Helmetti
pikkunen poni
Lesbot ei pane takamuksia? Eikä homot naisten perseitä?Aika lailla on miehinen tuo vastustajien joukko.
Lesbot ei pane takamuksia? Eikä homot naisten perseitä?Aika lailla on miehinen tuo vastustajien joukko.
Linkki! Olen odottanut tätä.No nyt on Pentti Oinonen pahoittanut mielensä kun Yle näyttää lapsille miesten halailua ja pussailua futiksen mm-kisoista.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288706303173.html kännykällä hankalaa linkata. Polven puolesta helpompaa.Linkki! Olen odottanut tätä.
JA.. JA.. PÄÄSTÄ HAUKKUMAAN POLIITIKKOJA! HETI! VARSINKIN KOOKOMUSLAISIA!EI EHDI! PAKKO SAADA NÄRKÄSTYÄ ÄKKIÄ!
Mistä ryhmistä haluatte enemmän ohjelmia?Ota kantaa
Häiritseekö MM-pelaajien pussailu ja halailu maalien jälkeen?
- Hali häiritsee
- Pusi häiritsee
- Näistä närkästyminen häiritsee
KARJALAN EVAKKOJEN ASUTTAMINEN ON KANSAKUNNAN YKKÖSONGELMA. Unohtakaa jo ne homppelit, kyllä ne pärjääKyllä vituttais olla karjalainen. Vaikka silloin pääsiskin Oinosen suojelukseen.
Ääh, toi nyt oli ihan väkisin väännetty. Toi "koska hyväksytte vähemistöt, teidän on suvaittava myös minun ihmisvihaani" on tosin aina yhtä hieno argumentti.http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288706303173.html kännykällä hankalaa linkata. Polven puolesta helpompaa.
Sorry, en pystynyt parempaan kipeällä polvellani.Ääh, toi nyt oli ihan väkisin väännetty. Toi "koska hyväksytte vähemistöt, teidän on suvaittava myös minun ihmisvihaani" on tosin aina yhtä hieno argumentti.
Avaruudesta löytyi maapallon kokoinen jättitimantti
Tähtitieteilijät ovat löytäneet kääpiötähden, joka on surkastunut jättimäiseksi timantiksi, kertoo Handelsblatt.
Erikoinen kääpiötähti on valkoinen kääpiö, jollainen syntyy meidän aurinkomme kokoisesta tähdestä, kun se on käyttänyt polttoaineensa ja ulkoinen kaasukerros on haihtunut pois. Jäljelle jää vain maapallon kokoiset jäänteet, jotka jäähtyvät pikkuhiljaa.
Timantin sisällä on 2 700 celciusasteen lämpötila. Se on noin 5 000 kertaa kylmempi kuin meidän aurinkomme sisällä. Kaplan päättelee valkoisen kääpiön olevan timanttia juuri vähäisen lämmön perusteella.
Valkoinen kääpiö sijaitsee noin 900 valovuoden päässä maasta. Kääpiö on osa entistä kaksoistähtijärjestelmää.
Siinä olis komee kivi kihlasormukseen..Myyn vitosella eniten tarjoavalle!
Toimitustapa: Nouto
Lukeekos jossain ketkä äänestivät vastaan?
Mikäli oikein muistan, niin Aku Ankassa timantti oli ainoastaan kuun kokoinen.Olen melko varma että luin tämän Aku Ankasta jo muutama vuosi takaperin.