Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIkausi '10-'11

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Mä en edes lukenu noita, mutta ymmärsin, että joku haluaisi käydä yhteisellä kukkarolla hyvän asian vuoksi.
 

SOKO

Well-known member
Liittynyt
5.8.2007
Viestit
4037
Minulle tuli mieleen ensimmäiseksi se, että tämä on Nokian ja Teoston yritys parantaa välejään ja tuoda myös julki se, että yhteistyötä me tässä tehdään. Nokiahan on käytännössä ainoa syy sille, että ns. kasettimaksuja ei viestintäministeri Lindenin esityksessä laajennettu koskemaan myös matkapuhelimia.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Minulle tuli mieleen ensimmäiseksi se, että tämä on Nokian ja Teoston yritys parantaa välejään ja tuoda myös julki se, että yhteistyötä me tässä tehdään. Nokiahan on käytännössä ainoa syy sille, että ns. kasettimaksuja ei viestintäministeri Lindenin esityksessä laajennettu koskemaan myös matkapuhelimia.
Sehän siitä tosiaan jäi uupumaan. :thumbfh:
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
En ole tarkemmin asiaan tutustunut, mutta kaksi veikkausta:
1) kuski on ulkomaalainen ja tekijät kotimaan toivoja
2) kuski kotimainen ja tekijät kulttuuria rikastavia nuoria.

Isompi arvaus ensimmäiseen vaihtoehtoon.
Minä taas veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Perustan veikkaukseni siihen, että epäiltyjen/syyllisten etnisyys oli jätetty kertomatta, mikä viittaa siihen, että he eivät ole etnisesti suomalaisia. Bussikuskin eli uhrin etnisyys olisi kyllä kerrottu heti, jos kuski ei olisi ollut etnisesti suomalainen.

Mikä muuten estää uutisoimasta osapuolten etnisyyttä?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Minä taas veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Perustan veikkaukseni siihen, että epäiltyjen/syyllisten etnisyys oli jätetty kertomatta, mikä viittaa siihen, että he eivät ole etnisesti suomalaisia. Bussikuskin eli uhrin etnisyys olisi kyllä kerrottu heti, jos kuski ei olisi ollut etnisesti suomalainen.

Mikä muuten estää uutisoimasta osapuolten etnisyyttä?
Itse asiassa Hesarissa kerrottiin kuskin olevan suomalainen, tekijöistä ei kerrottu kuin iät.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Minä taas veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Perustan veikkaukseni siihen, että epäiltyjen/syyllisten etnisyys oli jätetty kertomatta, mikä viittaa siihen, että he eivät ole etnisesti suomalaisia. Bussikuskin eli uhrin etnisyys olisi kyllä kerrottu heti, jos kuski ei olisi ollut etnisesti suomalainen.
Olisiko muuten mahdollista, että kyseessä olisi myls ihan perus kännissä oleva suomalainen hakkaa toisen suomalaisen? Vai onko tämä ilmiö kadonnut maahanmuuton seurauksena?
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Itse asiassa Hesarissa kerrottiin kuskin olevan suomalainen, tekijöistä ei kerrottu kuin iät.
Olivat poistumassa junalla jotenka todennäköisesti kannelmäen huligaaneja eikä itäkeskuksen rikastajia.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Olisiko muuten mahdollista, että kyseessä olisi myls ihan perus kännissä oleva suomalainen hakkaa toisen suomalaisen? Vai onko tämä ilmiö kadonnut maahanmuuton seurauksena?
Kyllä sellainenkin on ihan mahdollista, ja varmasti olisikin kerrottu mikäli näin olisi ollut. Mutta kun molempien osapuolten etnisyyttä ei kerrota, vaan vain toisen, niin sitä tuppaa ajattelemaan, että eivät ole kuulu samaan etnisyyteen.

Tekijät ovat jo saatu kiinni ja etnisyydet ovat jo varmasti selvillä, joten mikä estää kertomasta tekijöiden etnisyyttä, oli se sitten mikä tahansa?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tulit tänne levittämään epäilyksiä, koska hommaforumilla aihe on lukittu?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Et kai sä nyt semmosia forumeja selaile?

