Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2012-2013

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch
Joo mieluiten sinne kuuteen asti niin ei tarvii myöskään enää taksiin turvautua baarin jälkeen. :ahem:
Juu se oliskin mahtavaa, kun aamun bussivuoroissa hoipertelisi työmatkalaisten seassa baareista palaavia.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Duunarin fyrkat voi käyttää kolmen stoben patsaan luona ei-kataislaiseen sixpackiin tai tsiigamiseen, vipisi night people group usarissa mitä tahansa.

Joni

Well-known member
Jaa, oliko tässä vaan parista illasta kyse?
No suurinosa suomalaisista nuorista käy pe-la baarissa kun sillon eniten menoa ja tietyt yökerhot ovat vain auki silloin. Poikkeuksena tulee olemaan tänään ja huomenna kun hesan stadin kaapelitehtaalla on trancefestarit! :D

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Juu se oliskin mahtavaa, kun aamun bussivuoroissa hoipertelisi työmatkalaisten seassa baareista palaavia.
Enpä ole tuota suureksi ongelmaksi havainnut missään maassa/kaupungissa, joissa aukiolo on vapaata.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Totta. Ryssävihan lietsominen pikkulapsiin on tärkeää.
Sekä rillumarei, revaniemen markkinat, sekä SF-paska alle kouluikäisille.

Aku Korhonen Rahikaiseksi, Siiri Angerkoski Veeraksi ja Esa Pakarinen Lehdoksi!

Mennyt Laineelta casting aika vituksi. Pahiten juur Rahikainen. Hänhän oli "kaunis naistenmies" kirjassa, mutta Laineella tekohammas-Halttunen.:nope:

jjv

Arschloch
Kyllä se mun mielestä vaan on parempi, että baarikansa saadaan kotiutettua ennen töihin lähtijöiden jalkautumista. Aamukuuden ja yhdeksän välillä on vuorokauden ainoita hetkiä jolloin ei suurella varmuudella tartte humalaisia nähdä paitsi korkeintaan nukkumassa hiljaa puistonpenkillä. Kyllä täällä ainakin baareissa käy porukkaa viikollakin, sen viime yönäkin näin, kun olin kylällä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Millä tavalla elämän tai edes työmatkan laatu heikkenee jos työmatkan aikana näkee humalaisen ihmisen?

Ria

Jäässä
Eiköhän ne baarista palaavat olisi menossa pääosin eri suuntaan kun ne töihin pyrkivät.

jjv

Arschloch
Millä tavalla elämän tai edes työmatkan laatu heikkenee jos työmatkan aikana näkee humalaisen ihmisen?
Olen noissa yöllä lentoasemalle menevissä vuoroissa kyllä nähnyt kuinka paljon aikaa onnistuu yksikin känniläinen kuluttamaan lippunsa ostamiseen. Työmatkavuorojen pysyminen jokseenkin aikataulussa perustuu siihen, että matkat maksetaan älykorteilla (jota ei ruveta kaivamaan laukusta siinä kuskin edessä) ja jokainen tietää minne on menossa. Joka aamu sinne joukkoon haisemaan pari tyyppiä joilla on äly kortilla ja mielestään helvetin kiinnostavat jutut niin johan on rattoisaa. Mun puolesta baarit saa olla auki neljään, mutta kyllä sen pitäis riittää.

Joni

Well-known member
Onneks me nuorekkaat juopot ei aikalla varsinkaan lippujen ostossa.. Se raha on valmiina siinä kädessä ennenkuin astun yötaksabussiin.. Sit vaa ootan et saan sen lipun käteen ja sit kolme isoa loikkaa ja istun jo takapenkeillä. Volaa! Ja onneks en haise vaan tuoksun!

