Olga
.
Tai sitten se meni paikalle vasta vähän yli ysin?Olit ilmeisesti nopeempi?
Tai sitten se meni paikalle vasta vähän yli ysin?Olit ilmeisesti nopeempi?
Sirkka-Liisa!Ei hitto jos oikeasti kävisi noin Eiköhän sitä naisiakin peliin saada.
Tulipa mieleen eräs vitsi, jossa eläkeläinen sanoi, että nykyisin kaikki tapahtuu hyvin säännöllisesti. Lääkkeiden saanti, ruokailu, suolen toiminta, herääminen. Harmi vain kun herääminen tapahtuu vasta yhdekseltä.Tai sitten se meni paikalle vasta vähän yli ysin?
Herätyskello on aika ikävä keksintö.Viime viikolla olin saada pillua ysiltä (tai näköiseltään).
Minäkin aina siivoilen etanolilla:alppu:Apteekkari menetti lupansa: ”Siivosin etanolilla”
96-prosenttista alkoholia oli kateissa toistuvasti litratolkulla, kertoo Keskisuomalainen.
Fimea on peruuttanut Virtain apteekkarin apteekkiluvan. Apteekin varastosta on toistuvasti vuodesta 2007 lähtien puuttunut väkeviä etanolivalmisteita. Enimmillään 96-prosenttista etanolia puuttui yli 26 kiloa marraskuussa 2007.
– Apteekkilupien peruutukset ovat harvinaisia yksittäistapauksia, niitä ei satu Suomessa edes vuosittain. Tietoomme ei ole tullut tilanteita, joissa Virtain apteekin ongelmista olisi koitunut vaaraa lääkkeiden käyttäjille, toteaa yliproviisori Sami Paaskoski Fimeasta.
Vastauksessaan apteekkari kertoi, että 96-prosenttista etanolia oli käytetty apteekin siivoukseen.
Alkoholia saa myydä apteekeille lääketieteellisiin ja lääkintätarkoituksiin.
Virtain apteekkari ei halunnut kommentoida lupansa menettämistä lehdille.
Huuhtelet kurkkuasi, pysyy puhtaana?Minäkin aina siivoilen etanolilla:alppu:
Juu. Litra päivässä, kuten tuolla apteekissa pahimmillaan.Huuhtelet kurkkuasi, pysyy puhtaana?
Ja et sitten linkkiä laittanut?!Tolla yhdellä missillä on yhdessä uikkarikuvassa ihan vitunmoinen cameltoe.
Ei jaksa. Herättää vaan turhaa liikehdintää.Ja et sitten linkkiä laittanut?!
siinäJa et sitten linkkiä laittanut?!
Pelkäsin, että linkin takaa löytyy Tuksu. Sehän oli kuitenkin ihan asiallinen linkki.
Pitää tsekata kotona. Nyt on luokka täysi naisia ja minä onneton istun eturivissä.
Ja jätkä vilkuilee netistä cameltoeta! Onnetontahh!!!Pitää tsekata kotona. Nyt on luokka täysi naisia ja minä onneton istun eturivissä.
Tuon kuvan kanssa kyllä kannattaa olla varovainen erityisesti eturivissä. :ahem:Pitää tsekata kotona. Nyt on luokka täysi naisia ja minä onneton istun eturivissä.
Kauppa yllytti kannabisviljelyyn?
julkaistu tänään klo 11:45, päivitetty tänään klo 11:52
Pirkanmaan poliisi epäilee viljelytarvikkeita myyvää liikettä huumausainerikoksen edistämisestä. Vesiviljelyyn erikoistuneesta myymäläketjusta on myyty tarvikkeita, joita on epäilyn mukaan käytetty laajasti kannabiksen kasvatukseen.
Viherpeukku-nimiset liikkeet ovat toimineet Tampereella, Turussa ja Helsingissä. Poliisi epäilee liikkeistä välitetyn laittomasti huomattavia määriä välineitä, tarvikkeita ja aineita, joilla on kasvatettu huomattavia määriä kannabista Suomessa huumausaineena käytettäväksi.
Joulukuussa 2009 poliisi otti kiinni noin 20 henkilöä epäiltynä osallisuudesta kyseisen liikkeen toimintaan. Heistä kuusi on ollut vangittuina Tampereen eli nykyisen Pirkanmaan käräjäoikeuden päätöksellä ja tällä hetkellä vangittuina on edelleen kaksi epäiltyä henkilöä.
