Caesar's Palacen parkkipaikalla ei taideta nykyisin kisoja enää järjestääToni_V sanoi:Ei vissiin ole kukaan kerennyt ehdottamaan Las Vegasin rataa? Show-meininkiä olisi varmasti tarjolla, vaikka muistikuvissa rata taisi olla suunnillleen parkkipaikalle tehty.
Joka tapauksessa olisi hyvä saada F1-kisa paikkaan jossa olisi kiinnostusta ja mahdollisuus ajaa mielenkiintoinen kisa (ohituksia).
Tietääkseni FIAn standardien mukaan surkeassa. Mutta kyllä se NASCARille ja tällä kaudella myös Indyille kelpaa edelleen.lfb sanoi:Ai niin joo, missähän kuosissa Watkins Glen mahtaa nykyään olla?
Imola on klassikko; ennemmin toinen Saksan kisa pois:ahem:Häkä [CO] sanoi:Ei mun mielestä Indyssä ole mitään vikaa. Ohituksia ainakin tulee. Noi katuradat kyllä näyttää aika hienoilta. Toisi vaihtelua tuohon Tilke-ilmiöön. Vaikka Imolan voisi heivata pois ja ottaa ameriikasta jonkun tilalle.
Imolassa ei ole klassikon ainesta kuin siihen, että siellä tehdään joka kausi ennätys ohituksien määrässä Ja se on se vähemmän mairitteleva ennätys. Vanha rata oli sitten yksi parhaista.312T4 sanoi:Imola on klassikko; ennemmin toinen Saksan kisa pois:ahem:
Pitää paikkansa. Ilman pitkiä suoria ohituksia ei vain nähdä.Originally posted by Felix
Imolassa ei ole klassikon ainesta kuin siihen, että siellä tehdään joka kausi ennätys ohituksien määrässä Ja se on se vähemmän mairitteleva ennätys. Vanha rata oli sitten yksi parhaista.
Esim. tuo Long Beach jos se todellakin on kalenteriin tulossa312T4 sanoi:No mikä noista Amerikan radoista sitten passaa FIA.lle???
Mikäs tosta Imolasta klassikon tekee?312T4 sanoi:Imola on klassikko; ennemmin toinen Saksan kisa pois:ahem:
No ei ainakaan vanhalla parkkipaikalla:hannu^ sanoi:Caesar's Palacen parkkipaikalla ei taideta nykyisin kisoja enää järjestää
Ilmeisesti se, että rata on ollut kalenterissa viimeiset 25 vuotta. Samalla mittapuullahan kohta voidaan julistaa hungaroring klassikoksi.Bobakki sanoi:Mikäs tosta Imolasta klassikon tekee?
Kyllä se Ferrarifaneille ainakin on klassikko:frown: Ja ratana se on mielenkiintoinen - ainakin kuskit tekevät siellä virheitä, kun se on inhottavan kapeaRK-62 sanoi:Ilmeisesti se, että rata on ollut kalenterissa viimeiset 25 vuotta. Samalla mittapuullahan kohta voidaan julistaa hungaroring klassikoksi.
Joo, tänäkin vuonna kaikkiaan nolla ajovirheestä johtunutta keskeytystä. Samoin kuin viime vuonna. Ja toissa. Ja sitä edellisenä.312T4 sanoi:Kyllä se Ferrarifaneille ainakin on klassikko:frown: Ja ratana se on mielenkiintoinen - ainakin kuskit tekevät siellä virheitä, kun se on inhottavan kapea
Korjaan käsitystäni sen verran että Imola OLI klassikko ennen kuin Tamburello ja Villeneuve muutettiin. Pitkä suora tarjoaisi varmaankin myös tänäpäivänä ohituspaikkoja. Uudistettu ratakin on aika nopea mutta pitkät suorat puuttuvat.312T4 sanoi:Kyllä se Ferrarifaneille ainakin on klassikko:frown: Ja ratana se on mielenkiintoinen - ainakin kuskit tekevät siellä virheitä, kun se on inhottavan kapea
Entäs ne aika-ajot:frown:Bobakki sanoi:Joo, tänäkin vuonna kaikkiaan nolla ajovirheestä johtunutta keskeytystä. Samoin kuin viime vuonna. Ja toissa. Ja sitä edellisenä.