Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSKAUSI 2016

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
No nyt ollaan samalla sivulla :thumbup:

Mentaalivalmennuksessa tosin kohde antaa tietoisesti huijata itseään (aivojaan), uskis taas ei tajua tulleensa huijatuksi.
Ei sillä olisi oikeastaan mitään väliä (jos näin olisi), koska lopputulos on sama: ihminen tuntee olonsa hyväksi. Ja ilman kemikaalis-pössyttelysaineksia.
Aika moni uskis jonka tunnen, miettii syvästikin oman maailmankatsomuksensa perusteita. Ei ne ole mitään silmät päässä seisoen kulkevia zombeja tai viisastu äkilisesti alkaessaan ateisteiksi.

Voinpa rehellisesti sanoa että osa näistä tuntemistani on paljon älykkäämpia ja menestyneempiä ihmisiä kuin minä tai sinä. Tämä ihan vaan asian faktisesti todeten. Mutta sillä ei ole taas mitään tekemistä uskisjuttujen kanssa - suoranaisesti. Lahjakas ihminen on lahjakas, oli elämänkatsomus mikä tahansa. Kommentoin tätä vain siksi, ettei kyse ole yksioikoisesti "huijattavista" ja "ei-huijattavista" ihmisistä. Ihan niin yksinkertainen paikka tämä maailma ei ole.

Eikä nyt yhtään pahastuta siellä, asiat asioina :)
*kainalopieru*

Minä olen toisinaan kateellinen ihmiselle, jolla on selvästi rauha sisimmässään ja luja usko johonkin. Minulla sitä ei valitettavasti ole ja joudun asioita työstämään muin keinoin. Mutta tykin kuulillaan ja takin kuvallaan :ahem: Ja itsehän saan hienon kuvan takkiin 12.12. ja se on hieno juttu se ;)
 

Örfil

Guest
Pari kyssäriä DU:lle:

- muuttuuko ihmisen älykkyys ateistiksi ryhtyessään?
- onko kaikki jotain uskontoa elämänkatsomuksensa perustana pitävät keskimääräistä alemmalla äo:lla varustettuja?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Minä olen toisinaan kateellinen ihmiselle, jolla on selvästi rauha sisimmässään ja luja usko johonkin. Minulla sitä ei valitettavasti ole ja joudun asioita työstämään muin keinoin. Mutta tykin kuulillaan ja takin kuvallaan :ahem: Ja itsehän saan hienon kuvan takkiin 12.12. ja se on hieno juttu se ;)
Noinhan se lie.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös