Jos kaksi ottaa keskenään matsia, niin ei sun ihan joka kerta kannata lähteä sinne mukaan sotkemaan.Markojiillä on sirppi othassa ja vasara perseessä, niin se on vähän pahalla päällä. Ei kande välittää, vaikka se on itte just tota mitä kirjoitit.
Jos kaksi ottaa keskenään matsia, niin ei sun ihan joka kerta kannata lähteä sinne mukaan sotkemaan.Markojiillä on sirppi othassa ja vasara perseessä, niin se on vähän pahalla päällä. Ei kande välittää, vaikka se on itte just tota mitä kirjoitit.
Juu en mä kauheen ylpee ole tuosta, mutta edelleenkään et itse 1000% varmaan asiaan sanonut yhtään mitään. Millä ihmeen konstilla susta sais irti muutakin kun 1000% varmoja heittoja?Ylimielinen kusipää. Vitunmoinen typerys. Paskahousu. Ok. Hieno diagnoosi.
Mutta hei, nyt aika elpymään. Miekkaile jonkun muun kanssa.
Hartsalta tulee varmaa tietoa ja faktaa. Oikea oraakkeli lienee hän kera tiedon jyvän.Juu en mä kauheen ylpee ole tuosta, mutta edelleenkään et itse 1000% varmaan asiaan sanonut yhtään mitään. Millä ihmeen konstilla susta sais irti muutakin kun 1000% varmoja heittoja?
1000% paskapuhetta, kun ei istu omaan todellisuuskäsitykseen.
Verosuunnittelu ulottuu Suomessa jo kirjakauppaan
Adlibris kierrättää suomalaiset kirjat Ruotsissa olevan logistiikkayhtiön kautta suomalaisille ostajille. Sen ja komissiokaupan vuoksi maksettavia veroja ei kerry juuri ollenkaan. Menettely ei ole lainvastaista.
http://yle.fi/uutiset/verosuunnittelu_ulottuu_suomessa_jo_kirjakauppaan/7042145
Ei vaan ole tiedossa, onko kukaan koskaan missään jaksanut lukea ainuttakaan Hartsan kommenttia loppuun asti.Hartsalta tulee varmaa tietoa ja faktaa. Oikea oraakkeli lienee hän kera tiedon jyvän.
Meillä on muutama komikkakauppias. Kovasti yritetään päästä niistä eroon. Yrittäjän riski meillä.Tollanen reikä tuolla noin. Komissiokauppa aika hämärä käsite mulle.
Okei. Ilmankos lopetit, kun sun vitsit on mitä on.Meillä on muutama komiikkakauppias. Kovasti yritetään päästä niistä eroon. Yrittäjän riski meillä.
Itsehän olen myynyt rahteja komiikalla. Sekä kumipyörä- että raideliikennettä.
Pää meinas haljeta kun yritin tuota ymmärtää.Tollanen reikä tuolla noin. Komissiokauppa aika hämärä käsite mulle.
Eikös ne ole ihan kampaamotasoa?Okei. Ilmankos lopetit, kun sun vitsit on mitä on.
Prytyf kuittasi yhden Hartsan kommentin "ok" merkinnällä. Tosin Se ei takaa lukemista, saati syventymistä viestin syvimpään olemukseen.Ei vaan ole tiedossa, onko kukaan koskaan missään jaksanut lukea ainuttakaan Hartsan kommenttia loppuun asti.
Nimenomaan,.Eikös ne ole ihan kampaamotasoa?
Varsin identtiset argumentit radion mukaan oli Kiovan kiakkovierailla, kuin Tambereenkin toimintansa oikeutukselle.
Mitäs sitä muita? No vaaleja tulee ja menee ja voi antaa äänensä luottamuksen pettäjälle.– Eihän kivien heittely poliisia kohti ole oikein, myöntää toista yötä vastarintaan osallistunut Roman, mutta ryhdyin tähän, kun meillä ei ole enää muuta keinoa vaikuttaa asioihin.
Tuolla vaan taitaa olla ihan sama mitä väki äänestää, niin lopputulos on aina samaMitäs sitä muita? No vaaleja tulee ja menee ja voi antaa äänensä luottamuksen pettäjälle.
Onkos täällä sitten hirveästi eroa ketkä vuorostaan päättämässä ja ketkä räksyttämässä?Tuolla vaan taitaa olla ihan sama mitä väki äänestää, niin lopputulos on aina sama
Ja eroaa Suomesta miten?Tuolla vaan taitaa olla ihan sama mitä väki äänestää, niin lopputulos on aina sama
Onkos täällä sitten hirveästi eroa ketkä vuorostaan päättämässä ja ketkä räksyttämässä?
Niin no. Täällä ei sentään äänimääriä ja äänestysprosenttia ole jo etukäteen päätetty ja laitettu uutisiin menemään. Tai yritetty myrkyttämällä tappaa vaalien vastaehdokasta, kuten tuolla muinoin presidentin vaaleissa. Alkaa muuten tuo meno kohta jo muistuttamaan pohjoista naapuriaan.Ja eroaa Suomesta miten?