kouvotsvoni
Banjottu
Bangladeshista ennemmin se lipun malli.
Ainakin tuo parempi olisi kuin nykyinen. Hakisin kyllä ennemmin mallia lähempää, Viron kaunista lippua voisi mukailla.Pitäisikö mallia otta Japanista? Meillä olisi sellainen sininen pallo valkealla pohjalla.
Banjolla soitettuna?Otetaan Kanadan lipusta mallia. Vihreä saunavihta valkoisella pohjalla.
Kansallishymniksi VOKJ.
Muuten oikein hyvä, mutta pitää olla vasta.Otetaan Kanadan lipusta mallia. Vihreä saunavihta valkoisella pohjalla.
Kansallishymniksi VOKJ.
Banjolla soitettuna?
Finlandiahan on selkeesti parempi biisi ja siinä on sitä kansallislatausta paljon enmmän ainakin minun mielestä. Ei sitä nyt silti vaihtaa tarvi.Sopisi mulle mainiosti.
Mutku etelänaapurilla on sama veisu ilman neulan juuttumista.:frank:Finlandiahan on selkeesti parempi biisi ja siinä on sitä kansallislatausta paljon enmmän ainakin minun mielestä. Ei sitä nyt silti vaihtaa tarvi.
Sopisi mulle mainiosti.
100% komp.Kyllä, hyvä aloite kokoomusnuorilta. Samaan hengenvetoon voisi laittaa lipun uusiksi. Ärsyttää se ruma risti silmiä.
Tää olis hyvä. Muutetaan vielä nimeksi Kouvostoliitto.100% komp.
Aivan kammottavan huono on Suomen viisu, ja lippukin on ruma(huonot suhteet)/ärsyttävä. Perinteistä pitää osata tarvittaessa luopua.
Maamme ottaa heti kättelyssä luulot pois.
Kun se Suomen kansallislaulu niin usein niissä soi. Ei ole tainnut vielä monella järjestäjällä alkuperäinen kasetti puhki kulua.Finlandia olis aivan liian pliisu urheilutapahtumiin.
Finlandia olis aivan liian pliisu urheilutapahtumiin. Kaikki olis ihan niinku että *huoh*. Maamme ottaa heti kättelyssä luulot pois. Porilaisten Marssi ois vieläkin ytimekkäämpi.
Sitä paitsi vaihtaminen tulisi hirmu kalliiksi. Joka hiton hornankattilaan pitäis lähettää uusi kasetti.
Laitetaan siihen lyhyttukkainen talitiaisen muotoinen persjalkanen muijja sinivalkoraidallisessa tuulipuvussa. Crocsijäljitelmät jalassa.Leijonavaakunakin pitäisi vaihtaa, kun täällä ei ole leijoniakaan.