymmenen vuotta ennen ruumiiden löytymistä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Kahdeksan+vauvaa+surmannut+äiti+vapautettiin+Ranskassa/a1305589440242
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mitä tulee itse aiheeseen, niin munkin puolestani rappioalkoholistit voisi/pitäisi toimittaa polliisin toimesta johonkin katua sopivaan paikkaan. Joskin näissä nykyisissä laitoksissa lienee monelle em. liian tiukat säännöt fiunan käytön suhteen. Parempi olisi kuitenkin, jos esim. talvella nukkuisivat ihan niinku tätä tarkoitusta varatuissa sisätiloissa, eikä esim. rappukäytävissä tai roskiksissa.
Mun mielestä ei olis ollenkaan poliisin hommaa olla alkkistaksi. Mutta en tiedä minkä muun tahon siihen hommaan ujuttaisin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mä en kannata Persuja edelleenkään. Otatko henkilökohtaisesti jos kokoomusta dissataan? Vähän siltä vaikuttaisi.
Et todellakaan kannata. :D

En mäkään kannata kokoomusta, joten dissaus ei haittaa...:D
Mun mielestä ei olis ollenkaan poliisin hommaa olla alkkistaksi. Mutta en tiedä minkä muun tahon siihen hommaan ujuttaisin.
Joo ei ole hyvä sekään, mutta käytännössähän nuo joutuvat joka tapauksessa olemaan silloin tällöin alkkistaksi. Ja tämä perustuu niinkin vahvaan vaktaan, kuin poliisi-tv seuraamiseen...:eek:
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Et todellakaan kannata. :D

En mäkään kannata kokoomusta, joten dissaus ei haittaa...:D

Joo ei ole hyvä sekään, mutta käytännössähän nuo joutuvat joka tapauksessa olemaan silloin tällöin alkkistaksi. Ja tämä perustuu niinkin vahvaan vaktaan, kuin poliisi-tv seuraamiseen...:eek:
Väitätkö mua valehtelijaksi?
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No väitätkö? Mulla on homoja ja somaleita kavereina ja en kannata mitään puoluetta. Sori tosta pikku paska kommentista.
Ei haitanut, mutta vei kyl pohjaa pois kivasta pikku väittelystä/suunsoitosta. Mut en mä nyt sua oikeastaan valehtelijaksikaan väittänyt...vaikka vedit sellaisen johtopäätöksen.

Yhtälailla sun kommenttisi ovat olleet sellaisia ...siis paljon aikaisemmatkin...joista voi vetää johtopäätöksiä siitä mihin suuntaan ns. "voorumin puoluekartalla" olet kallellaan.
Ei mullakaan ole kokkareiden puoluekirjaa ja en ihan joka äänestyksessä ole niitä edes äänestänyt. Toki vähän tiviimmin viime vuosina. Kommentit (omani siis) ovat olleet sellaisia, joista varmaan vedetään vääriä tai ainakin liioiteltuja johtopäätöksiä meikäläisen kokkaruusasteesta. :D

Ei markojii tai esim. Mossekaan ole välttämättä ihan niin punaisia mitä täällä silloin tällöin vihjaillaan. Kunhan soitetaan poskea.:ahem:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Mun mielestä ei olis ollenkaan poliisin hommaa olla alkkistaksi.
Tuotahan ne poliisijohtajatkin on toitottaneet ja yrittäneet nakittaa hommaa palokunnille. Ei nekään oikein ole asiasta innostuneet. Mutta eikös tuo SPR humalaisia keräile isoissa tapahtumissa ja koulujen päättymisen juhlinnoissa sun muissa? Tai jehovat! Nehän vois kuskata pulsut valtakunnansaleihin majoitukseen ja saarnata niin pirusti koko yön. Voisivat samalla unohtaa ihmisten ovilla kiertelemisen.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jehovia on ihan liian vähän Suomen juoppoista huolehtimaan. Itse sälyttäisin homman puolustusvoimille. Tulis samalla käytännön kokemusta hankalista, väkivaltaisista ja vodkaan menevistä tapauksista. Siitä vois olla hyötyä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Jehovia on ihan liian vähän Suomen juoppoista huolehtimaan. Itse sälyttäisin homman puolustusvoimille. Tulis samalla käytännön kokemusta hankalista, väkivaltaisista ja vodkaan menevistä tapauksista. Siitä vois olla hyötyä.
Hyvä idea. Puolustusvoimilla on kalusto ja majoitustilat valmiina ja reilusti miehiä. Tekisivät työtä jolla on tarkoitus.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Suhun siis uppoo tämän ja edellisen hallituksen tekemiset? Taidat olla vielä aimo loikan tyhmempi, kuin luulinkaan.
Joo oon. Tämä hallitus on mennyt vähän liikaa demareiden toiveiden mukaisesti. Eikä ole ehkä siksi kovin mieluinen. Tosin onhan se vaan niin, että vaalitulos pakotti tekemään kompromissejä.

