Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIkausi '09-'10

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tosta tuli muuten mieleen, että noin saman ikäisenä mulla oli avain kotiin, mutta monesti unohdin sen mukaan ottaa. Tiesin kuitenkin että autotalli on aina auki ja autotallin kautta pääse varastotilaan, jossa oli mm. patjoja ja sänky.

Taisin ainakin parina pakkaspäivänä viettää siellä nelisen tuntia vanhempien saapumista odotellessa.

Meilä oli myös halkoliiterissä vara-avain, mutta itse jokaisen käytön jälkeen aina tuppasin hävittämään sen sisälle, joten vara-avainta ei yleensä ollut saatavilla.

SamiJ

Well-known member
Tosta tuli muuten mieleen, että noin saman ikäisenä mulla oli avain kotiin, mutta monesti unohdin sen mukaan ottaa. Tiesin kuitenkin että autotalli on aina auki ja autotallin kautta pääse varastotilaan, jossa oli mm. patjoja ja sänky.

Taisin ainakin parina pakkaspäivänä viettää siellä nelisen tuntia vanhempien saapumista odotellessa.

Meilä oli myös halkoliiterissä vara-avain, mutta itse jokaisen käytön jälkeen aina tuppasin hävittämään sen sisälle, joten vara-avainta ei yleensä ollut saatavilla.
Mulla toi kodin Abloy-avain roikkui pikkujanarina aina kaulaan ripustetussa narussa. Ei päässy häviämään. (Tuota ennen yhden avaimen muistaaksein hävitinkin) :eek:

Itse asiassa avainnivaskaa pidän kyllä edelleenkin farkkujen vyölenkkiin kiinnitetyn ketjun päässä. :eek:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Mulla toi kodin Abloy-avain roikkui pikkujanarina aina kaulaan ripustetussa narussa. Ei päässy häviämään. (Tuota ennen yhden avaimen muistaaksein hävitinkin) :eek:

Itse asiassa avainnivaskaa pidän kyllä edelleenkin farkkujen vyölenkkiin kiinnitetyn ketjun päässä. :eek:

Mulla oli yhden päivän avaimet narussa kaulassa ja seuraavana päivänä ei kääntyny pää mihinkään. Jotain tapahtu, nyt kääntyy jo.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Meillä maalla avain oli yhdessä jemmapaikassa (ja siellä se on edelleen, jos pidemmäksi aikaa jää tyhjilleen).

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Minä tulin aikoinaan esikoulusta toisinaan kävellen kotiin (matkaa oli noin pari kilsaa), olen tuolloin ollut kuusi vuotta vanha. Silloin ei tosin ollut multilink-palikoita eli paljon turvallisempi oli maailma.

Joskus isä oli tullut vastaan ja löytänyt minut laskemassa mäkeä torille kerätystä lumikasasta ja reppu/laukku oli ollut täynnä lumipalloja. Nähtävästi myöhempää käyttöä varten varastoituna.

jjv

Arschloch
Silloin ei tosin ollut multilink-palikoita eli paljon turvallisempi oli maailma.
Siihen aikaan maailma tuntui turvallisemmalta paikalta, kun oli aina leikkipyssy taskussa. Ei ole helppoa tämän päivän pikkupojilla, kun joutuvat aseettomina uhkailemaan kerhotätiä päästäkseen pois pakkasesta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Revolverimies uhkasi vartijoita Kampin kauppakeskuksessa Helsingissä

Mies uhkaili perjantai-illalla revolverimallisella pistoolilla ruokatavarakauppa Lidlin vartijaa Kampin ostoskeskuksessa Helsingissä.

Yhtään laukausta ei ammuttu, eikä kukaan loukkaantunut kello yhdeksän jälkeen sattuneessa välikohtauksessa.

Uhkailijan nähtiin poistuvan rakennuksesta ennen kuin poliisi saapui paikalle.

Miehestä ei saatu kunnon tuntomerkkejä.

- Poliisi etsi miestä, mutta häntä ei löydetty. Enää asialle ei ole mitään tehtävissä, päivystävä komisario Juha Hietala totesi.

IS
Mikä tollanen revolverimallinen pistooli oikein on? Vissiin vastaava kuin rynnäkkökiväärimallinen haulikko tai lumilautamallinen suksi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Siihen aikaan maailma tuntui turvallisemmalta paikalta, kun oli aina leikkipyssy taskussa. Ei ole helppoa tämän päivän pikkupojilla, kun joutuvat aseettomina uhkailemaan kerhotätiä päästäkseen pois pakkasesta.
:ahem: Tai ainakin lumipalloja repussa.

Sijainti
Kerava
Ok, itselläni ei pikkusisaria ole, saati sitten jälkikasvua joten ei paljoa ole käsitystä pärjääkö tuon ikäinen keskenään vai ei. :)

Omia 8v aikojakaan ei enää pysty muistamaan.
Ite pelasin Midtown Madnessia tai F1 2000:a koko iltapäivän.

Tai sitte pelasin kavereilla NHL Powerplayta ja Driver 1 ja 2:a :thumbup:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuo on aika oikeaoppista häiriköimistä, parempi kun telotaan itseään eikä satunnaisia ohikulkijoita. :ahem:
Häirikkö puukotti itseään kaulaan Jyväskylässä

Iltalehti sanoi:
Nuori mies riehui verissä päin huoltoasemalla viime yönä.

Paikkakuntalainen hieman yli parikymppinen mies saapui Jyväskylän keskustassa sijaitsevalle huoltoasemalle kolmelta aamuyöllä. Häiritsevästi muita asiakkaita kohtaan käyttäytynyt mies sai huoltoaseman järjestysmiehen puuttumaan asiaan.

Järjestysmies otti nuorukaisen hallintaansa ja siinä rytäkässä mies puukotti itseään kaulaan hallussaan olleella veitsellä. Poliisi ei tiedä, oliko teko tahallinen vai yrittikö riehuja tehdä veitsellä jotain muuta.

- Syytä riehumiselle ei vielä tällä hetkellä tiedetä. Miestä ei ole päästy kuulustelemaan, rikoskomisario Sami Salo Keski-Suomen poliisista kertoo.

Poliisien saapuessa paikalle mies käyttäytyi vertavuotavasta haavasta huolimatta yhä aggressiivisesti, mikä vaikeutti poliisin suorittamaa ensihoitoa.

Tapahtumapaikan lähistöllä on useita baareja ja huoltoasema on suosittu pysähdyspaikka ravintolaillan jälkeen. Välikohtauksella on runsaasti silminnäkijöitä.

Salon mukaan alkoholilla voi olla osuutta asiaan, mutta siitä ei ole varmaa tietoa.

Riehuja vietiin ambulanssilla Keski-Suomen keskussairaalaan. Alustavan tiedon mukaan miehen vammat ovat vakavat.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tuo on aika oikeaoppista häiriköimistä, parempi kun telotaan itseään eikä satunnaisia ohikulkijoita. :ahem:
Häirikkö puukotti itseään kaulaan Jyväskylässä
Häiriköt kiusaavat lentoja räjäytysyrityksen jälkeen
Heathrowlla poliisi nouti Emirates-lentoyhtiön koneesta kolme matkustajaa, jotka olivat esittäneet uhkauksia. Uutistoimistotietojen mukaan pidätetyt olivat humalaisia englantilaisia miehiä. Kone oli valmistautumassa Dubain-lentoon.

Lentokone tarkistettiin, mutta mitään epäilyttävää ei löytynyt.
Tää se on kanssa kannattavaa hassuttelua:thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.