Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSkausi '11

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Näytti keskisormea - auto karkasi käsistä
Autot törmäsivät toisiinsa moottoritiellä Porvoossa keskiviikkona.

Kaksi kuljettajaa ajoi peräkkäin idän suuntaan puoli yhden aikaan. Etummainen kuljettaja kyllästyi, kun takana ajanut ei pitänyt riittävää turvaväliä, ja väläytti tälle jarruvaloja.

Takana ajanut kuljettaja paitsi jarrutti, myös vaihtoi oikeanpuoleiselle kaistalle ja kiihdytti rinnalle. Hän esitti mielipiteensä jarruvalon käyttämisestä näyttämällä keskisormeaan.

Takaa tullut kuljettaja esitti mielipiteensä jarruvalon käyttämisestä näyttämällä keskisormeaan. Tämän seurauksena hän menetti ajoneuvonsa hallinnan ja joutui sivuluisuun, jonka seurauksena autot törmäsivät toisiinsa.

Onnettomuudessa vältyttiin henkilövahingoilta.

IL

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mitenkähän se auto joutuu sivuluisuun keskisormen näyttämisestä? Vai olisko lähteny luisuun osumasta?
Veikkaan, että on ikäänkuin kiehahtanut siinä vaiheessa kun toinen on näyttänyt keskaria. Oma keskarin näyttäminen on tapahtunut sitten sen verran pontevasti, että rattikäsi on samalla heilahtanut ja sitä rataa koko auto.

Se on kyllä aika tarkkaa hommaa kun liikenteessä aletaan kommunikoida. Ja mun mielestäni keskisormeen olisi paljon parempi (ja tehokkaampi) vastaus vaikka lentopusu :ahem:.

SamiJ

Well-known member
Hands-free -keskisormi pakolliseksi kaikille autoilijoille.

oldez

Well-known member
Veikkaan, että on ikäänkuin kiehahtanut siinä vaiheessa kun toinen on näyttänyt keskaria. Oma keskarin näyttäminen on tapahtunut sitten sen verran pontevasti, että rattikäsi on samalla heilahtanut ja sitä rataa koko auto.

Se on kyllä aika tarkkaa hommaa kun liikenteessä aletaan kommunikoida. Ja mun mielestäni keskisormeen olisi paljon parempi (ja tehokkaampi) vastaus vaikka lentopusu :ahem:.
Käsittääkseni vain yksi henkilö näytti keskisormea...

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Siellä on joustettu ja ajateltu avaruutta molemmissa kikottimissa. Hyvä pojat!

burb

.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Keskuspankit+alkavat+rahoittaa+eurooppalaispankkeja/1135269375182

Maailman suuret keskuspankit aloittavat yhdessä massiivisen operaation eurooppalaisia pankkeja tukeakseen.

EKP kertoi torstaina, että se aloittaa kolmikuukautisten dollarilainojen myöntämisen eurooppalaisille pankeille yhteistyössä Yhdysvaltain, Englannin, Japanin ja Sveitsin keskuspankkien kanssa. Käytännössä se tarkoittaa, että EKP hankkii dollareita ja lainaa niitä eteenpäin yksityisille pankeille.

Pankkien osakekurssit ovat romahtaneet viime päivinä, koska niiden keskinäisen lainanannon on pelätty jäätyvän. Nyt ilmoitettujen uusien lainojen on tarkoitus lieventää näitä pelkoja.
Jee, lainaillaan lisää kaikki kaikille. Kiva leikki, miten tätä pelataan? Saanko mä osallistua? Vai olenko mä jo osallistunut?

Sue_me

Well-known member
Mulle voisit lainailla vaikka muutaman tonnin. Laitan tilinumeron privalla. Tässä lainassa sijoittajan vastuu toteutuu.
Siinä vaiheessa Kataisen hallitus astuu peliin ja korvaa sijoittajalle aiheutuneen tappion takauksilla.

burb

.
Mulle voisit lainailla vaikka muutaman tonnin. Laitan tilinumeron privalla. Tässä lainassa sijoittajan vastuu toteutuu.
Tottakai lainaan, mutta se tarkoittaa että mun tarvii lainata joltain muulta se muutama tonni. Olisko kellään? Koroista ei tartte kenkään vielä murehtia, kunhan vain raha liikkuu. Tai siis velat.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Käsittääkseni vain yksi henkilö näytti keskisormea...
:eek: Katos perhanaa! Jotenkin nopeasti lukiessani ajattelin, että olis takaisinnäytetty keskisormi aiheuttanut hallinnanmenettämisen. No, saahan noin (kertomalla saman asian kahteen kertaan peräkkäin) hiukan lisää pituutta uutiseen, joka on edelleen aika lyhyt.

edit. On näköjään muokkailtu uutista ja poistettua tautologiaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
:D:D:D

Suomalainen poliisi on just noin tyhmä :D:D

Ihan oikeesti.. KOSTOX..¨

Vittu mitä paskaa taas
Joo. Ihan kostoks tämän teki poliisi. Niillä on niin huono itseluottamus!

Aika kaukaa laukkaa järki taas jollain.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.