Jos uutisointi olisi riittävää, ei epäilyjä olisi.
Itse asiassa menin katsomaan, mitä siellä tuumataan Oulun lapsiraiskausjutusta. Juuri sitä siellä touhuttiin, mitä arvelinkin. Hei, maailmassa voi olla tärkeämpiäkin asioita, kuin jokaisen pikkukähinän osallistujien etninen tausta.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olisiko muuten mahdollista, että kyseessä olisi myls ihan perus kännissä oleva suomalainen hakkaa toisen suomalaisen? Vai onko tämä ilmiö kadonnut maahanmuuton seurauksena?
Itse ajattelin kanssa vähän vastaavaa ja taitaa olla todennäköisin vaihtoehto, että suomalaiset (vituralleen kasvatetut mulkut, kauniimmin ilmaistu mitä ajattelen...) harjoittivat väkivaltaa suomalaista palvelutehtävässä olevaa suomalaista kohtaan.

Ja oikeastaan muutenkin se ja sama oliko kyseessä etniset vai ei-etniset huligaanit tai kuljettaja.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26882
Pilkkijöiden kauhunhetki: Avannosta nousi käsi!
Kaksi pilkkimiestä saivat kirjaimellisesti miehenmittaisen saaliin, ollessaan kalassa Wakonia-järvellä Minnesotassa.


Jason Mechtel ja Jeff Klein olivat aikeissa saada kunnon kalasaaliin, mutta pian pilkkiminen vaihtui järkytykseksi.

- Siima oli vedessä vain pari sekuntia, kun siimakela lensi irti, kertoi Klein FOX 9 Newsille.

Myös kaverin pilkkisiima lähti rullaamaan mieletöntä vauhtia. Miehet luulivat napanneensa varsinaisen jättisaaliin, kunnes tulivat vilkaisseeksi avantoon.

- Sain liki sydänkohtauksen, Klein kuvaa kauhunhetkeään.

Avannosta nousi pinnalle ihmisen käsi.
IS

:eek!: Siinä on saaneet jätkät pitkän vauhriraidan pöksyihin
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Miten se pilkkisiima lähtee rullamaan vauhdilla, mun käsittääkseni irronneet kädet eivät kovin liikkuvaista sorttia ole.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
TS: Oikeuskansleri ryhtyy selvittämään Lipposen toimia

Tiistai 8.2.2011 klo 10.23

Oikeuskansleri ryhtyy selvittämään Paavo Lipposen (sd) toimintaa tämän keskusteluissa Yhdysvaltojen Suomen-suurlähetystössä, kertoo Turun Sanomat.

Paavo Lipposen toiminta menee oikeuskanslerin selvitykseen.

Turun Sanomien mukaan oikeuskansleri selvittää, menettelikö eduskunnan entinen puhemies Lipponen lainvastaisesti, kun tämä kertoi presidentti Tarja Halosen ja Venäjän johdon keskusteluista vuonna 2004 Yhdysvaltain Suomen-lähettiläälle.

Lehden mukaan asiasta teki eilen kantelun yksityishenkilö. Kantelija on idänkaupan alalla vaikuttavan konsulttiyrityksen toimitusjohtaja.
Oho. :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kukakohan tulee valituksi?:rolleyes:

Pelttari haki Supon päälliköksi


Suojelupoliisin päällikön
viransijaisuutta on hakenut neljä
henkilöä. Paikka tuli hakuun, kun Supon
nykyinen päällikkö Ilkka Salmi siirtyy
korkeaan EU-virkaan helmikuussa.

Hakijat ovat sisäministeri Anne
Holmlundin (kok.) poliittinen
valtiosihteeri Antti Pelttari
,
suojelupoliisin apulaispäällikkö Petri
Knape, valtionsyyttäjä Ari-Pekka
Koivisto sekä toimitusjohtaja Matti
Hyvönen. Hyvönen toimii
kaivinkoneyrittäjänä.

Supon päällikön nimittää hallitus
sisäministerin esityksestä
. Pelttarin
arvellaan olevan vahvoilla.
Tietenkin se, joka on tehtävään kyvykkäin.:ahem::D
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös