Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSkausi '09

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eikös nuo "raiskaustoivomukset" menneet tyyliin: "jos/kun nämä joidenkin tahojen toivomat pakolaiset tms. ryhtyvät raiskaushommiin, olisi toivottavaa että kohteena olisivat heitä tänne halunneet tahot". Menee mun mielestäni apaut samaan kategoriaan kuin jos kirjoittaisi: "Toivottavasti terveydenhuollossa säästäneet tahot joutuvat itse jonottamaan hoitoonpääsyä."

SamiJ

Well-known member
Mulla on sellanen käsitys, että tuo "toive" oli alunperin kohdistettu suoraan Rosa Meriläiselle, mutta Halla-aho muutti kommentin lievempään muotoon tajuttuaan aivopierunsa. Siitä alkuperäisestä alkuperäisestä ko. tutkintapyyntö taidettiin tehdäkin? Tämä kyseiseksi kommentiksi mainittu pätkä löytyy Googlella useammasta lähteestä:

”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.” (Scriptassa 20. joulukuuta 2006. Halla-aho poisti huomiota herättäneen kohdan puoli vuorokautta sen jälkeen, kun se oli julkaistu)

http://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla on sellanen käsitys, että tuo "toive" oli alunperin kohdistettu suoraan Rosa Meriläiselle, mutta Halla-aho muutti kommentin lievempään muotoon tajuttuaan aivopierunsa. Siitä alkuperäisestä alkuperäisestä ko. tutkintapyyntö taidettiin tehdäkin? Tämä kyseiseksi kommentiksi mainittu pätkä löytyy Googlella useammasta lähteestä:
On tossa siten sekin, että ei ne Meriläisen tyylisen ihmiset mun mielestä ole syyllisiä siihen, että "noita tyyppejä" tulee suomeen. Kyllä ne syyt löytyy sieltä lähtömaista, mitkä ne (syyt ja lähtömaat) sitten ovatkaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eihän Halla-Ahoa kuitenkaan syytetty millään tapaa Meriläiseen kohdistuneista herjoista... *Nyt joku vinkkaushymiö, jottei minua pidetä Halla-aholaisena*

SamiJ

Well-known member
Eihän Halla-Ahoa kuitenkaan syytetty millään tapaa Meriläiseen kohdistuneista herjoista... *Nyt joku vinkkaushymiö, jottei minua pidetä Halla-aholaisena*
Ei niin. Ei tässä vissiin tota Rantalaistakaan ole vielä toistaiseksi mistään syytetty? Ja veikkaan, että ei tulla syyttämäänkään. Laitoin ton raiskauskirjoitustapauksen vaan esimerkkinä mielestäni aika samantasoisesta "provosta", josta Hallis nyt itse jätti tutkintapyynnön. Noh, itse en vaan oikein jaksa arvostaa ko. hahmoa, täts it. :alppu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ei niin. Ei tässä vissiin tota Rantalaistakaan ole vielä toistaiseksi mistään syytetty? Ja veikkaan, että ei tulla syyttämäänkään.
Koska rikosilmoitus on tehty, menee ensin tutkintaan. Koska todisteet on noin selvät pitäisin omituisena jos syytettä ei nosteta ja lopulta syytteestä tule tuomiota.

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Jos kerta Halla-Aho sai (oikeaan osuneesta) uskontoon kohdistuneesta vinoilustaan tuomion, niin miksei sitten tämä Simo Rantalainen sitten? Laiton uhkaushan tuo on.. Minusta ainaskin oikeus kuormittaa oikeuslaitosta, kun ensin tuomittu tuomioistuinten erityissuojeluksessa olevan uskonnon pilkkaamisesta.
Samaa mieltä. Sitä paitsi Halla-aho totesi tätä tutkintapyyntöä koskien, että hän haluaa tarkistaa suhtaudutaanko häneen tavallaan lainsuojattomana tjsp.
Eli periaatteessa tämä on tuonne poliisi/oikeuslaitoksen suuntaan viskattu koepallo.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
http://www.taloussanomat.fi/ymparisto/2009/09/27/suomalaiset-valmiita-nostamaan-bensan-hintaa/200920853/12
:nope:

Meillä on nyt jo korkea bensavero, mutta meillä kyllä ollaan aina valmiita korottamaan kaikkea:
- Veroja (jotta tehoton hallintokoneisto sais pysyä voimissa)
- Bensaveroa (jotta meidän nyt 0,001% osuus maailman bensankulutuksesta ei enää pahenis edelleen)

on se ihme että meillä on pienet tulot ja korkeat verot ja huonot palvelut :nope:
Porvari moittii porvarihallitusta! :eek!:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Talirunkku ja 72:n veikkaus saanut pisteitten kerääjänsä koottua. Hähä, ehdinpäs ennen Vellua!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Talirunkku ja 72:n veikkaus saanut pisteitten kerääjänsä koottua. Hähä, ehdinpäs ennen Vellua!
:eek: :eek: :eek:
*tilittää katkerana*
Sä et oo varmaan samanlainen pers'aukinen kitupiikki, jolla ei ole MTV3 MAX:ia. Hyvähän sun on, kun sulla on neljän tunnin etumatka ;)
*/tilittää katkerana*

Nyyh ja snif!

Noh, tässä olis Singaporen pisteet.

Myöskin Japanin kisatoikki on avattu.

HÄHÄÄÄ! MISSÄ LIENEE TALLIKUNKUN JAPANIAN "==) KISATOIKKI? KYSYNPÄHÄN VAAN! HÄHÄHÄHÄ!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.