Mä ainakin pärjäilin ihan hyvin
Ok, itselläni ei pikkusisaria ole, saati sitten jälkikasvua joten ei paljoa ole käsitystä pärjääkö tuon ikäinen keskenään vai ei.Meidän mukulat on ainakin pärjänneet.
Omia 8v aikojakaan ei enää pysty muistamaan.
Mä ainakin pärjäilin ihan hyvin
Ok, itselläni ei pikkusisaria ole, saati sitten jälkikasvua joten ei paljoa ole käsitystä pärjääkö tuon ikäinen keskenään vai ei.Meidän mukulat on ainakin pärjänneet.
Mulla toi kodin Abloy-avain roikkui pikkujanarina aina kaulaan ripustetussa narussa. Ei päässy häviämään. (Tuota ennen yhden avaimen muistaaksein hävitinkin)Tosta tuli muuten mieleen, että noin saman ikäisenä mulla oli avain kotiin, mutta monesti unohdin sen mukaan ottaa. Tiesin kuitenkin että autotalli on aina auki ja autotallin kautta pääse varastotilaan, jossa oli mm. patjoja ja sänky.
Taisin ainakin parina pakkaspäivänä viettää siellä nelisen tuntia vanhempien saapumista odotellessa.
Meilä oli myös halkoliiterissä vara-avain, mutta itse jokaisen käytön jälkeen aina tuppasin hävittämään sen sisälle, joten vara-avainta ei yleensä ollut saatavilla.
Mulla toi kodin Abloy-avain roikkui pikkujanarina aina kaulaan ripustetussa narussa. Ei päässy häviämään. (Tuota ennen yhden avaimen muistaaksein hävitinkin)
Itse asiassa avainnivaskaa pidän kyllä edelleenkin farkkujen vyölenkkiin kiinnitetyn ketjun päässä.
Siihen aikaan maailma tuntui turvallisemmalta paikalta, kun oli aina leikkipyssy taskussa. Ei ole helppoa tämän päivän pikkupojilla, kun joutuvat aseettomina uhkailemaan kerhotätiä päästäkseen pois pakkasesta.Silloin ei tosin ollut multilink-palikoita eli paljon turvallisempi oli maailma.
Mikä tollanen revolverimallinen pistooli oikein on? Vissiin vastaava kuin rynnäkkökiväärimallinen haulikko tai lumilautamallinen suksi.Mies uhkaili perjantai-illalla revolverimallisella pistoolilla ruokatavarakauppa Lidlin vartijaa Kampin ostoskeskuksessa Helsingissä.
Yhtään laukausta ei ammuttu, eikä kukaan loukkaantunut kello yhdeksän jälkeen sattuneessa välikohtauksessa.
Uhkailijan nähtiin poistuvan rakennuksesta ennen kuin poliisi saapui paikalle.
Miehestä ei saatu kunnon tuntomerkkejä.
- Poliisi etsi miestä, mutta häntä ei löydetty. Enää asialle ei ole mitään tehtävissä, päivystävä komisario Juha Hietala totesi.
IS
:ahem: Tai ainakin lumipalloja repussa.Siihen aikaan maailma tuntui turvallisemmalta paikalta, kun oli aina leikkipyssy taskussa. Ei ole helppoa tämän päivän pikkupojilla, kun joutuvat aseettomina uhkailemaan kerhotätiä päästäkseen pois pakkasesta.
Eikös pistooli ole vähän niinkuin yläluokka tuon mallisille pyssyille?Mikä tollanen revolverimallinen pistooli oikein on? Vissiin vastaava kuin rynnäkkökiväärimallinen haulikko tai lumilautamallinen suksi.
Ite pelasin Midtown Madnessia tai F1 2000:a koko iltapäivän.Ok, itselläni ei pikkusisaria ole, saati sitten jälkikasvua joten ei paljoa ole käsitystä pärjääkö tuon ikäinen keskenään vai ei.
Omia 8v aikojakaan ei enää pysty muistamaan.
Saattaa olla. Itse olen käsittänyt, että pistooli on sellainen johon ainakin useimmiten tulee lipas ja revolverissa on se rulla joka pyörii ja johon patruunat laitetaan.Eikös pistooli ole vähän niinkuin yläluokka tuon mallisille pyssyille?
Iltalehti sanoi:Nuori mies riehui verissä päin huoltoasemalla viime yönä.
Paikkakuntalainen hieman yli parikymppinen mies saapui Jyväskylän keskustassa sijaitsevalle huoltoasemalle kolmelta aamuyöllä. Häiritsevästi muita asiakkaita kohtaan käyttäytynyt mies sai huoltoaseman järjestysmiehen puuttumaan asiaan.
Järjestysmies otti nuorukaisen hallintaansa ja siinä rytäkässä mies puukotti itseään kaulaan hallussaan olleella veitsellä. Poliisi ei tiedä, oliko teko tahallinen vai yrittikö riehuja tehdä veitsellä jotain muuta.
- Syytä riehumiselle ei vielä tällä hetkellä tiedetä. Miestä ei ole päästy kuulustelemaan, rikoskomisario Sami Salo Keski-Suomen poliisista kertoo.
Poliisien saapuessa paikalle mies käyttäytyi vertavuotavasta haavasta huolimatta yhä aggressiivisesti, mikä vaikeutti poliisin suorittamaa ensihoitoa.
Tapahtumapaikan lähistöllä on useita baareja ja huoltoasema on suosittu pysähdyspaikka ravintolaillan jälkeen. Välikohtauksella on runsaasti silminnäkijöitä.
Salon mukaan alkoholilla voi olla osuutta asiaan, mutta siitä ei ole varmaa tietoa.
Riehuja vietiin ambulanssilla Keski-Suomen keskussairaalaan. Alustavan tiedon mukaan miehen vammat ovat vakavat.
Häiriköt kiusaavat lentoja räjäytysyrityksen jälkeenTuo on aika oikeaoppista häiriköimistä, parempi kun telotaan itseään eikä satunnaisia ohikulkijoita. :ahem:
Häirikkö puukotti itseään kaulaan Jyväskylässä
Tää se on kanssa kannattavaa hassuttelua:thumbup:Heathrowlla poliisi nouti Emirates-lentoyhtiön koneesta kolme matkustajaa, jotka olivat esittäneet uhkauksia. Uutistoimistotietojen mukaan pidätetyt olivat humalaisia englantilaisia miehiä. Kone oli valmistautumassa Dubain-lentoon.
Lentokone tarkistettiin, mutta mitään epäilyttävää ei löytynyt.
Tuo tuppaa olemaan aika kallis hassuttelutapa.Häiriköt kiusaavat lentoja räjäytysyrityksen jälkeen
Tää se on kanssa kannattavaa hassuttelua:thumbup:
:ahem: Juu, aina kannattaa olla kännissä ja höpistä huvikseen: "Mulla on pommi ja hei öhö öhö!" -juttua. Jälkeenpäin voi sitten selitellä, että se oli vaan niinku vitsi ja emmä tosissaan mitään silleen.Häiriköt kiusaavat lentoja räjäytysyrityksen jälkeen
Tää se on kanssa kannattavaa hassuttelua:thumbup:
Hyvä meininki .
Vissiin ollu jotain hampaankolossa jo ennen matsia.Hyvä meininki .