sammyosammy
Senior Citizen
Uskonpa, että olisi ollut. Se mitä olen seurannut. Mutta se siitä ja takaisin jääkiekon pariin.Tuskinpa ois ollu lain.
e: se summa olisi ollut 50(laina) + 38(avustus, jonka telakka piti automationa) jos mitään ymmärrän
Uskonpa, että olisi ollut. Se mitä olen seurannut. Mutta se siitä ja takaisin jääkiekon pariin.Tuskinpa ois ollu lain.
Sikäli olet, että lainaa pyydettiin innovaatiotuen päälle, ei sijasta.Tuskinpa ois ollu lain. Mä ihmettelen sitä, että miten valtio ei voi vipata viittäkymppiä, mutta pystyy antamaan melkein saman summan. Ekassa vaihtoehdossa sentään mahis, että saa rahat takasi. Onko ne tyhmiä vai olenko minä ymmärtäny jotain väärin?
Oot seurannu hieman huonosti.Uskonpa, että olisi ollut. Se mitä olen seurannut. Mutta se siitä ja takaisin jääkiekon pariin.
Ahaa. Tuota tiedonjyvää ei mun vilkuilemista uutisista näkyny. Aika paljon paremmalla pohjalla toi vippi ois ollu, mitä muutama muut isommat mitä tässä on nähty ja tullaan näkemään.Sikäli olet, että lainaa pyydettiin innovaatiotuen päälle, ei sijasta.
Pintapuolisesti, myönnetään.Oot seurannu hieman huonosti.
Sillainhan se haluttiin esittää, että olivat jotenkin vaihtoehtoisia. Käytännössä telakka oli laskenut, että noin isolle hankkeelle saa maksimimäärän innovaatiotukia. Hallitus vain vahvisti jotain, minkä piti muutenkin olla selvää.Ahaa. Tuota tiedonjyvää ei mun vilkuilemista uutisista näkyny. Aika paljon paremmalla pohjalla toi vippi ois ollu, mitä muutama muut isommat mitä tässä on nähty ja tullaan näkemään.
Eihän tossa mitään järkeä ole, mutta järkevä toiminta ei ole aina viisasta.Eniten tossa nyppii se, että EU:n sisäisessä kilpailussa valtioilta vaaditaan kilpailulainsäädännön vastaisia toimia ja se, joka niihin lähtee, voittaa.
Kaipa hallituksen kaltaiselta instanssilta just tällaisessa tilanteessa vaadittaisiin kykyä löytää keinot tilanteen muuttamiseksi. Jos edetään yksioikoisesti sääntöjä tulkitsemalla on melko sama, mikä nukkeshow siellä pyörii.Eihän tossa mitään järkeä ole, mutta järkevä toiminta ei ole aina viisasta.
Veikkaisin, että voit valita minkä vaan pääomaintensiivisen teollisuudenalan ja vastaus on kyllä.Onkohan rahtilaivabisnes yhtä sairasta kuin tuo risteilylaivabisnes?
Olen varmaan sitten homo, kun ei tulisi mieleen raiskata tai hakata.Italiassa katolinen pappi on nostattanut hälyn perheväkivaltakommenteillaan. Hän sanoi, että naiset ovat itse syypäitä kotona kokemaansa väkivaltaan pukeutumalla provosoivasti ja laiminlyömällä kotityöt.
- Miten usein näemme tyttöjä ja varttuneita naisia niukasti pukeutuneena provokatiivisiin vaatteisiin? kysyi Piero Corsi jouluviestissään, jonka hän oli kiinnittänyt kirkkonsa oveen San Terenziossa Pohjois-Italiassa.
- He yllyttävät pahimpia viettejä, mikä johtaa väkivaltaan ja seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Heidän tulisi tutkia omaatuntoaan ja kysyä: aiheutinko tämän itse?
Perheväkivalta on suuri ongelma Italiassa, ja nettiin laitettu papin viesti herätti vihaisia kommentteja. Kaupunginjohtaja ja alueen piispa tuomitsivat Corsin julistuksen.
Corsi itse ei perääntynyt.
- En tiedä, oletko homo vai et, mutta mitä sinä tunnet nähdessäsi alastoman naisen, hän tivasi kommenttia pyytäneeltä RAIn toimittajalta.
STT-AFP-REUTERS
Kyllä noinkin on, mutta alihankintaketjuineen tilauksen työllistävyys olisi ollut erittäin tärkeä ja mittava.STX:ssä ei ole mitään suomalaista ja jokohan telakkatyöläisistäkin puolet on ulkolaisia. Telakan avustuspyyntöön ei ollut oikeaa vaihtoehtoa, ainoastaan huonoja ja tosihuonoja.
Tuo on täysin totta. Ranska erityisesti on kiertänyt näitä kiellettyjen subventioiden säädöksiä kiitettävästi.Eniten tossa nyppii se, että EU:n sisäisessä kilpailussa valtioilta vaaditaan kilpailulainsäädännön vastaisia toimia ja se, joka niihin lähtee, voittaa.
Mutta siinä olis ollu vasta se laina. Siihen päälle olisi tarvittu vielä tukirahaa, jonka valtio kyllä suostuikin antamaan...joka tässä se älyttömämpi asia oli.Minkä takia esimerkiksi telakan työntekijät, jotka olisivat voineet varmistaa työpaikkansa järjestämällä tuon tuen perustaneet yhdessä takausyhtiötä, johon kukin olisi sijoittanut esimerkiksi tonnin, siitä olisi kertynyt jo muutamia kymmeniä miljoonia ja valtio olisi varmasti merkannut sen puuttuvan osan.
Tässähän syyllistetään valtiota lainan myöntämättömyydestä. Jos kerran riskit työtekijöiden ja alihankkijoiden mielestä ovat lainan myöntämisessä niiin pieniä, niin miksi siihen itse uskalla osallistua?Mutta siinä olis ollu vasta se laina. Siihen päälle olisi tarvittu vielä tukirahaa, jonka valtio kyllä suostuikin antamaan...joka tässä se älyttömämpi asia oli.
Paljonkohan Saarikangas olisi ollut valmis vippaamaan, kun nyt noin innokkaasti kommentoi?Tässähän syyllistetään valtiota lainan myöntämättömyydestä. Jos kerran riskit työtekijöiden ja alihankkijoiden mielestä ovat lainan myöntämisessä niiin pieniä, niin miksi siihen itse uskalla osallistua?