Sehän siitä tosiaan jäi uupumaan. :thumbfh:Minulle tuli mieleen ensimmäiseksi se, että tämä on Nokian ja Teoston yritys parantaa välejään ja tuoda myös julki se, että yhteistyötä me tässä tehdään. Nokiahan on käytännössä ainoa syy sille, että ns. kasettimaksuja ei viestintäministeri Lindenin esityksessä laajennettu koskemaan myös matkapuhelimia.
Minä taas veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Perustan veikkaukseni siihen, että epäiltyjen/syyllisten etnisyys oli jätetty kertomatta, mikä viittaa siihen, että he eivät ole etnisesti suomalaisia. Bussikuskin eli uhrin etnisyys olisi kyllä kerrottu heti, jos kuski ei olisi ollut etnisesti suomalainen.En ole tarkemmin asiaan tutustunut, mutta kaksi veikkausta:
1) kuski on ulkomaalainen ja tekijät kotimaan toivoja
2) kuski kotimainen ja tekijät kulttuuria rikastavia nuoria.
Isompi arvaus ensimmäiseen vaihtoehtoon.
Itse asiassa Hesarissa kerrottiin kuskin olevan suomalainen, tekijöistä ei kerrottu kuin iät.Minä taas veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Perustan veikkaukseni siihen, että epäiltyjen/syyllisten etnisyys oli jätetty kertomatta, mikä viittaa siihen, että he eivät ole etnisesti suomalaisia. Bussikuskin eli uhrin etnisyys olisi kyllä kerrottu heti, jos kuski ei olisi ollut etnisesti suomalainen.
Mikä muuten estää uutisoimasta osapuolten etnisyyttä?
Olisiko muuten mahdollista, että kyseessä olisi myls ihan perus kännissä oleva suomalainen hakkaa toisen suomalaisen? Vai onko tämä ilmiö kadonnut maahanmuuton seurauksena?Minä taas veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Perustan veikkaukseni siihen, että epäiltyjen/syyllisten etnisyys oli jätetty kertomatta, mikä viittaa siihen, että he eivät ole etnisesti suomalaisia. Bussikuskin eli uhrin etnisyys olisi kyllä kerrottu heti, jos kuski ei olisi ollut etnisesti suomalainen.
Olivat poistumassa junalla jotenka todennäköisesti kannelmäen huligaaneja eikä itäkeskuksen rikastajia.Itse asiassa Hesarissa kerrottiin kuskin olevan suomalainen, tekijöistä ei kerrottu kuin iät.
Kyllä sellainenkin on ihan mahdollista, ja varmasti olisikin kerrottu mikäli näin olisi ollut. Mutta kun molempien osapuolten etnisyyttä ei kerrota, vaan vain toisen, niin sitä tuppaa ajattelemaan, että eivät ole kuulu samaan etnisyyteen.Olisiko muuten mahdollista, että kyseessä olisi myls ihan perus kännissä oleva suomalainen hakkaa toisen suomalaisen? Vai onko tämä ilmiö kadonnut maahanmuuton seurauksena?
Et kai sä nyt semmosia forumeja selaile?Tulit tänne levittämään epäilyksiä, koska hommaforumilla aihe on lukittu?
Itse asiassa menin katsomaan, mitä siellä tuumataan Oulun lapsiraiskausjutusta. Juuri sitä siellä touhuttiin, mitä arvelinkin. Hei, maailmassa voi olla tärkeämpiäkin asioita, kuin jokaisen pikkukähinän osallistujien etninen tausta.Et kai sä nyt semmosia forumeja selaile?
Jos uutisointi olisi riittävää, ei epäilyjä olisi.
Nimenomaan. esim. F60:n eturipustus.Hei, maailmassa voi olla tärkeämpiäkin asioita, kuin jokaisen pikkukähinän osallistujien etninen tausta.
Mulla tuli kyllä mieleen Lancia vs. F1-auto.Nimenomaan. esim. F60:n eturipustus.
Itse ajattelin kanssa vähän vastaavaa ja taitaa olla todennäköisin vaihtoehto, että suomalaiset (vituralleen kasvatetut mulkut, kauniimmin ilmaistu mitä ajattelen...) harjoittivat väkivaltaa suomalaista palvelutehtävässä olevaa suomalaista kohtaan.Olisiko muuten mahdollista, että kyseessä olisi myls ihan perus kännissä oleva suomalainen hakkaa toisen suomalaisen? Vai onko tämä ilmiö kadonnut maahanmuuton seurauksena?
ISPilkkijöiden kauhunhetki: Avannosta nousi käsi!
Kaksi pilkkimiestä saivat kirjaimellisesti miehenmittaisen saaliin, ollessaan kalassa Wakonia-järvellä Minnesotassa.
Jason Mechtel ja Jeff Klein olivat aikeissa saada kunnon kalasaaliin, mutta pian pilkkiminen vaihtui järkytykseksi.
- Siima oli vedessä vain pari sekuntia, kun siimakela lensi irti, kertoi Klein FOX 9 Newsille.
Myös kaverin pilkkisiima lähti rullaamaan mieletöntä vauhtia. Miehet luulivat napanneensa varsinaisen jättisaaliin, kunnes tulivat vilkaisseeksi avantoon.
- Sain liki sydänkohtauksen, Klein kuvaa kauhunhetkeään.
Avannosta nousi pinnalle ihmisen käsi.
Oho.TS: Oikeuskansleri ryhtyy selvittämään Lipposen toimia
Tiistai 8.2.2011 klo 10.23
Oikeuskansleri ryhtyy selvittämään Paavo Lipposen (sd) toimintaa tämän keskusteluissa Yhdysvaltojen Suomen-suurlähetystössä, kertoo Turun Sanomat.
Paavo Lipposen toiminta menee oikeuskanslerin selvitykseen.
Turun Sanomien mukaan oikeuskansleri selvittää, menettelikö eduskunnan entinen puhemies Lipponen lainvastaisesti, kun tämä kertoi presidentti Tarja Halosen ja Venäjän johdon keskusteluista vuonna 2004 Yhdysvaltain Suomen-lähettiläälle.
Lehden mukaan asiasta teki eilen kantelun yksityishenkilö. Kantelija on idänkaupan alalla vaikuttavan konsulttiyrityksen toimitusjohtaja.
Nahkurin orsilla tavataan
Siperia opettaa?Nahkurin orsilla tavataan
Tietenkin se, joka on tehtävään kyvykkäin.:ahem:Pelttari haki Supon päälliköksi
Suojelupoliisin päällikön
viransijaisuutta on hakenut neljä
henkilöä. Paikka tuli hakuun, kun Supon
nykyinen päällikkö Ilkka Salmi siirtyy
korkeaan EU-virkaan helmikuussa.
Hakijat ovat sisäministeri Anne
Holmlundin (kok.) poliittinen
valtiosihteeri Antti Pelttari,
suojelupoliisin apulaispäällikkö Petri