Viittasin vaan siihen kun toisinaan näkee näitä jotka ovat taas onnellisena rinnalla kun musta silmä parantunut.Ei pidä yleistää. :nope:
Mitähän vielä. :yuck: Olkoon vaan kokoomuksen puheenjohtaja, mutta maan pääministeri???!!!Stubb innostui: Selfie, yläfemmat ja ryhmähali
Sunnuntai 15.6.2014 klo 13.03
Kokousyleisön keskelle rynnännyt Alexander Stubb lupasi tuoda positiivisuutta politiikkaan.
Syitä on varmaan yhtä monta kuin tapauksiakin, mutta veikkaisin puhtaan pelon olevan aika vahva tekijä. Jos se lyö kun olen kiltisti rinnalla, mitä se tekeekään sitten jos lähden?Mikähän siinä on, että miehet ja naiset, jotka saavat selkäänsä puolisoltaan, puolustelevat puolisoonsa ja selittelevät törmänneensä oveen tms.?
Ja kuvittelevat puolisonsa muuttuvan ja lopettavan väkivallan.
Ei yleistäen, mutta useasti tuostakin kuulee.
Niinpä. Siitäkin on paljon esimerkkejä.Syitä on varmaan yhtä monta kuin tapauksiakin, mutta veikkaisin puhtaan pelon olevan aika vahva tekijä. Jos se lyö kun olen kiltisti rinnalla, mitä se tekeekään sitten jos lähden?
Mellun pointti oli kyllä ihan validi.Niinpä. Siitäkin on paljon esimerkkejä.
Nämä ovat niitä läheisriippuvaisia ihmisiä, sellaisia jotka eivät osaa olla yksin vaan mieluummin vaikka huonossa suhteessa.Viittasin vaan siihen kun toisinaan näkee näitä jotka ovat taas onnellisena rinnalla kun musta silmä parantunut.
Tämä image on yksi mikä haraa aika helvetisti vastaan Stubbissa.Mitähän vielä. :yuck: Olkoon vaan kokoomuksen puheenjohtaja, mutta maan pääministeri???!!!
Nyt ei kuullosta hyvältä yhtään. Jospa laitettaisiin ysäripoppia niin saataisiin nauraakin. Baby don´t hurt me no more.Syitä on varmaan yhtä monta kuin tapauksiakin, mutta veikkaisin puhtaan pelon olevan aika vahva tekijä. Jos se lyö kun olen kiltisti rinnalla, mitä se tekeekään sitten jos lähden?
Niin miellyttävää ihmistä on tietenkin vaikeampi haukkua syyttä. Mutta etköhän säkin jotain "vähän järkevämpääkin" keksi vielä tulevaisuudessa. Stubb syö varmaan kaikki realistisien kajaanilaisten pähkinät tai jotain.Tämä image on yksi mikä haraa aika helvetisti vastaan Stubbissa.
Mitä olen hänen kanssaan muutaman kerran jutellut, niin ihan miellyttävä ja lämmin keskustelija.Jos kokee Stubbin miellyttäväksi niin saa olla aikamoinen nomi kyllä.
Stubb on epäilemättä miellyttävä sikäli mikäli sen ymmärtää tarkoittavan hyväkäytöksistä ja positiivista ihmistä (tyyliin mm. Kovalainen). Jos pitää jörömpää tyyppiä miellyttävämpänä, niin sitten toki Stubb ei sovi niin hyvin pirtaan.Jos kokee Stubbin miellyttäväksi niin saa olla aikamoinen nomi kyllä.
Eihän se asema mitenkään liity siihen millainen Stubb on ihmisenä. Tai siis varmaan on vaikuttanut joidenkin äänestyskäyttäytymiseen, mutta siis sinun tapauksessasi. Moni hyväkin tyyppi on väärässä asemassa, mutta silti hyviä tyyppejä.No olenpahan sitten sisäänpäinkääntynyt. Olkootkin vaikka maailman ihanin ja fantsuin keskustelussa, mutta iljetys minulla nousee pintaan tuon tyylisestä valtionpäästä.
No molemmat ovat positiivisia ihmisiä omalla tavallaan. Mikään pakkohan ei ole pitää kummastakaan...jos ei tykkää, niin sitten ei. Mutta mitäpä siitä jankkaamaan.Mitäs jos Kovalainen vaikuttaa miellyttävältä, mutta Stubbi ei mitenkään? En toki ole kumpaakaan tavannu vaan ihan julkisuuden perusteella arvioin.
Sisäpaisti Katainen oli tupakin ja sikarin polttelija ja Axu on savutun. Jyrki oli avuton.No olenpahan sitten sisäänpäinkääntynyt. Olkootkin vaikka maailman ihanin ja fantsuin keskustelussa, mutta iljetys minulla nousee pintaan tuon tyylisestä valtionpäästä.