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olen noissa yöllä lentoasemalle menevissä vuoroissa kyllä nähnyt kuinka paljon aikaa onnistuu yksikin känniläinen kuluttamaan lippunsa ostamiseen. Työmatkavuorojen pysyminen jokseenkin aikataulussa perustuu siihen, että matkat maksetaan älykorteilla (jota ei ruveta kaivamaan laukusta siinä kuskin edessä) ja jokainen tietää minne on menossa. Joka aamu sinne joukkoon haisemaan pari tyyppiä joilla on äly kortilla ja mielestään helvetin kiinnostavat jutut niin johan on rattoisaa. Mun puolesta baarit saa olla auki neljään, mutta kyllä sen pitäis riittää.
Ihan hyvä pointti. Tavallaan. Siksi ei, että kuten jps aiemmin huomautti ei tämä ole mikään mittava ongelma maissa joissa baarien aukioloajat ovat vapaat.
Ja toki myöskään ei siksi että kuten Joni huomautti tuossa niin nuorekkailla juopoilla se on vaan kolme isoa loikkaa ja volaa!

jjv

Arschloch
Ihan hyvä pointti. Tavallaan. Siksi ei, että kuten jps aiemmin huomautti ei tämä ole mikään mittava ongelma maissa joissa baarien aukioloajat ovat vapaat.
Ja toki myöskään ei siksi että kuten Joni huomautti tuossa niin nuorekkailla juopoilla se on vaan kolme isoa loikkaa ja volaa!
No miten määritellään mittava ongelma? Ei siitä varmaan nälänhätää ja kodittomuutta aiheutuisi. Mutta kuinka tärkeä asia sitten on, että baarit saisivat olla aamuun asti auki (kun ne melkein nytkin saavat olla)? Tuollaisen pikkuasian takia tuskin kannattaa pikkuongelmiakaan aiheuttaa.

Ne taitaa olla nuo nuorekkaan reippaat juopot joita bussikuskit sitten päätepysäkillä herättelevät...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuitterista bongattua:

Drottning Silvia ♔ ‏@DrottningSilwia

Ni som är arbetslösa kan faktiskt gå ut och skotta på vägarna, så gör ni lite nytta för samhället. #snökaos
:eek:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No miten määritellään mittava ongelma? Ei siitä varmaan nälänhätää ja kodittomuutta aiheutuisi. Mutta kuinka tärkeä asia sitten on, että baarit saisivat olla aamuun asti auki (kun ne melkein nytkin saavat olla)? Tuollaisen pikkuasian takia tuskin kannattaa pikkuongelmiakaan aiheuttaa.

Ne taitaa olla nuo nuorekkaan reippaat juopot joita bussikuskit sitten päätepysäkillä herättelevät...
Itseasiassa mulle ei oo lainkaan väliä onko ne kuuteen auki. Kunhan vaan tässä pomppas mieleen, että aukioloaikojen sääntelylle toi työmatkaliikenne tuntu kovin oudolta perustelulta.
Mun mielestä on hyvä, että baarit menee noinkin aikasin kiinni. Ikinä en jaksais olla kuuteen asti ja jos narikalla ei oo jonoa kun kaikki lähtee yhtäaikaa himaan niin mistä ne epätoivoisimmat ja kännisimmät muijat sitten löytäis?

Mangelo

Well-known member
Pitkin Facebookia jo ihmiset syyllistvät.....POLIISIA tuosta ja vaativat potkuja moisille.
Sinä yönä oli pilkkopimeää, hirveä mysrky ja tie siitä kohdasta aivan pelijäässä ja yks kaks hullu hyppää niiissä olosuhteissa eteen liikkuvasta ambulanssista.
Saa olla todella kieroutunut mieli, että tuon saa sen poliisin syyksi.
Voihan sitä tietenkin omassa mielessään värittää poliisin ajatuksia että 'hähähä ajanpas tuosta pikkaisen päälle vahingossa' jos on itse joskus kokenut tulleensa väärinkohdelluksi poliisin toimesta. Aika epätodennäköistä ehkä, mutta mahdollista.