Asiakokonaisuuden tutkinta on kesken ja esitutkinta valmistuu asiassa kevään aikana
YLE
Nettikauppa suljettuAi saatana.
Jaahans. Täällä kasvatetaan huumehia. Prkl.. mistäs noi multasäkit, ruukut ja lannoitteet on ostettu
Aika mielenkiintoinen juttu. Lehtijuttujen perusteella poliisi on ampunut aika lailla yli. Mun mielestä pitäisi olla erittäin painavia syitä, jotta huumausainerikoksen edistäminen tulisi kyseeseen. Ei riitä, että asiakkaat ovat käyttäneet tuon liikkeen myymiä laillisia tarvikkeita cannabiksen kasvattamiseen.Uusi Suomi sanoi:Puutarhakaupan kannabisjuttu ”ennakkotapaus”
Poliisi epäilee kasvien kasvatusvälineitä myyvän yrityksen edustajia huumausainerikoksen edistämisestä, sillä poliisin mukaan kannabiksen kotikasvattajat ovat ostaneet liikkeestä tarvikkeita huumeviljelyyn. Poliisin mukaan yritys kulkee nimellä Viherpeukku.
Yritys itse sanoo olevansa puutarhamyymälä, joka on erikoistunut vesiviljelyyn. Yrityksellä on myymälät Helsingissä, Turussa ja Tampereella.
Poliisi epäilee liikkeistä välitetyn laittomasti huomattavia määriä välineitä, tarvikkeita ja aineita, joilla on kasvatettu huomattavia määriä kannabista Suomessa huumausaineena käytettäväksi. Poliisi on löytänyt asiakkaiden kotietsinnöissä huomattavan määrän kannabista.
Suomessa ei ole oikeuskäytäntöä siitä, katsotaanko kasvatusvälineiden myyminen huumausainerikoksen edistämiseksi.
- Tämä esitutkinta on tietynlainen ennakkotapaus. Asiaa tullaan varmasti punnitsemaan eri oikeusasteissa, sanoo rikoskomisario Jari Luoto Tampereen poliisista Helsingin Sanomille.
Näin meillä!Käräjäoikeus: Palkkaerot eivät olleet syrjintää
15.01.2010 11:51
Työnantajan naispsykologeille maksama miehiä pienempi palkka ei ollut tasa-arvolain mukaista syrjintää. Tätä mieltä oli Kainuun käräjäoikeus, kun se perehtyi Kainuun maakunta -kuntayhtymän alkutaipaleen palkkaeroihin.
Työntekijät siirtyivät kuntayhtymän palkkalistoille vuoden 2005 alussa. Samoissa tehtävissä olleiden palkkoja ei yhdenmukaistettu kertarysäyksellä, vaan palkkojen muokkaus on ollut vuosien työ. Käräjäoikeus katsoi työnantajan pyrkineen harmonisoimaan palkat riittävän nopealla aikataululla, eikä lakia rikottu.
Tällä hetkellä palkkaeroja psykologien kohdalla ei enää ole, vaan naisten palkkoja korotettiin prosessin aikana. Kaikkien työntekijöiden palkkoja ei kuitenkaan ole viiden toimintavuoden aikana saatu yhdenmukaistettua.
STT
Meinaavatkohan tuolla ennakkotapauksella, jotta haluavat näyttää miten ääliömäinen laki on?Aika mielenkiintoinen juttu. Lehtijuttujen perusteella poliisi on ampunut aika lailla yli. Mun mielestä pitäisi olla erittäin painavia syitä, jotta huumausainerikoksen edistäminen tulisi kyseeseen. Ei riitä, että asiakkaat ovat käyttäneet tuon liikkeen myymiä laillisia tarvikkeita cannabiksen kasvattamiseen.
Poliisin toiminnan takia liikkeet on nyt suljettu ja nettikauppakin on kiinni. Mun mielestä tuo huumausaine rikoksen edistäminen täyttäisi ainoastaan silloin kun ko. kaupoissa jaettaisiin aktiivisesti tietoa huumekasvien kasvattamisesta ja käyttämisestä huumeina. Lain mukaanhan edes hampun kasvattaminen ei ole kiellettyä, vain se kasvattaminen huumausainetarkoitukseen.
Mä luulen valtion joutuvan korvaamaan aikamoiset summat nyt pidätetyille oikeudenkäyntirumban jälkeen.