Wikipedian mukaan useita kanavia sillä, myös ilmaiskanavia.ilmaiseksi?
Näinhän tuo sanoi äsken Urheiluruudussa, tuli uutena tietona mulle, että nuo Discoverylle kuuluu. En oo tainnu yhtään ohjelmaa noilta kanavilta katsoa.Suomessa Vitonen ja Kutonen
Ja jokin frii.Suomessa Vitonen ja Kutonen Eurosportin lisäksi.
Juuri alkaa vitosella Konna ja Koukku, Smokey and the Bandit.Näinhän tuo sanoi äsken Urheiluruudussa, tuli uutena tietona mulle, että nuo Discoverylle kuuluu. En oo tainnu yhtään ohjelmaa noilta kanavilta katsoa.
Minä ainakin osaan kuvitella summan, joka on yli 1,3 miljardia euroa.- Summa oli paljon suurempi, kuin mitä olisimme voineet edes kuvitella, sanoi SVT:n Mathias Engstrand Expressenille.
Discovery lunasti Euroopan tv-oikeudet 1,3 miljardilla eurolla.
Sulla on päässä supercell?Minä ainakin osaan kuvitella summan, joka on yli 1,3 miljardia euroa.
Ja hiukset.Sulla on päässä supercell?
Niin, ajattelin hyvän avan laitella jo vuosia sitten mutta kun ei kellokaan näkynyt. :tongue:Ja hiukset.
Älkää hätäilkö nyt hei."Toisin kuin mediassa on eilen ja tänään esitetty, sisäministeriö ei ole antanut Poliisihallitukselle ohjetta puuttua ylinopeuksiin nykyistä matalammalla kynnyksellä. Asiasta on käyty keskustelua sisäministeriön ja Poliisihallituksen välillä, mutta mitään päätöksiä asiassa ei ole tehty."
En hätäile tästä, en lain, vaan niinpä on sisäministeriön ja poliisihallituksen väliset keskustelut hyvin vuodettu jollekin toimittajalle. Tällaiset keskustelut eivät ole julkisia asiakirjoja. Veikkaan vuotajaksi poliisia. Siellä on onnistuttu toimimaan (viitaten) jos mitenkin lain ulottumattomissa mikäli muuten yleisen syyttäjänkin vaateet pitävät paikkaansa nyt vuosikausia tahkotun korkean profiilin pomon rikoskeississä.Älkää hätäilkö nyt hei.
Murdochin murhamysteerit saisivat näyttää ennen kuin uutta Sydämen asialla -kierrosta aloittavat. Sitä mulla ei ole vielä tallessa. Murdochin murhamysteereitä. Tuplaantui tuossa taannoin tallennuskapasiteettikin kivasti kahteen sataan vuorokauteen niin ei ole välitöntä hätää tilan loppumisen suhteen.Juu, ja sydämen asialla voidaan käydä vielä ainakin 13 kierrosta. :ahem:
LSD:stä sekaisin ollut mies riehui katolla ja kadulla
15:33 (17:03)
Mies liikkui talon katolla Kuopion keskustassa maanantai-iltana. Sekava mies muun muassa istuskeli katon reunalla olleella kaiteella ja muutenkin herätti sivullisten huomiota.
Miehestä ilmoitettiin hätäkeskukseen, joka hälytti Savonkadun ja Torikadun kulmaan poliisit.
Poliisipartio löysi tuntomerkkeihin sopivan, sekavan miehen Torikadulta.
Kun partio pysähtyi jututtamaan miestä, hän alkoi käyttäytyä aggressiivisesti. Mies vastusti voimakkaasti kiinniottoa eikä noudattanut poliisin käskyjä.
Poliisi joutui käyttämään etälamautinta miehen riehumisen taltuttamiseksi.
Poliisin mukaan mies jatkoi aggressiivista vastarintaa vielä putkallakin.
Poliisit eivät loukkaantuneet miehen riehumisen takia, vaan mies otettiin putkaan rauhoittumaan ilman isoja vahinkoja.
Myöhemmin kuulusteluissa mies kertoi käyttäneensä runsaasti alkoholia ja LSD-johdannaista huumausainetta. Hän kertoi menneensä päihteistä niin pahasti sekaisin, ettei pystynyt kontrolloimaan tekemisiään.
Miestä epäillään virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.
No ryssät eivät paljon aikaa kuvaile kun kiilaansa tunkevat. Oli aika ankeaa tai ei, niin eiköhän löydy sopivaa teollisuus- ja poliittistajohtoa lobattavaa sama se. Venäjä on ymmärtänyt että raha ratkaisee geopolitiikan Suomen kanssa.Hyvähän se on näinä ankeina aikoina, että yritteliäisyyttä löytyy!
- Vettä PyhäjoestaTuosta Pyhäjoesta vielä soppa syntyy![]()
Moon syöny tuollaista soppaa.- Vettä Pyhäjoesta
- Kalloo Pyhäjoesta
- Keittovihanneet
- Pippuria
- Suolaa
Laitetaan kaikki ainekset kattilaan ja annetaan porista ydinsähkölämmitteisellä hellalla parisen tuntia.