Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2013-2014

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eipä toki. Mutta EU:n liittymisen perusedellytys on kuuluminen Eurooppaan. Siksi, ystävä hyvä, yksikään Afrikan maa ei voi liittyä EU:hun eikä sen rahajärjestelmään.
Mulla ei ole mitään lisättävään tähän syväluotaavaan keskusteluun, paitsi että olen ornari.

Sen kysyn että miksi Israel on euroviisuissa mukana?

jjv

Arschloch
Huijaako Diners Club asiakkaitaan?

Luottokorttiyhtiö Diners Club poistaa korteistaan edun, jolla pääsee ilmaiseksi satoihin lounge-tiloihin lentokentillä. Loungessa voi lukea lehtiä, nauttia välipalaa ja juomia, levätä tai työskennellä. Diners alkaa periä lounge-käynneistä 19 euroa. Diners on aiemmin kalastellut uusia asiakkaita lounge-etua mainostamalla.
Aamun hymähdys tuli ekan kysymyksen vastauksesta:
Vedättekö asiakkaita nenästä, Diners Clubin maajohtaja Tommi Lassila?
"Etu ei pääty, vaan lisäpalvelu muuttuu maksulliseksi."
Aavistuksen paskahko markkinointikikka, jos sillä on saatu lisää asiakkaita, mutta niistä asiakkaista on tullut vain kuluja.
Meikäläisellekin joskus tuollaista porvarikorttia tyrkytetty, mutta naamat menneet kiusaantuneiksi, kun en olekkaan päässyt lähellekään korkeita tulorajojaan.

Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Koska Euroviisuissa ei tarvitse olla Euroopasta.

Mutta Israel leikkii Eurooppalaisten kanssa, koska ne ei oo tervetulleita Aasiaan tai Afrikkaan, eikä Eurooppalaiset saa sanoa mitään vastaan, koska *holokausti*

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Koska Euroviisuissa ei tarvitse olla Euroopasta.

Mutta Israel leikkii Eurooppalaisten kanssa, koska ne ei oo tervetulleita Aasiaan tai Afrikkaan, eikä Eurooppalaiset saa sanoa mitään vastaan, koska *holokausti*
No tuota viimeistä lausetta lukuunottamatta samaa mieltä. Viimeinen lausehan oli täyttä puutaheinää ja ilmeisesti holokaustia vähättelevä.

Monen israelilaisen juuret ovat euroopassa ja varmasti Jerusalemilla/Israelilla kristinuskon "tapahtumapaikkana" on merkitystä - melkein kaikki euroopan valtiot ovat kristinuskossa - sille, että israelilaiset on huolittu joukkoon. Israelilla on myös vahvoja poliittisia - sekä kauppa-, että ulkomaansuhteet - siteitä eurooppaan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
No tuota viimeistä lausetta lukuunottamatta samaa mieltä. Viimeinen lausehan oli täyttä puutaheinää ja ilmeisesti holokaustia vähättelevä.

Monen israelilaisen juuret ovat euroopassa ja varmasti Jerusalemilla/Israelilla kristinuskon "tapahtumapaikkana" on merkitystä - melkein kaikki euroopan valtiot ovat kristinuskossa - sille, että israelilaiset on huolittu joukkoon. Israelilla on myös vahvoja poliittisia - sekä kauppa-, että ulkomaansuhteet - siteitä eurooppaan.
Mä nyt en näe tuota kristinusko kytköstä mitenkään loogisena - juutalaisiahan on vieroksuttu paljon, koska olivat Jeesuksen tappamiseen syypäitä, vaikka oikeastaan italialaisia, Rooman perillisinä, tuosta pitäisi syrjiä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mä nyt en näe tuota kristinusko kytköstä mitenkään loogisena - juutalaisiahan on vieroksuttu paljon, koska olivat Jeesuksen tappamiseen syypäitä, vaikka oikeastaan italialaisia, Rooman perillisinä, tuosta pitäisi syrjiä.
Kytkös tuleekin "tapahtumapaikan" takia, ei varsinaisesti uskonnon takia. Jerusalemhan on kolmen uskonnon "keskuspaikka". Tosin tuohon uskontoon liittyen: Kysehän on "veljes"uskonnoista eli tavallaan sama alkuperä.

Monella eurooppalaisella uskovaisella on mielestäni aika fanaattinen (positiivinen, vaikka se onkin negatiivista) suhde Israeliin.

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Monella eurooppalaisella uskovaisella on mielestäni aika fanaattinen (positiivinen, vaikka se onkin negatiivista) suhde Israeliin.
Israel taitaa olla sellainen valtio, ettei siihen neutraalisti suhtaudu kukaan. Ylipäätään juutalaisten merkitys ja reaktiot juutalaisiin ovat varsin voimakkaita, niitähän ei ole kuitenkaan kuin n.13 miljoonaa, maapallon sitsemästä miljardista ihmisestä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Missä sun mielestä on USA:n valkoisten juuret?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mulla ei ole mitään lisättävään tähän syväluotaavaan keskusteluun, paitsi että olen ornari.

Koska Israel kuuluu European Broadcasting Unioniin.

Vastustan näkemystä jonka mukaan henkilö, joka tuomitsee tavan jolla tämän päivän Israel käyttää holokaustia keppihevosena, automaattisesti vähättelee itse holokaustia.

Sue_me

Well-known member
Vastustan näkemystä jonka mukaan henkilö, joka tuomitsee tavan jolla tämän päivän Israel käyttää holokaustia keppihevosena, automaattisesti vähättelee itse holokaustia.
Tietokone raksuttaa...

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itsehän olen monesti samaa mieltä sellaisen henkilön kanssa, jolla on vastakkainen näkemys sen kanssa joka on eri mieltä jos joku vastustaa näkemystä jonka mukaan henkilö, joka tuomitsee tavan jolla tämän päivän Israel käyttää holokaustia keppihevosena, automaattisesti vähättelee itse holokaustia. Tosin joskus se riippuu asiastakin.

jjv

Arschloch
Itsehän olen monesti samaa mieltä sellaisen henkilön kanssa, jolla on vastakkainen näkemys sen kanssa joka on eri mieltä jos joku vastustaa näkemystä jonka mukaan henkilö, joka tuomitsee tavan jolla tämän päivän Israel käyttää holokaustia keppihevosena, automaattisesti vähättelee itse holokaustia. Tosin joskus se riippuu asiastakin.
Älysin tämän heti ja olen täysin eri mieltä päinvastaisen mielipiteen omaavien kanssa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.