Lööpitystä, uutisia, yms. sälää / SYYSKAUSI 1998

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahas, avataan tämäkin ajankohtainen toikki.

Häkkinen taistelee mm-tittelistä Schumacherin kanssa. Luulen että Suzuka kauden lopussa sopii Häkälle kuin kalalle simmarit.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kyllä Mikan mestaruushaaveet menevät McLarenin epäluotettavuuteen.

DW

2009-2016
Putosi kännykkä tielle ja takaa tullut auto runttasi päälle. No onneksi on vaihtokuoret. Autosta tuli jouset hattuhyllystä läpi.

burb

.
Olispa joku palautuspiste tuossa kohtaa. Aloittaisin uudelleen. Moon eläny mun elämän ihan päin helevettiä. Oikeesti. :(

burb

.
Vuosien takaiset palautuspisteet sikseen, lusikka kauniiseen käteen ja tekemään tästä hetkestä käännepistettä, jota voit myöhemmin muistella auvolla ja omahyväisellä röhönaurulla!
En taida jaksaa. Toisaalta en mä edes ansaitse onnea joten möllötellään nyt sitten.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Bill Clinton on tunnustanut nauhoitetussa todistuksessaan harrastaneensa "epäsopivaa fyysistä kanssakäymistä" harjoittelija Monica Lewinskyn kanssa. Hän myönsi myös kansakunnalle johtaneensa aiemmn ihmisiä harhaan suhteen osalta.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Suonenjoella on sattunut vakava junaturma varhain aamulla, kun pohjoisesta tullut InterCity-juna ja etelästä tullut tavarajuna törmäsivät Suonenjoen aseman eteläpuolella.
InterCity-junassa on 6 vaunua ja tavarajunassa yhteensä 41 vaunua.

Onnettomuudessa ei ole kuolonuhreja, mutta ainakin 25 ihmisen on ilmoitettu loukkaantunern lievästi ja yhden vakavasti.

Aiheesta lisää hetken kuluttua.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Helsingin keskustassa sijaitseva, vuonna 1936 valmistunut funkis-tyylinen Lasipalatsi vihitään korjaustöiden valmistuttua jälleen käyttöön marraskuussa.
Korjaustyöt ovat toistaiseksi pysyneet aikataulussa.

Avajaisten sujumisesta kerromme lisää talvikauden lööppiotsikossa.