Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2013-2014

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Vähän niinku naapurissa tai silleen:
http://www.hs.fi/kaupunki/Viisi+loukkaantui+ampumisessa+Malminkartanossa++tapahtumien+kulku+epäselvä/a1386987447785

Viisi ihmistä loukkaantui ammuskelussa Helsingin Malminkartanossa perjantain ja lauantain välisenä yönä.
Tuossahan on semmoisia peruspalvelutason lähiöbaareja parikin kappaletta vieressä ja kuulemma joskus näitä "alan miehiä" istuskelemassa. Tietäis vaan minkä alan. Ehkä ammuskelu- tai loukkaantumisalan.
Aika ilkeä paikka alkaa ammuskelemaan. Tietysti muutenkin voi olla sivulliset vaarassa mutta kun on tuossa on asuntoja aivan vieressä ja joka suunnassa.

SamiJ

Well-known member
Vähän niinku naapurissa tai silleen:
http://www.hs.fi/kaupunki/Viisi+loukkaantui+ampumisessa+Malminkartanossa++tapahtumien+kulku+epäselvä/a1386987447785

Tuossahan on semmoisia peruspalvelutason lähiöbaareja parikin kappaletta vieressä ja kuulemma joskus näitä "alan miehiä" istuskelemassa. Tietäis vaan minkä alan. Ehkä ammuskelu- tai loukkaantumisalan.
Aika ilkeä paikka alkaa ammuskelemaan. Tietysti muutenkin voi olla sivulliset vaarassa mutta kun on tuossa on asuntoja aivan vieressä ja joka suunnassa.
YLE:n uutisessa:
Kuulustelut olivat aamukymmenen jälkeen vasta alkamassa, sillä poliisin mukaan osalliset olivat olleet "bilettämässä".
Aikamoista kreisibailausta!

markoj

Custom User
Varmaan somalialaisia nuo. Nehän ne aina, kun sattuu ja tapahtuu.

burb

.
Itse epäilen poliisijengiä tai puolustusvoimain aseellista siipeä. Koska noi on vissiin ainoita joilla on laillisia aseita. Laittomat aseethan on vissiin kielletty joten niitä ei varmaan oo kellään.

burb

.
Onks baareissakin jaottelu perustason ja hoitotason baareihin? Mitä eroavaisuuksia?
Perustasolla saa kaljaa ja seisomapaikan. Laulaminen omalla vastuulla ja omakeksimällä kompilla, karaokelaitteistoa ei ole. Hoitotaso... no eiköhän se ole aika selvää.

SamiJ

Well-known member
Hoitotason baari voi myös tarkoittaa teollisuuslaitoksen hoitotasolle esim. käyttöhenkilökunnan toimesta perustettua anniskelualuetta.

markoj

Custom User
Ei mulle oo koskaan tarjoiltu hoitotasolle, aina on pitäny olla omat viinat.

jjv

Arschloch
Hoitotason baari voi myös tarkoittaa teollisuuslaitoksen hoitotasolle esim. käyttöhenkilökunnan toimesta perustettua anniskelualuetta.
Yhdessä tehtaassa jossa olin kesätöissä, oli työntekijöiden hankkima jääkaappi ja työntekijöiden hankkimat juomat. Niitä sai sitten ostaa ja limonaadin lisäksi olivat saaneet ykköskaljaakin luvan juoda työaikana. Pirun vanhat etiketit vaan oli niissä kaljapulloissa, kun ne samat vanhat tarrat liimattiin aina tyhjentyneistä pulloista juuri ostettujen pullojen kylkeen...

SamiJ

Well-known member
Yhdessä tehtaassa jossa olin kesätöissä, oli työntekijöiden hankkima jääkaappi ja työntekijöiden hankkimat juomat. Niitä sai sitten ostaa ja limonaadin lisäksi olivat saaneet ykköskaljaakin luvan juoda työaikana. Pirun vanhat etiketit vaan oli niissä kaljapulloissa, kun ne samat vanhat tarrat liimattiin aina tyhjentyneistä pulloista juuri ostettujen pullojen kylkeen...
Samanlaisen legendan/tositarinan olen kuullut. Jossain vaiheessa oli sitten käry käynyt, kun joku pomo oli hokannut, että ykkösolutta ei saa puolen litran pulloissa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.