kouvotsvoni
Banjottu
Sen verta tunteet kuumenivat, että palohälytinkin alkoi soimaan.Kiitti Axl. Ja sori siitä!
Pohjoiskarjalaiset toivottivat Sipilän lämpimästi tervetulleeksi Joensuuhun eilen.
Sen verta tunteet kuumenivat, että palohälytinkin alkoi soimaan.Kiitti Axl. Ja sori siitä!
Pohjoiskarjalaiset toivottivat Sipilän lämpimästi tervetulleeksi Joensuuhun eilen.
Vaimoni joutui käymään poliisiasemalla ko. rähäkän takia.Sen verta tunteet kuumenivat, että palohälytinkin alkoi soimaan.
Hääkö sen hälyn aiheutti?Vaimoni joutui käymään poliisiasemalla ko. rähäkän takia.
http://yle.fi/uutiset/jos_twiittaat_et_aja/8742689Kännykkä vie kävelijänkin huomion
Tavallaan, kun kutsui Sipilän kylään.Hääkö sen hälyn aiheutti?
Siten, että kun se taas ilmestyi ruokapöydällemme ja kommentoin vaimolle että "tuokin pirun kommunistilehti taas tuossa", niin koimme kireitä hetkiä ja ilmeitä yhteisellä aamukahvillaMitenkä palvelualojen ammattiliitto nyt tähän taas liittyy?
Siten, että kun se taas ilmestyi ruokapöydällemme ja kommentoin vaimolle että "tuokin pirun kommunistilehti taas tuossa", niin koimme kireitä hetkiä ja ilmeitä yhteisellä aamukahvilla
Vaimo on PAMin jäsen.
Nyt Axl jätkä on kehoittanut "uhreja" olla tekemättä rikosilmoituksia. Lähde iltapulut.
Axl sitä ja Axl tätä. Kiitos ei! Ei lisää tätä häntäheikkiä. Kyseisen pöljäkkeen edesottamukset eivät järin paljon kiinnostaisi. AXL.
ÄÄÄKSEEEL! Uutisesta en saanut käsitystä, että heppu olisi asian noin suoraan ilmaissut. Välikäsien kautta tämä tieto.Kait tuo on jotain muuta kuin kehoitus, kun uhataan laittaa kaikkien noiden naikkosten naamakuvat ja nimet julkisuuteen. Kas kun ei itse videoita uhannut julkaista.
Tokihan on mahdollista, että media itse kertoisi naikkosten nimet (ennemmin tai myöhemmin). Se pidetäänkö tuota sitten uhkailuna voi olla kiinni niiden viestien tarkemmasta sisällöstä jne."Hän kehotti kertomaan ryhmän jäsenille, että ei kannata paisutella tai juoruta enempää, koska siitä seuraisi nimiemme ja naamojemme päätyminen lehtien sivuille, yksi naisista kertoo."
Ai nämä uhrit on nyt sitten naikkosia? Mitäs väärää ja laitonta he ovat tehneet?ÄÄÄKSEEEL! Uutisesta en saanut käsitystä, että heppu olisi asian noin suoraan ilmaissut. Välikäsien kautta tämä tieto.
Tokihan on mahdollista, että media itse kertoisi naikkosten nimet (ennemmin tai myöhemmin). Se pidetäänkö tuota sitten uhkailuna voi olla kiinni niiden viestien tarkemmasta sisällöstä jne.
Mutta joo tämä aiheesta ÄÄKSEEEL.
Onko naikkonen rikollisen synonyymi?Ai nämä uhrit on nyt sitten naikkosia? Mitäs väärää ja laitonta he ovat tehneet?
Mun miellestä tuon Axl'n viestillä pyritään nimenomaisesti painostamaan uhrit jättämään syytteen nostamatta, kyseessähän on asianomistajarikos. Niistähän ei voi nostaa syytettä ilman asianomistajan vaatimusta kuin erittäin painavista syistä. Suomessa media ei julkaise asianomistajien nimiä ja kuvia kuin poikkeustapauksissa, tämä tapaus ei varmasti ole sellainen, jossa julkaisu olisi perusteltua. Asianomistajien tietojen julkaisusta tulisi varmasti moitteet JSN'ltä ja korvausvaatimukset asianomistajilta. Lisäksi media syyllistyisi rikokseen ykistyiselämää koskevan tiedon levittämisestä, jolloin rikosoikeudellisia sanktioita tulisi toimittajalle ja päätoimittajalle. Toisaalta voi pitää hyvinkin mahdollisena, että nimet ja kuvat leviäisivät SoMessa ja MV-lehden tapaisessa paskamediassa, niissäkin tiedon levittäjä syyllistyisi rikokseen.ÄÄÄKSEEEL! Uutisesta en saanut käsitystä, että heppu olisi asian noin suoraan ilmaissut. Välikäsien kautta tämä tieto.
Tokihan on mahdollista, että media itse kertoisi naikkosten nimet (ennemmin tai myöhemmin). Se pidetäänkö tuota sitten uhkailuna voi olla kiinni niiden viestien tarkemmasta sisällöstä jne.
Mutta joo tämä aiheesta ÄÄKSEEEL.
Olet väärässä Axl nimenomaisesti yrittää saada asianomistajat olemaan nostamatta syytettä.Niin, sain käsityksen että lehdet väänsi jutun uhkailuksi, kun Ääxl totesi (mielestäni) että ei elämöidä asialla, vaan hoidetaan tämä viranomaisteitä, ei julkisuudessa.
Kuten myösNaikkonen = kevytkenkäinen/epäsiveellinen nainen. Tästä sävystä olisi ihan hyvä olla tietoinen, jos sanaa meinaa käyttää.
Jipsin kanssa samaa mieltä.Mun miellestä tuon Axl'n viestillä pyritään nimenomaisesti painostamaan uhrit jättämään syytteen nostamatta, kyseessähän on asianomistajarikos. Niistähän ei voi nostaa syytettä ilman asianomistajan vaatimusta kuin erittäin painavista syistä. Suomessa media ei julkaise asianomistajien nimiä ja kuvia kuin poikkeustapauksissa, tämä tapaus ei varmasti ole sellainen, jossa julkaisu olisi perusteltua. Asianomistajien tietojen julkaisusta tulisi varmasti moitteet JSN'ltä ja korvausvaatimukset asianomistajilta. Lisäksi media syyllistyisi rikokseen ykistyiselämää koskevan tiedon levittämisestä, jolloin rikosoikeudellisia sanktioita tulisi toimittajalle ja päätoimittajalle. Toisaalta voi pitää hyvinkin mahdollisena, että nimet ja kuvat leviäisivät SoMessa ja MV-lehden tapaisessa paskamediassa, niissäkin tiedon levittäjä syyllistyisi rikokseen.
Olet väärässä Axl nimenomaisesti yrittää saada asianomistajat olemaan nostamatta syytettä.
Sitä olen ihmetellyt kuinka krittikittömästi Axl'n väite aktien nauhoittamisesta perättömiä raiskaussyyteitä vastaan on usein nielty. Hänhän väitti tuon olleen ainoa motiivi ja ettei hän itsekään ole katsonut niitä, eikä myöskään ole näyttänyt videoita muille. Kuinka uskottava tuo väite on? Millä perusteella väitteitä on syytä uskoa?