Örfil
Guest
Onko se joku kokeilu?
Ihan tämä yhteiskunta ja demokraattiset mahdollisuudet. Vatipäät tässä yleensä jäävät labrarottien tasolle.Onko se joku kokeilu?
Et ole mikään neuvomaan, mutta kova on yritys. Ihan selkeästi sinulla on sellainen elämänoppi, jota noudattamattomat eivät ole samalla henkisellä viivalla.
Laulan suihkussa, en ahdistele hississä.
Mees nyt ahdistelemaan naisia sinne hissiin.:tongue:
Valitettavasti avun saanti edellyttää sitä, että sitä apua on ensin haettava eikä suomalaisen ole helppo apua pyytää ja lapsiperheiden kohdalla apua ei välttämättä uskalleta hakea lasten menettämisen pelossa.On varmaan viimeinen puoli tuntia selvillä-
Mutta ei tuollaiseen tilanteeseen ole tultu yhtäkkiä.
Onnettomuudella on pitenpiaikaisensa syynsä, mutta niitä ei tutki liikennevirasto tms eikä ehkä poliisikaan. Apua olisi perhe tai ainakin nainen tarvinnut
Leikö vitsinä kysytty, mutta silläkin uhalla:Josta muulinsiltana, että eipä ole koskaan tullut mieleen hommata henkivakuutusta. Mitä siitä on hyötyä? Nakkaavat hautakuoppaan perään miljuunatko?
Hmmm... Kyllä mä käytän ne rahat kuitenkin mielummin tässä ja nyt.Leikö vitsinä kysytty, mutta silläkin uhalla:
Lapsille ja perheelle toimentulo / taloudellinen turva, kun äijjjä / akka on kylmänä eikä tuota enää esimerkiksi palkkarahaa perheelleen.
Vakuutusrahoja toki ei saa jos oman käden kautta lähtee. Sen verran ketkuja suomalaiset, että täytyy tuokin ottaa huomioon.
Et ole käyttämässä rahoja jos sydän tai joku muu tärkeä elin sanoo yks-kaks-poks tai vaikkapa joku rekkakuski torkahtaa rattiin ja vetää sut 1 cm levyksi. Tosin sulla nyt ei enää niin nuorta jälkikasvua ole, että välttämättä henkivakuutus olisi järkeenkäypä.Hmmm... Kyllä mä käytän ne rahat kuitenkin mielummin tässä ja nyt.
Sen verran kattoo, että saavat kuopaan ilman lisävelkaa laitettua.
Näin se on.Et ole käyttämässä rahoja jos sydän tai joku muu tärkeä elin sanoo yks-kaks-poks tai vaikkapa joku rekkakuski torkahtaa rattiin ja vetää sut 1 cm levyksi. Tosin sulla nyt ei enää niin nuorta jälkikasvua ole, että välttämättä henkivakuutus olisi järkeenkäypä.
Kyllähän Suomessa pärjäilee ilman ylimääräisiä rahojakn, mutta monesta asiasta voi jälkikasvu joutua luopumaan jos esimerkiksi toinen vanhemmista potkaisee tyhjää. Varsinkin jos se on juuri se perheen ainoa palkantuoja.
Tuon laskukaavan mukaan olen mitoittanut henkivakuutuksen eli se kattaa jäljellä olevan lainani + vähän päälle että saavat hankittua mulle kunnon ajopelin alle matkalla ajasta iäisyyteen.Lapsille ja perheelle toimentulo / taloudellinen turva, kun äijjjä / akka on kylmänä eikä tuota enää esimerkiksi palkkarahaa perheelleen.
Vakuutusrahoja toki ei saa jos oman käden kautta lähtee. Sen verran ketkuja suomalaiset, että täytyy tuokin ottaa huomioon.
Tulkitsit etädiagnoosini juuri oikein. Yhtä mahdollista on, että perheenäidillä vaan on viirannut pahan kerran. Lähinnä yritin hahmotella tilanteen eskaloitumiseen vaikuttavia/kiihdyttäviä seikkoja.Hoksasin kans heti et miehen vikahan tuo oli.
Sitä on käyty vauva.fi:stä hakemassa kriisiapua selvästi.Hoksasin kans heti et miehen vikahan tuo oli.