Tällä hallituksella on ollut eurokriisin vuoksi tosi "pikku"pashaiset oltavat. Ei käy sikäli kateeksi. Vähän kyl epäilen, että mikään hallitus ei olisi selvinyt tai selviä...pahin voi olla edessä...ns. puhtain paperein. (ts. tekevän vain mieluisia asioita...enemmistön kannalta)

Luulisi muuten sunkin tiedostavan em. asia, kun olet niin fiksu. (=valehtelin taas.:D )
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mun mielestä ei olis ollenkaan poliisin hommaa olla alkkistaksi. Mutta en tiedä minkä muun tahon siihen hommaan ujuttaisin.
Mun mielestä tuo tamperelaislääkärin ehdotus oli hyvä että juopot saareen ja ilmasta viinaa ja makkaraa. Tulisi halvemmaksi eikä vaikeuksia normaalien kanssa.

Sitten joku ruce pringsteen sinne soittelemaan.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Joo oon. Tämä hallitus on mennyt vähän liikaa demareiden toiveiden mukaisesti. Eikä ole ehkä siksi kovin mieluinen. Tosin onhan se vaan niin, että vaalitulos pakotti tekemään kompromissejä.
Eihän Suomessa ole muita kuin demaripuolueita.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ei tullut kauppoja - siiderinmyyjä potki päähän

Perjantai 3.8.2012 klo 12.20

Siideriä kaupitellut pillastui, kun vantaalaispuistossa istuskelleet miehet eivät olleet kiinnostuneita tämän tuotteista.
Pahoinpitely tapahtui vantaalaispuistossa.
Pahoinpitely tapahtui vantaalaispuistossa. (BO STRANDEN)

Koivukylässä Ojalehdon puistossa istuskelleet keski-ikäiset miehet joutuivat ikävään välikäteen eilen illalla puoli kahdeksan aikaan.

Paikalle saapui kaksi kaupparatsua, jotka myivät miehille siideriä. Kun kauppoja ei kuitenkaan syntynyt, toinen siiderinmyyjä kimpaantui.

Hän potkaisi toista penkillä istunutta päähän. Uhri kaatui maahan ja hänen silmäkulmansa aukesi. Tämän jälkeen mies nousi penkille ja potkaisi toista uhriaan kahdesti osuen päähän. Toisen uhrin silmäkulma ja poskipää turposivat ja nenä alkoi vuotaa verta.

Epäilty ehti paeta paikalta ennen poliisipartion saapumista.

Noin 25-vuotias tekijä on keskimittainen ja tummahiuksinen, joskin otsahiuksia on värjätty vaaleiksi. Epäillyllä oli yllään punainen hupparityylinen takki ja farkut.
IL
Ei kuitenkaan ollut straight man from Vantaa Finland with pose.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Joo oon. Tämä hallitus on mennyt vähän liikaa demareiden toiveiden mukaisesti. Eikä ole ehkä siksi kovin mieluinen. Tosin onhan se vaan niin, että vaalitulos pakotti tekemään kompromissejä.
Olihan se ikävää että Urpis vaati takuuksia, kun Kätäinen ottaa niskalenkkiä ilman mitään tarvetta suojata sijoitustaan.:D
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Olihan se ikävää että Urpis vaati takuuksia, kun Kätäinen ottaa niskalenkkiä ilman mitään tarvetta suojata sijoitustaan.:D
Kyllä ne Urpilaisen takuukset näyttävät olevan vähintäänkin kyseenalaisia vakuuksia. Vaikka ne ehkä hieman paremman turvan tuovat, niin eivätpä ne ilmaisia olleet. Kreikan suhteet maksut oolivat etupainotteisia ja Espanjan takuuksissa luovuttiin koroista lähes kokonaan. Taitaa kokonaisuudessaan mennä pahasti pakkaselle nuo takuudet.
 
Ylös