toleranssisiipi
Langennut enkeli
Ei mee muuten läpi tälläkään kertaa tuo "kunhan provosin" -kortti.Panttasin omaa loppukaneettiani ihan vaan tolea provotakseni.
Ei mee muuten läpi tälläkään kertaa tuo "kunhan provosin" -kortti.Panttasin omaa loppukaneettiani ihan vaan tolea provotakseni.
Voihihihi vittu nyt oikeesti..Ei mee muuten läpi tälläkään kertaa tuo "kunhan provosin" -kortti.
Vetoan oikeusturvaani!Ei mee muuten läpi tälläkään kertaa tuo "kunhan provosin" -kortti.
Ja sinä olet aina ekojen joukossa puolustamassa virkavaltaa tai yrittämässä epätoivoista "niimmutku toikin" -vetoa. Ja sun täysin sokea usko ja luottamus suomalaiseen järjestelmään lähentelee jo koomisuutta, mutta kun tietää sun taustaas vähän, niin ei se oikeastaan yllätä. Pitäähän sun olla sitä mieltä, kun sulle sanotaan että sun pitää olla.Voihihihi vittu nyt oikeesti..
Sun historia "paskalakkien" vihaamisessa on niin laajalti tunnettu, ettei kukaan voi enää täysin vakavasti ottaa
Vaikka aihetta johkuun muuhun olisikin.. ja tässä tapauksessa kieltämättä vähän olisikin. Mutta en mie siitä sun kans rupee, kun fundamentalistien kanssa nykyjään jaksa muutenkaan.
Ihan aikuisten oikeasti, ei vittuiluna.
Oli hyvinkin, paina paina!P.S. Oliko tämä kovinkin odotettavissa oleva vastaus? Hymilö.
Saataisiin monta markkaa ku päästäis lehteenTapelkaahan, pojat. Voittaja saa markan.
Se alotti! Mun tunnettu historia paskalakkien vihaamisessa ei liity itse asiaan millään tavalla.Epäreilua vetää tähän Tsuhnan ammatti. Luulisi että minkä tahansa ammattikunnan intresseissä on oikeusvaltio.
Ei mennä nyt navan alle vasta-arbuuseissa.
Emmä jaksa. Eikä edes ole mitään painettavaa.Oli hyvinkin, paina paina!
No haista ny kukkakaali. Eikö muka ole aatteen paloa sen vertaa?Emmä jaksa. Eikä edes ole mitään painettavaa.
Onhan sitä nyt aatteen paloa. Systeemi on mätä, kyttä on natsisika, armeija pitäis lopettaa... mitäs näitä nyt vielä olikaan. Mun anarkistin oppikirja on nyt hukassa, enkä muista enää näitä kaikkia ulkoa.No haista ny kukkakaali. Eikö muka ole aatteen paloa sen vertaa?
En usko
No voi sääli. Työ ootta niin hauskoja yleensä.Onhan sitä nyt aatteen paloa. Systeemi on mätä, kyttä on natsisika, armeija pitäis lopettaa... mitäs näitä nyt vielä olikaan. Mun anarkistin oppikirja on nyt hukassa, enkä muista enää näitä kaikkia ulkoa.
Mukava kuull... lukea. Meilläkin on monesti hauskaa teidän kustannuksellanne. Vallatuissa taloissa nauretaan ihan vatsat kippurassa ja sitten juodaan lisää kiljua. Ämpäristä.No voi sääli. Työ ootta niin hauskoja yleensä.
Hyvä juttu, pitäkää hauskaa. Myö mennään ihan baarikierrokselle ja nauretaan teille jos joku muistaa ottaa asian esille. Enimmän aikaa tosin puhutaan naisista ja jääkiekosta..Mukava kuull... lukea. Meilläkin on monesti hauskaa teidän kustannuksellanne. Vallatuissa taloissa nauretaan ihan vatsat kippurassa ja sitten juodaan lisää kiljua. Ämpäristä.
Meidän porukoissa on se hyvä puoli, ettei tarvii tyytyä naisista puhumiseen, kun niitä on siinä messissä kanssa. Teillehän se vissiin on vielä vähän uus juttu, kun ei niitä niissä teidän piireissa ole paljoa aiemmin näkynyt. Eikä taida kovin runsasta olla valikoima vieläkään, mikäli olen oikein ymmärtänyt.Hyvä juttu, pitäkää hauskaa. Myö mennään ihan baarikierrokselle ja nauretaan teille jos joku muistaa ottaa asian esille. Enimmän aikaa tosin puhutaan naisista ja jääkiekosta..