Toi jätkä näyttää vieläkin siltä vitun kuminaamalta joka 90-luvulla piti niitä puhelinpelejä telkkarissa.
Hugo-peikko?Toi jätkä näyttää vieläkin siltä vitun kuminaamalta joka 90-luvulla piti niitä puhelinpelejä telkkarissa.
Nykyään pärstänsä painaa jo sen verran, että tarvitsee jatkuvasti jonkinlaisen kaulaliinan tueksi. 20 vuotta ja mies on yksi iso sykkivä leuka.Toi jätkä näyttää vieläkin siltä vitun kuminaamalta joka 90-luvulla piti niitä puhelinpelejä telkkarissa.
Nykyään pärstänsä painaa jo sen verran, että tarvitsee jatkuvasti jonkinlaisen kaulaliinan tueksi. 20 vuotta ja mies on yksi iso sykkivä leuka.
No voi vittu. Just aloitin katsomaan Sopranos sarjaa alusta taas kerran. Hieno näyttelijä. :frown:Näyttelijä James Gandolfini on kuollut ilmeisesti sydänkohtaukseen Italiassa 51-vuotiaana.
No just toi!Vito!
-edit-
Pitikö toi edes puhelinpelejä, vai lätisikö vaan Arttu Harkin äänellä jotain pleikkapeliarvosteluja... ?
Ja eiku vaihtamaan alaa!Jopa tuollaista liksaa maksetaan lääkäriopiskelijoille. Par'aikaa keskustelussa Ylen Aamu-tv:ssä.
Opiskelijalämää!Ja eiku vaihtamaan alaa!
Lämää?Opiskelijalämää!
En aio opiskella lääkäriksi e-mailitse, e-postise eikä mulla ole edes e-lämää.Lämää?
Ameriikan yliopistosarjoissa tämön ihan tavallistaLämää?
http://www.esaimaa.fi/Online/2013/02/19/Teekkarit+voittivat+kylterit+yliopiston+talviklassikossa/2013115232495/4Ameriikan yliopistosarjoissa tämön ihan tavallista
Wikipedia tietää kertoa, että Game over-nimistä peliohjelmaa juonsi Vito. Ja tietää myös kertoa, että "eräänä Viton liikuttajista toimi mm. Aikakone-yhtyeen Alex." Likeltä siis liippaa.No just toi!
Pitänee ostaa DVD-boxi että voi selvittää ohjelman kokonaiskuvan.
Uutisessa pisti silmään kohta:Nyt pääsee taas paheksumaan:
Maki Kolehmaisen biisistä kohu:
Alaikäinen laulaa pikkutuhmia
http://www.youtube.com/watch?v=vbS6_2vA1E0
On siinä vanhemmat lapsosensa heitteille jättäneet, kun karvattomaksi kisuksi itseään julkisesti kutsuu. Ettei vaan olis Kolehmaisen järjestämä kohu.
Se on hienoa kun musiikintekijä miettii tekemänsä musiikin kohderyhmiä ja suuntaa musiikkinsa niille. Rock-yhtyeidenkin pitäisi musiikkilehtien haastatteluissa puhua enemmän markkinasegmenteistä ja muusta vastaavasta.Maki Kolehmainen itse kuvaili Lindaa pari viikkoa sitten Iltalehdessä. Robinin ensimmäisten albumeiden tekoprosessissa mukana ollut mies kertoi, että "Linda on suunnattu hieman Robinin faneja vanhemmalle yleisölle".
... Ei kyllä uskoisi. Edelleen puistattaa tuo vink vink.wiki sanoi:Kolehmaisella on krediittinään yli 30 kulta- ja platinamyyntiä
Olen enimmäkseen samaa mieltä. Liikaa en uskalla peesailla ettei siis no kylhän te kaikki tiijätte.Saatan olla hiukan vanhanaikainen ja naiivi ja ties mitä, mutta olen sitä mieltä, että parhaat lopputulokset tuppaavat syntymään silloin kun musiikintekijällä on helvetinmoinen tarve tehdä musiikkia, josta itse pitää ja nakkaa paskat siitä, löytyykö syntyville tuotoksille yksi vai miljoona kuuntelijaa.